BusyMissy schreef:Is er nu nog hoop dat het na een langere tijd gebruik wel kan gaan helpen Goof? Of is dit het dan nu?
Slaap je ook zo slecht door je nek? Of heeft dat een andere reden? (voel je niet verplicht om te antwoorden hoor).
Voelt het voor jouzelf ook dat het allemaal wat minder gaat, of is het alleen jouw horloge die dat vindt? Want daar kan nog best wat verschil inzitten.
Maar klinkt wel vervelend allemaal.
Ik denk niet dat dit apparaat nog meer gaat doen, maar de andere optie is om de tussenwervelschijven in te spuiten om de wervels wat meer ruimte te geven (ze zijn dun, er zit slijtage), dus dat wil ik wel proberen. En de arts denkt dat door de dunne tussenwervelschijven de uitsteeksels oo mijn wervels elkaar raken als ik mijn nek buig, een soort kissing spines dus
Mijn nek is niet de reden can slecht slapen, maar als ik slecht slaap en vermoeid ben krijg ik wel meer pijn en daarvan ga ik dan wel weer slechter slapen, dus dan kom ik in een cirkeltje. Heb vannacht beter geslapen gelukkig.
Lekker gelopen hoor.
Ik kan me ook niet voorstellen hoe het is om zulke afstanden te lopen.
Ben erg benieuwd naar Suliko's verslag. Superknap, en ook van je zus SV. Is zij gaan hardlopen nadat jij al liep?