Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bijna altijd doen we wel drills op het einde, waarbij je hartslag omhoog gaat door bijv burpees tussendoor en je vaak met ogen dicht staat en wordt aangevallen op een bepaalde manier, om je reactie vermogen te trainen. Of vrij vechten doen we ook, dan wel met bescherming aan. Naast dat het een heerlijke uitlaatklep is, merk ik dat het me ook mentaal weerbaarder maakt, je wordt enorm gestimuleerd om direct te handelen en alles in te zetten om als kleine vrouw een grote kerel van je af te krijgen. Dat heeft ook een positieve invloed op gewoon verbaal je mannetje staan en niet met je laten kisten.
germie schreef:Is die 4.16minuut per km dan ook echt sprinten voor jou? Of valt dat nog mee?
Vannacht weer als een blok geslapen. Dus nog steeds niet 100% fit, maar voel me gelukkig ook niet ziek. Zometeen paard verzorgen, rijden, maar ook tanken, iets waar ik nog steeds een hekel aan heb
succes met je paard en voor morgen, ben benieuwd naar je leuke route. 
tussen de intervals door gewandeld, want het was me allemaal zwaar genoeg. Ik vind dat dan wel wat gek (dat het zo zwaar valt) omdat ik “normaal” een 5K loop in iets meer dan een halfuur met redelijke effort loop, maar het zal denk ik te maken hebben met dat ik juist zo afwissel in tempo.