Mooi hoor Lugea. Die heldere lucht....Gaucho leuke foto. Lekker fris bij jou ook.
Eelmo
Geplaatst: 09-01-24 15:59
Nou, toen ik vanmorgen weer terug thuis was met Speurneus had ik geen gevoel meer in mijn bovenbenen Die gevoelstemperatuur van -15 was weinig aan gelogen.
Maar de zon is wel echt heerlijk ja, wat heb ik die gemist zeg!
5 km in het Mastbos. Het was vandaag gezellig druk, op een gegeven moment schrok ik zelfs van een hardloper achter me die ik niet had gehoord. Nog even met de boswachter gekletst die de Poezen leuk vond. De foto's zijn niet geweldig. M'n telefoon viel weer ineens uit, dus de foto's zijn gemaakt met een donker scherm waardoor ik niet zag wat ik deed
Wat een heerlijke koude zonnige foto's komen er voorbij! Om zo veel blijer van te worden na al die grijze druilerigheid!
Hier vanmiddag een heerlijk struinrondje gewandeld richting het grote meer. Puur voor de hond, lekker rennen en snuffelen dus het was maar 3,8 km maar echt genieten!
pien_2010
Geplaatst: 09-01-24 19:31
Jojoleinee en toch prachtige foto's. 3 en 4 Springen ervoor mij uit. Leo weer hele andere foto's en ook mooi.
axel_1997
Geplaatst: 09-01-24 22:27
Er komen weer mooie plaatjes voorbij. Mooi avondlicht Leo! En inderdaad fraaie landschapsfoto's Jojoleinee! Ik kom ook weer een duit in het zakje doen. Ik heb vandaag een eind langs De Rotte gefietst. Daar zaten alle reigers uit de omgeving bij elkaar omdat de sloten bevroren zijn. volgens mij heb ik het daglicht goed besteed
Deze zwaan vond mij maar een vreemde eend in de bijt. En deze eend kon dat bevestigen. (Ervaringsdeskundige) De grote en de kleine zilverreiger! (Ze verdragen elkaar.) Een mooie familie kokmeeuwen. De grote zilverreiger en de blauwe reiger. (Ook allemaal redelijk gepikeerd.) Minstens acht reigers in deze foto. Deze buizerd had een ekster gevangen. Ik weet niet zeker of de andere eksters boos zijn of een hapje mee willen eten. Buik vol en genoeg van dat gekakel. Even bijkomen van de maaltijd. Of misschien past er toch nog een toetje bij.
Deel twee om onder de 15 foto's per bericht te blijven. Eindelijk aandacht voor de aalscholvers, komt er weer zo'n ijdeltuit de show stelen. En deze zat wel heel mooi te poseren in het avondlicht.
Ik ben niet helemaal fit helaas, in m'n pauze toch even een rondje in de buitenlucht.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 10-01-24 12:45
Axel mooi!
Leo lekker met de hond.
Gaucho
Faringo beterschap.
Voor degenen die vogels en andere dieren leuk vinden, gisteren was er een docu van Vroege Vogels op Nederland 2. Gaat over een gebied in mijn regio. Daar zitten vooral heel veel weidevogels.
gaucho
Geplaatst: 10-01-24 12:53
Gaaf. Soms mis ik de weidevogels wel. Toen ik in Uithoorn woonde liep ik binnen 5 minuten tussen de grutto 's etc.