Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 11:53

Wat zijn jullie allemaal goed op weg! :j

@Purny; een beweegcoach, wist niet eens dat die er waren. Hopelijk brengt het jou wat je zoekt.

@Roosch; wat is oopoo ijs? O:)

En vocht of vet maakt niet uit toch? Eraf is eraf! :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 12:01

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 12:07

Wiwabalia

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 12:12

Me 2! Valt mee qua CL!

Kom normaal nooit bij de AH maar we gebruiken tegenwoordig de sodastream weer en AH heeft ook die cilinders daarvan.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 12:12

Ik heb ze toch ook maar weer ff op mijn ah lijstje gezet.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 16:17

Sharani schreef:
Vjestagirl: 2,5 kg in een maand is super goed. Daar mag je best trots op zijn en tevreden mee zijn. Vergeet niet dat de kilo’s die er langzaam af gaan veel meer kans hebben om er af te blijven dan kilo’s die er snel af gaan.

Ik val tot nu toe tussen de 4 en 5 kilo per maand af. Dus dan is 2,5 ineens heel erg weinig XD

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 20:08

Wat zouden jullie doen? Had gisteren nog 340 kcal over, nu na het avondeten nog 635(eet savonds altijd nog iets). Eten jullie dan toch nog extra in de ruimte die je over hebt? Ik moet zeggen dat ik zowel vandaag als gisteren geen honger heb gehad en voor mn gevoel genoeg heb gegeten. Wat ik "mag" eten staat op 1821 kcal.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 20:12

corinep schreef:
Wat zouden jullie doen? Had gisteren nog 340 kcal over, nu na het avondeten nog 635(eet savonds altijd nog iets). Eten jullie dan toch nog extra in de ruimte die je over hebt? Ik moet zeggen dat ik zowel vandaag als gisteren geen honger heb gehad en voor mn gevoel genoeg heb gegeten. Wat ik "mag" eten staat op 1821 kcal.

Ik kijk altijd eventjes waar ik tekorten aan heb, en probeer dat aan te vullen. Dus of extra eiwitten, of extra vetten, of extra koolhydraten. Een keer 100 of 200 kcal minder dan ideaal vind ik niet zo erg, maar ik vind 600kcal echt een te groot verschil. Dan moet er iets zijn wat je nog mist in je voeding voor vandaag.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 21:17

Ik kijk altijd wat breder. Is er in de loop van de week kans op een borrel of etentje? :)) dan hou ik het aan de lage kant.

Ik kom net terug van spinnen. Vorige week hadden we het in de kleedkamer over spinningschoenen en stom toevallig had iemand een paar over in mijn maat. Had ze ze vandaag mee om uit te proberen voor me, bevielen prima. Mocht ik ze zomaar hebben. Zo lief. Blij mee! <3

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 21:18

Afbeelding
Iemand bekend met deze? Wil hem morgen als tussendoortje proberen

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 22:11

purny schreef:
[ [url=m/jq3J7T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand bekend met deze? Wil hem morgen als tussendoortje proberen

Ik vond die best prima! Wel zoet

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 22:17

Persoonlijk vind ik hem ook vrij zoet, de kleine bakjes lemon cheesecake en gebakken appel zijn meer mijn favoriet.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 22:21

Sharani schreef:
Persoonlijk vind ik hem ook vrij zoet, de kleine bakjes lemon cheesecake en gebakken appel zijn meer mijn favoriet.

Ook van Skyr?

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 06:22

Ja, ook Isey Skyr, de kleine bakjes gebakken appel heeft AH niet, zie ik net. Wel de Lemon Cheesecake. Er zit ook een lepeltje in de verpakking, dus handig voor onderweg.
Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 07:21

Ik verbaas me elke keer weer over hoeveel gewicht kan fluctueren (bij mij, maar waarschijnlijk ook bij anderen). Vanochtend was ik 950 gram lichter dan gisteren en vergeleken met twee dagen terug, scheelt het bijna 1,5kg. Ik blijf het mooi vinden om dat een beetje te blijven volgen :Y)

Momenteel dus weer netjes terug in mijn comfortabele range. Dus geen klachten van mijn kant..

Mijn lievelings van Isey Skyr blijft toch Aarbei witte chocolade. Ook wel andere geprobeerd, maar ik kom daar toch altijd weer terug <3

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 07:46

Bij een meeting zit iedereen aan die Skyr :') .

Ik zag ze ook in de aanbieding bij de appie!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 08:49

Ik ga toevallig vanmiddag even een wandelingetje maken richting de Appie, voor Skyr en ijs. :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 08:55

Ik zag dat het ijs ook in de aanbieding was ja. Maar als ik het koop gaat het gelijk op.
Dus beter koop ik het gewoon niet, dan hoef ik er ook niet aan te beginnen :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 08:59

Ik heb gelukkig wel aardige zelfbeheersing merk ik tegenwoordig :j

De weegschaal thuis gaat lekker, die gaf vanochtend -6,6 kg aan. Ik probeer die van de sportschool te hanteren maar dat ding lijkt er wat vanaf te zijn de laatste tijd.

Mijn fietsding voor onder het bureau is braaf in gebruik genomen. :j

Van het weekend ga ik naar een all you can eat restaurant, een van m'n favorieten. :9 in de ochtend maar even preventief sporten en toch iets gezondere keuzes maken dan moet het goed komen.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 08:59

Ik ga vanavond na werk ook maar even naar de Appie :D Ik heb ze nog niet geproefd dus ik ben erg nieuwsgierig :j

Gisteren hadden we einde middag een klein borrelplankje i.v.m. de verjaardag van een collega. Was kwart over 8 thuis en had de hele dag op mijn kont gezeten dus ben nog even 5 kilometer gaan wandelen. Ik ben daar nog steeds trots op dus was absoluut de moeite waard :')

Ik heb nu een challenge met mezelf om 80.000 stappen per week te zetten. Motiveert dan wel om dat rondje nog even te gaan :j Ik haalde die stappen hiervoor ook meestal al wel maar deze kleine extra schop onder mijn kont stuurt me dan net even makkelijker de deur uit! :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:06

Jezelf net een beetje uitdagen is altijd leuk :D 80.000 stappen per week zou ik ook goed redden, ik ben zelf maar aan dagelijks push ups begonnen, vind dat ik die nu eindelijk eens beter moet kunnen.

Ik was gisteren heel trots op mezelf dat ik langs de hele lekkere ijssalon kwam en niets heb genomen :o In plaats daarvan lekker nog een avondwandeling gemaakt. Had voor mezelf een mooi cadeau aangeschaft en wou deze even inlopen.
Afbeelding
Vanavond ook maar aan tijdens hardlooptraining. Volgend weekend loop ik de Airborne freedom trail van Papendal naar Arnhem, het weekend erna ga ik een lang weekend hardlopen in het Mullerthal in Luxemburg.

Omdat ik gisteren geen ijs had gehad wou ik vanochtend maar even Oppo inslaan ook. In mijn kleine albert heijn slechts beperkt keus helaas :-( Ook in de ISey. Misschien zondag nog even naar de grote AH.

Morgen en vrijdag hele dag workshops en vroeg van huis, zal vanavond maar eens even van alles voorbereiden aan bijvoorbeeld ontbijt en een gezond survival pakket :-)

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:13

Roosch schreef:
Ik heb m'n fietsding voor onder het bureau in gebruik. Het is niet optimaal maar hey iedere minuut dat ik m'n benen beweeg zal meehelpen toch. :+

Gewoonmarie, ik snap je idee van "ik had door willen pakken", maar je vriend bedoelt het lief en vandaag is weer een nieuwe dag. Ik merk dat als ik steeds blijf "zeuren" over afvallen m'n vriend ook gaat zuchten. Simpelweg omdat ie het niet begrijpt en zelf nooit hiermee te maken heeft moeten hebben want gezegend met een fantastisch metabolisme.

Je kunt alsnog gaan uit eten en wellicht iets gezondere keuzes maken en tóch gezelligheid hebben.

En dan nieuwe week, nieuwe kansen. :)

Hoe lukt het met dat fietsding? Ik vind het werkelijk een onding, of verder van bureau afzitten en niet meer goed kunnen werken of knieën pijnlijk

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:26

Bureau hoog zetten en stoel ook, dat hielp. Vond het in het begin ook een onding maar m'n vriend keek op afstand mee toen ik ik het klooien was en gaf me de tip hoger te gaan zitten. Dat zit niet als een luie stoel maar ik trap zo af en toe best even lekker. Alle beweging is meegenomen dus :))

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:38

Nou de Skyr was geen succes...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:01

Niet lekker Purny?