[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 18:19

Sowieso doen wat je zelf mooi vind.
Er zijn zoveel meer onbekendere te vinden en van de behoorlijk bekenden hier is t ook niet allemaal zo geweldig als t soms lijkt hoor.
Ik heb er 1 waar ik erg blij mee ben maar waar ik er niet weer 1 zal laten zetten zolang er niks veranderd.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 18:22

Tortilla schreef:
njiloj, ik vind je tatoeages ontzettend vet. Zijn de foto's van bijvoorbeeld de rog en de kwal allemaal toen ze net gezet waren? En zo ja, heb je dat misschien ook foto's van hoe die er nu uit zien?
Ik ben heel benieuwd hoe die kleuren met de tijd houden.

Ik heb net even foto’s gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

De rest van de kwal staat op de andere kant, daar kan ik niet bij, haha!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:26

Njiloi, erg gaaf!!!

Ik mag donderdag weer. M'n unicorn inkleuren als goed is :):)
Zo is het nu:
Afbeelding

- Unicorn wil ik lichtblauw met roze manen.
- Diamant en kroon paars. Buddha krijgt geen kleur.
- Lotus twijfel ik over. Op onderstaande afbeelding is die van mijn man. Twijfel om te matchen.
- En bloesem rood/roze.

En m'n inspiratie plaatjes:
Afbeelding

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:00

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:13

Die Felix, Yasmine <3 <3

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 22:03

Afbeelding

Afbeelding
Ik ben vandaag dan eindelijk geweest! 5 jaar geleden een hartje met een mandala erin laten zetten bij Dragon tattoo. Nu was t tijd om deze uit te breiden met bloemen. Zijn de bloemen van de geboorte maanden van mn zoons. Gezet door Hanne van Blackbear. Ben er zo niet normaal blij mee

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 22:24

Gaaf BibiQ, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien!

Mooi cruesli!

Leuk om de tattoos van iedereen voorbij zien te komen:D

Ik moet echt geen spullen van mijn moeder meer doorzoeken, ben nu weer iets tegen gekomen waar ik een tattoo van wil :))

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 22:25

Mondy schreef:
Sowieso doen wat je zelf mooi vind.
Er zijn zoveel meer onbekendere te vinden en van de behoorlijk bekenden hier is t ook niet allemaal zo geweldig als t soms lijkt hoor.
Ik heb er 1 waar ik erg blij mee ben maar waar ik er niet weer 1 zal laten zetten zolang er niks veranderd.

Ik ga hier in mee.
Door mijn werk krijg ik natuurlijk een hoop tattoos te zien. En ook 'grote namen' hebben blijkbaar mindere dagen.
ik vind het natuurlijk wel belangrijk dat de tattoo er goed uitziet, maar er speelt nog zoveel meer mee. Een schone en goed onderhouden shop, welke inkten worden er gebruikt? En ook absoluut niet onbelangrijk: hoe is de sfeer in de shop.
Ik heb er een hekel aan om ergens een plaat te laten zetten waar ik me zo ongeveer ongewenst voel. Een ongedwongen sfeer, een klik met de artiest, dat zijn dingen wat ik zelf ook belangrijk vind. En ach, een lijntje die niet helemaal goed staat... het is en blijft handwerk.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 22:53

Absoluut eens met bovenstaand. Mijn tatoeëerder is ook niet mega bekend. Maar voel me ontzettend op m'n gemak bij hem, vertrouw op zijn advies en mening en ben ontzettend blij met z'n werk. Hij heeft m'n hele sleeve gezet.

Om deze reden ga ik nu mee naar zijn nieuwe shop. Voorheen was hij werkzaam bij Yugen Tattoo in Veenendaal.
Sinds vorige week is hij met z'n vrouw en piercing en tattoo shop begonnen. Zij had al een shop met een andere dame. Daar gestopt en nu saampjes in Ede begonnen. Mastilo.
Konden ook wel wat kwalitatiefs gebruiken in Ede :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 00:16

AylaB schreef:
Wauw heel mooi die hond! Latem zetten bij Stacks tattoo?? <3

Eloya schreef:
Ik heb er 4, allemaal op mijn linker onderarm
binnenkant heb ik:
Kolibrie &Iris bloem (november 2016)
[ [url=m/yzRvWC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Portret Eloy (hond) (juni 2018)
[ [url=m/Qums82.jpg]Afbeelding[/url] ]

Portret Italy (Rat) (december 2018)
[ [url=m/1ZeD0W.jpg]Afbeelding[/url] ]

buitenkant
Tekst van Kensington (Oktober 2017)
[ [url=m/Ffc02D.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik wil nog aan de zijkant van dezelfde arm een vlaamse gaai waarschijnlijk in kleur laten zetten. Dus als iemand nog tips heeft voor (semi) realisme van vogels. mandy denise ken ik al.

Nee door Kevin van BlackBear ink..ratje ook door Kevin gezet.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 00:51

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 07:27

Ja, vind 'm echt prachtig! Licht gezet, maar toch duidelijk. Beetje onduidelijke beschrijving merk ik nu ik het teruglees, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel _O-. Jammer dat de artist zo ver weg zit _O-.

Ik heb er nu drie, eerste van een jaar of 7 geleden. Het is een keltisch tristel amulet achtig ding op mijn rug. Vind 'm nog steeds mooi, maar hij is ondertussen wat doorgelopen en voor het mooie iets te donker. Maar de mensen die 'm nu zien, valt het nauwelijks op, dus wellicht is het gewoon gezeik van mezelf. Tweede is een kleine Zweedse Malin op de achterkant van mijn arm, ongeveer een jaar oud. Derde zijn twee pioenrozen op mijn ribben <3, maand of twee oud. Als vierde wil ik graag een soort van mot (helft realistisch, helft grafisch) net onder mijn kont op mijn linkerbovenbeen aan de achterkant. Weet alleen nog niet bij wie.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 09:04

YentlShots schreef:
Klopt overigens, wat betreft de mensen die er niet van gecharmeerd zijn, ik heb ook wat werken ertussen gezien die ik echt heel mislukt vond. Dus ik snap jullie kijk erop. Maar dat waren ook niet persé de ontwerpen die me aanspraken dus daar keek ik even overheen. Hij stond namelijk wel heel hoog aangeschreven op het internet, dus ik was benieuwd of er meer mensen hier een tattoo hebben laten zetten in dit topic, en niet persé naar verschillende meningen over de tattoo's ;)

Popstra schreef:
Sjoerd Elstak maakt anders al jaren echt wel goede traditionele en Japanse tattoos. Zijn broer Bram werkt in Eindhoven bij Desperadoo en die is ook erg goed in traditioneel. De rest ken ik niet maar vind hun werk er ook niet slecht uit zien.

Ik had ook gezien dat die Sjoerd inderdaad die ontzettend gave traditionele tattoo's zet, daar viel ik echt voor <3 Vind traditionele tatoeages echt heel gaaf. Zal ook die tattooshop in Eindhoven eens opzoeken.

Oh oops, zie dat ik weer verkeerd quote :D

Ik zelf heb ook alleen maar gekleurd traditioneel old school en ja, sommige kleuren vervagen na een jaar of wat wel. Dat is normaal. Zo zijn mijn handen en vingers ook getatoeëerd. Mijn vingers zijn al 3x gedaan omdat dit best lastig geneest en dus slijt. Bij mij is het de kleur rood die op sommige plaatsen verdwijnt. Bij een ander kan dit een andere kleur zijn....Maar ik heb het dan ook al een dikke 15+ jaar er op staan.

Traditionele tattoos zijn tijdloos, old school..Japans...
zo vind ik het prachtig om een oude baas met dit soort werk op het lijf te zien.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 10:07

Ik heb zelf twee tattoos. Een kuit, en een arm/schouder.

Het blijft toch kriebelen naar meer, ik weet alleen nog niet wat, en waar.
Afbeelding
Afbeelding

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 10:41

Wauw Tinkerloos! Prachtig al die kleuren!

Ik zei altijd dat ik m'n sleeve black and grey wilde. Ben toch deels al overstag voor kleuren. Nu is het een combi.

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 13:22

njiloj schreef:
Tortilla schreef:
njiloj, ik vind je tatoeages ontzettend vet. Zijn de foto's van bijvoorbeeld de rog en de kwal allemaal toen ze net gezet waren? En zo ja, heb je dat misschien ook foto's van hoe die er nu uit zien?
Ik ben heel benieuwd hoe die kleuren met de tijd houden.

Ik heb net even foto’s gemaakt.

[ [url=m/dDIZgM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2KtWWW.jpg]Afbeelding[/url] ]

De rest van de kwal staat op de andere kant, daar kan ik niet bij, haha!

Heel gaaf dankjewel! Ik heb altijd gezegd dat ik alleen zwart wilde omdat ik dacht dat de kleuren nooit goed zouden kunnen houden, maar als ik die van jou zie ga ik toch twijfelen. Ik vind ze echt heel leuk!

Cruesli, wat leuk zo met je oude tatoeage erin verwerkt!

Ik ben echt aan het aftellen nu, ik mag 18 april voor mijn eerste :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 13:33

BiBiQ schreef:
Wauw Tinkerloos! Prachtig al die kleuren!

Ik zei altijd dat ik m'n sleeve black and grey wilde. Ben toch deels al overstag voor kleuren. Nu is het een combi.

ik zei precies hetzelfde en mijn sleeve is toch ook deels kleur geworden. <3

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 14:17

Ik heb ook eindelijk een mailtje gestuurd voor mijn nieuwe tattoo idee.

Het word een tekst met bloemen over mijn ruggengraat heen. Ik heb qua psychische gezondheid een zware periode achter de rug, en nu het weer beter met me gaat voelt deze tattoo op zijn plek. Deze tattoo staat dan ook echt voor datgene wat ik tijdens deze periode geleerd heb en voor kracht.

Nu ik het mailtje heb gestuurd kan ik echt al niet meer wachten tot ik in de stoel mag. Dit word dan mijn derde tattoo maar wel mijn eerste grote

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 15:30

Kennen jullie 66onions van stackstattoos? Vind dat ie hele mooie dingen maakt maar twijfel hoe lang het goed blijft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 18:51

BiBiQ schreef:
Konden ook wel wat kwalitatiefs gebruiken in Ede :')

Owjeej... voor mij om de hoek.. zo eens even googlen :+

Iemand heel toevallig bekend met collective art & tattoo in Riga? Vind het (meeste) werk van Sasha Chu wel tof. En omdat ik er augustus toch ben...

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 18:56

Goud uit insta comments 8-)
Afbeelding

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 20:48

Afbeelding
Hij staat *\o/*

Nu morgen m'n sleeve afmaken *\o/*

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 21:35

Hier zijn ze het ontwerp aan het afmaken, Andrea heeft me nog wat mails gestuurd voor bijkomende info! Nu stuiter ik helemaal om het te zien en eraan te beginnen!

Hele mooie collages en tattoos komen er voorbij! Allemaal anders, allemaal persoonlijk, allemaal mooi op hun eigen unieke manier...net zoals de personen welke erbij horen!!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 03:11

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 03:51

Hmmm, maar foto 2, 6, 7... Sorry, maar dat is gewoon kwestie van wat contrast en saturatie omhoog trekken in Photoshop of Lightroom om het veel feller te doen lijken. :=