@Purny; een beweegcoach, wist niet eens dat die er waren. Hopelijk brengt het jou wat je zoekt.
@Roosch; wat is oopoo ijs?

En vocht of vet maakt niet uit toch? Eraf is eraf!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharani schreef:Vjestagirl: 2,5 kg in een maand is super goed. Daar mag je best trots op zijn en tevreden mee zijn. Vergeet niet dat de kilo’s die er langzaam af gaan veel meer kans hebben om er af te blijven dan kilo’s die er snel af gaan.
corinep schreef:Wat zouden jullie doen? Had gisteren nog 340 kcal over, nu na het avondeten nog 635(eet savonds altijd nog iets). Eten jullie dan toch nog extra in de ruimte die je over hebt? Ik moet zeggen dat ik zowel vandaag als gisteren geen honger heb gehad en voor mn gevoel genoeg heb gegeten. Wat ik "mag" eten staat op 1821 kcal.
Roosch schreef:Ik heb m'n fietsding voor onder het bureau in gebruik. Het is niet optimaal maar hey iedere minuut dat ik m'n benen beweeg zal meehelpen toch.
Gewoonmarie, ik snap je idee van "ik had door willen pakken", maar je vriend bedoelt het lief en vandaag is weer een nieuwe dag. Ik merk dat als ik steeds blijf "zeuren" over afvallen m'n vriend ook gaat zuchten. Simpelweg omdat ie het niet begrijpt en zelf nooit hiermee te maken heeft moeten hebben want gezegend met een fantastisch metabolisme.
Je kunt alsnog gaan uit eten en wellicht iets gezondere keuzes maken en tóch gezelligheid hebben.
En dan nieuwe week, nieuwe kansen.