Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheetahfan schreef:Laura: ja dat eet ik idd allemaal al. Rood vlees is wel een goed idee, dat is lang geleden!
Maanlicht: Dat is niet goed! Zeker de tintelingen niet, misschien eva de huisarts bellen?
The cat: krijg je geen honger na het avondeten zonder ts? Of eet je laat?
Annikoe schreef:Misschien even een lekker hete douche maanlicht? Ik heb ook vaak en snel last van mijn rug/schouders/nek (hypermobiel). En een warme douche of even onder de zonnebank (als je die hebt) vind ik vaak wel even fijnHet is natuurlijk maar even voor de korte termijn, maar het is beter dan niks.
Laura82 schreef:Ohhh ik zou er wat voor geven om 's avonds niet zo'n trek te hebbenAls ik 's avonds sport is het wel wat beter omdat ik dan geen tijd heb om eraan te denken, maar als ik gewoon thuis ben moet ik me echt inhouden om niet te snaaien.
Laura82 schreef:Heb je dat bij alle zuivel? Lastig!
Ik heb een paar keer een mugcake gemaakt met havermout, banaan en ei, daar zat ik ook lang vol van. Gewone havermout werkt bij mij ook als een tierelier, maarja dat maak ik met melk.
Lauura schreef:Ik wil ook graag meepratenik haal wel inspiratie op uit jullie lijstjes. En het is toch ook een stok achter de deur om elke dag mijn lijstje te posten.
Ik kom van de shakes af, ben nu dus bezig om echt gezond patroon te vinden. soms nog lastig! Ik wil nu ook proberen om MFP in te vullen om te zien hoeveel kcal ik eigenlijk eet.
O: 40 gram Volkoren Brinta met 175ml magere melk
L: 2 Volkoren beschuit met roerei van 2 eieren champignons spinazie.
T: klein beetje warme chocolade melk bereid met water
A: doperwten/worteltjes restje champignons met witvis
Optiwolk schreef:Vera: ik merkte aan mijn huid ook verschil als ik minder zuivel at (vroeger melk bij ontbijt + yoghurt als tussendoortje + kaas op de boterham, nu te beperken tot 1 vd 3) - maar helaas ook aan mijn nagels/ haar. Te hard op mijn toetsenbord duwen en mijn nagel scheurt dan. Héél gek.
black_kelpie schreef:V_eraa schreef:Wauw ziet er lekker uit, ik vind amandelmelk alleen echt te zoet !
Ongezoete amandelmelk ook? De gezoete (gewone) variant vind ik ook niet lekker.