Die wil ik ook graag eens zien, heb er wel eens één vanaf een boot op een oever van de Maas gezien
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bootsiebob schreef:Prachtig die onderwaterwereld![]()
Wow petje af Miekje! Wat een afstand![]()
Jojoleinee gezellig! Lekker actief geweest vandaag
Ik heb vandaag kennisgemaakt met de eigenaresse van een geweldig leuk tekkel teefje.
Ik kan dan af en toe met haar gaan wandelen en soms een dagje oppassen.
Ze komt binnenkort bij mij thuis kijken en wanneer het bevalt komt hondje dan een dikke week bij me logeren (indien het hondenpension nog geannuleerd kan worden).
Dat lijkt me erg leuk
Hier is het nu aan het onweren
Hilary schreef:Nice, flinke afstand ook! Waar ik even benieuwd naar ben: hoe druk was het? Wij hadden bedacht die ook te lopen, maar op de site stond iets over 30.000 wandelaars en toen dachten we “no way, Jose” en zijn we dus naar Twello gegaan.
Sure_lee schreef:Lekker gewandeld gisteren Lizard bij Beerze. Het was gisteren inderdaad warm.
Gelukkig is je man oke Goof.
Veel water inderdaad Faringo. Goede terugreis vandaag!
Wat gaaf van het meelopen Wilddreams. Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen.
Mooi die onderwater foto's. Zijn dat ook de dingen die je kon zien met snorkelen?
Leuke dierenfoto's bootsiebob!
Miekje23 schreef:
jojoleinee schreef:Ik heb vanochtend een rondje gedaan met de poezies. Vanmiddag een rondje zo, met mijn moeder en pony die ik eens in de week rijd op de stal waar freek ook staat
[ [url=m/AwXJXa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5D0oQO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bootsiebob schreef:Prachtig die onderwaterwereld![]()
Wow petje af Miekje! Wat een afstand![]()
Jojoleinee gezellig! Lekker actief geweest vandaag
Ik heb vandaag kennisgemaakt met de eigenaresse van een geweldig leuk tekkel teefje.
Ik kan dan af en toe met haar gaan wandelen en soms een dagje oppassen.
Ze komt binnenkort bij mij thuis kijken en wanneer het bevalt komt hondje dan een dikke week bij me logeren (indien het hondenpension nog geannuleerd kan worden).
Dat lijkt me erg leuk
Hier is het nu aan het onweren
Sure_lee schreef:Goed gedaan Miekje!
2 leuke rondjes Jojoleinee
Super leuk Bootsiebob!
Ik heb gisteren zo een rondje bak gedaan. Ik vind in de bak rijden niet leuk maar zo wel.
[ [url=m/WYjEeC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen ben ik vrij en nog niet echt plannen. Behalve dan dat ik even wat lang wil brengen bij mijn ouders in Breda. Zijn er mensen in in die omgeving die zin en tijd hebben in een wandeling?
Ik heb een leaseauto dus vind het niet erg als het nog een stukkie verder weg is ofzo.