Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tortilla schreef:njiloj, ik vind je tatoeages ontzettend vet. Zijn de foto's van bijvoorbeeld de rog en de kwal allemaal toen ze net gezet waren? En zo ja, heb je dat misschien ook foto's van hoe die er nu uit zien?
Ik ben heel benieuwd hoe die kleuren met de tijd houden.
Mondy schreef:Sowieso doen wat je zelf mooi vind.
Er zijn zoveel meer onbekendere te vinden en van de behoorlijk bekenden hier is t ook niet allemaal zo geweldig als t soms lijkt hoor.
Ik heb er 1 waar ik erg blij mee ben maar waar ik er niet weer 1 zal laten zetten zolang er niks veranderd.
AylaB schreef:Wauw heel mooi die hond! Latem zetten bij Stacks tattoo??
Eloya schreef:Ik heb er 4, allemaal op mijn linker onderarm
binnenkant heb ik:
Kolibrie &Iris bloem (november 2016)
[ [url=m/yzRvWC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Portret Eloy (hond) (juni 2018)
[ [url=m/Qums82.jpg]Afbeelding[/url] ]
Portret Italy (Rat) (december 2018)
[ [url=m/1ZeD0W.jpg]Afbeelding[/url] ]
buitenkant
Tekst van Kensington (Oktober 2017)
[ [url=m/Ffc02D.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik wil nog aan de zijkant van dezelfde arm een vlaamse gaai waarschijnlijk in kleur laten zetten. Dus als iemand nog tips heeft voor (semi) realisme van vogels. mandy denise ken ik al.
YentlShots schreef:Klopt overigens, wat betreft de mensen die er niet van gecharmeerd zijn, ik heb ook wat werken ertussen gezien die ik echt heel mislukt vond. Dus ik snap jullie kijk erop. Maar dat waren ook niet persé de ontwerpen die me aanspraken dus daar keek ik even overheen. Hij stond namelijk wel heel hoog aangeschreven op het internet, dus ik was benieuwd of er meer mensen hier een tattoo hebben laten zetten in dit topic, en niet persé naar verschillende meningen over de tattoo's
Popstra schreef:Sjoerd Elstak maakt anders al jaren echt wel goede traditionele en Japanse tattoos. Zijn broer Bram werkt in Eindhoven bij Desperadoo en die is ook erg goed in traditioneel. De rest ken ik niet maar vind hun werk er ook niet slecht uit zien.
njiloj schreef:Tortilla schreef:njiloj, ik vind je tatoeages ontzettend vet. Zijn de foto's van bijvoorbeeld de rog en de kwal allemaal toen ze net gezet waren? En zo ja, heb je dat misschien ook foto's van hoe die er nu uit zien?
Ik ben heel benieuwd hoe die kleuren met de tijd houden.
Ik heb net even foto’s gemaakt.
[ [url=m/dDIZgM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2KtWWW.jpg]Afbeelding[/url] ]
De rest van de kwal staat op de andere kant, daar kan ik niet bij, haha!