Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Mochten jullie een goede pil weten met weinig bijwerkingen, dan hoor ik het graag! (dacht dat de microginon al heel licht was!) Of een goed alternatief voor de pil en dan heb ik het niet over condooms, ondingen
lammie2701 schreef:pfff wat een dag zeg...eerst vanmorgen flauwgevallen en 10 min. weg geweest (te lage bloeddruk op dat moment) en dan nu die aanval...
lammie2701 schreef:bij mij begint het met dat ik eerst vlekken voor mijn ogen krijg en daarna valt bij mijn rechteroog het zicht voor een deel weg en dan komt er ook gelijk een hele doffe dreunende pijn in mijn hoofd en dat duurt meestal minimaal 8 uur...dus nu nog (zicht is gelukkig al wel weer helemaal terug) 4 uur te gaan...
noekje schreef:lammie2701 schreef:bij mij begint het met dat ik eerst vlekken voor mijn ogen krijg en daarna valt bij mijn rechteroog het zicht voor een deel weg en dan komt er ook gelijk een hele doffe dreunende pijn in mijn hoofd en dat duurt meestal minimaal 8 uur...dus nu nog (zicht is gelukkig al wel weer helemaal terug) 4 uur te gaan...
Dat is wel heel erg lang! Heb je er opt moment last van? Sterkte! Ik heb er meestal korter last van. Als het kan ga ik me bed in, dat wil veel helpen. De echte hoofdpijn is na ongeveer 2 uur wel weg. Maar daarna ook nog wel dat doffe gevoel. Vooral als ik buk voelt mn hoofd zo zwaar.
noekje schreef:Oef, nou nog heel veel sterkte dan. Kan je niet vragen of iemand je op kan halen? Lijkt me niet fijn om zo terug te moeten rijden.
simodi schreef:(ik slik al standaard de imigran 100).
Lalidan schreef:simodi schreef:(ik slik al standaard de imigran 100).
Ik ben eerlijk gezegd wel heel erg benieuwd wat je hier precies mee bedoelt. Slik je gewoon standaar elke dag een tablet immigran? Of begrijp ik dat nou verkeerd?