Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Mijn foliumzuur en vitamine B (12)? zijn aan de lage kant. De assistente gaat met de dokter overleggen en dan wordt ik teruggebeld over hoe nu verder.
Heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat dit ook al door me/cvs kan komen. Misschien toch maar eens naar de dokter om te kijken of het exceem is of echt schimmelinfectie. Marilla schreef:@Hannanas: Ik heb de laatste tijd ook last van rode plekken in m'n gezicht. Vooral na het douchen is het vreselijk! Ik dacht eerst dat het van de shampoo kwam, ben veranderd van shampoo maar dat werkte niet. Ook heb ik een aantal plekken op m'n armen. Heb wordt bij mij erger na het douchen, maar ook zonder douchen heb ik last van rode vlekken. Vreselijk vind ik het en het kost me veel geld aan foundation als ik weg moetHeb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat dit ook al door me/cvs kan komen. Misschien toch maar eens naar de dokter om te kijken of het exceem is of echt schimmelinfectie.
Kan ik gelijk al terecht, erg fijn.
Als dit ervoor zorgt dat ik kan blijven rijden vind ik het prima.

Paula schreef:Mijn vader sms'te dat de dokter heeft gebeld. Ik moet gezonder gaan eten (kan het nog gezonder?) Vit. B complex, Vit. D en foliumzuur gaan slikken. Verder weet ik er het fijne niet van.
In plaats van dat een internist eens verder gaat zoeken dan dit, maar nee hoor, willen ze weer zelf aan het rommelen. Ik zie het zo echt niet goedkomen...