Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memuska schreef:Zooooo 0091, wat een leuke plaatjes!! Wil ik ook wel eens lopen!
Ik ben trouwens een Belgje, uit Lille (tussen Turnhout en Antwerpen zeg maar, zo'n 40 minuutjes van Eindhoven).
SV, Apeldoorn is mooi hé! Daar was ik in 2019 met de pony's!
Imay, dat weekje rust klinkt mss niet verkeerd. Na een schema doe ik ook altijd een week "rust", dat wil dan bij mij zeggen: als ik zin heb om te lopen dan loop ik, en anders niet. En ik loop dan ook zo ver en zo snel (nou ja, traag bij mij) als ik wil.
Hier nog ff een update: ik liep vanochtend met vriendin onze ochtendlijke 5km, rustig aan, dat ging ok.
Daarnet dus bij de huisarts, die laat morgen z'n secretaresse bellen voor een afspraak want dat gaat sneller dan wanneer ik zelf bel. Intussen gaan we voor "rust roest" en mag ik alles doen wat ik kan zonder pijn, maar moet ik wel heel braaf en flink oefeningen doen, liefst 's morgens en 's avonds, en bij voorkeur nadat ik uit de sauna kom, dan zijn de spieren wat soepeler. En ik "moet" ook terug meer zwemmen. Oh en terug 18x kine.
Daarna dus met paard naar de les, hem eerst een half uur aan de trainer gegeven want een uur is echt te lang. Laatste half uur zelf overgenomen en dat ging prima. Ik moet zelfs zeggen: as we speak is het eerste moment in weken dat ik géén rugpijn heb. Dankje Basje.
Verderrrrrrrrrr... Een challenge voor jullie![]()
Ik heb me ingeschreven voor dit :
[ [url=m/AouDAF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wie oh wie oh wie doet er nog mee?
Ieder vanuit z'n eigen kot, en dan kunnen we elkaar wat volgen!
't Is gratis, maar mijn vriendin en ik zijn van plan om iets van sponsoring op te zetten zodat we geld kunnen inzamelen voor KiKa, da's wat de organisatoren ook doen. Ze vragen geen inschrijving, maar als je iets wil geven mag dat via die weg. Het lijkt ons dus leuk om op die manier toch iets bij te dragen.
Hierbij nog de link naar de site: https://www.orangosports.com/orangorun? ... YfAJaq8MnU
Wat denken jullie?
Memuska schreef:Verderrrrrrrrrr... Een challenge voor jullie![]()
Ik heb me ingeschreven voor dit :
[ [url=m/AouDAF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wie oh wie oh wie doet er nog mee?
Ieder vanuit z'n eigen kot, en dan kunnen we elkaar wat volgen!
't Is gratis, maar mijn vriendin en ik zijn van plan om iets van sponsoring op te zetten zodat we geld kunnen inzamelen voor KiKa, da's wat de organisatoren ook doen. Ze vragen geen inschrijving, maar als je iets wil geven mag dat via die weg. Het lijkt ons dus leuk om op die manier toch iets bij te dragen.
Hierbij nog de link naar de site: https://www.orangosports.com/orangorun? ... YfAJaq8MnU
Wat denken jullie?
0091 schreef:Vanwaar trouwens 6,7km? Vind het zo een gek getal maar zie het vaker voorbij komen.
Het is ook geen hele mile.. dus waarom 6,7?
Memuska schreef:0091 schreef:Vanwaar trouwens 6,7km? Vind het zo een gek getal maar zie het vaker voorbij komen.
Technisch gezien is het geen 6,7 km, maar 4,2 mijl. Of liever: 4,166666667 mijl.
En als je dat x 24 uur doet, heb je 100 mijl. Ik denk dus daarom?
Maar ik ben niet zeker en vind er ook niets van terug, ik meen het ooit zo gehoord te hebben in een interview met Karel Sabbe. Don't shoot me if I'm wrong.
Oh super SV!!!
Jij gaat voor de 19 rondjes neem ik aan?
Memuska schreef:0091 schreef:Vanwaar trouwens 6,7km? Vind het zo een gek getal maar zie het vaker voorbij komen.
Technisch gezien is het geen 6,7 km, maar 4,2 mijl. Of liever: 4,166666667 mijl.
En als je dat x 24 uur doet, heb je 100 mijl. Ik denk dus daarom?
Maar ik ben niet zeker en vind er ook niets van terug, ik meen het ooit zo gehoord te hebben in een interview met Karel Sabbe. Don't shoot me if I'm wrong.
Oh super SV!!!
Jij gaat voor de 19 rondjes neem ik aan?