[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 00:21

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 06:12

Ooooohh wauw!! <3 Zo'n goede artiest zo dichtbij!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-17 07:43

Jaa voor jou wel!
Mazzelaar. :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 09:05

Mooie tattoos komen er voorbij. :D

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb vorige week een kleurentattoo laten zetten. Hij is inmiddels grotendeels verveld. Echter, onder mijn oude velletje zag ik dat er op de rode stukken van mijn tattoo piepkleine bultjes zitten. Het jeukt niet op deze plekken, er omheen is het ook niet rood. Op een enkel plekje na is het ook niet gevoelig. Ik vrees toch voor een reactie op de rode inkt. Iemand die dit herkent?

Foto:

Afbeelding

Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 09:32

Ik herken het niet.. :n Lijkt me niets ernstigs overigens?

Ik wilde dus heel graag een leeuw als tattoo, een geometrische maar eigenlijk meer omdat ik het mooi vind ipv dat hij aansluit waarom ik er een wil: (hopelijk) voor eens en voor altijd de periode afsluiten van rugpijn en zorgen.. 2 weken geleden de tweede heftige rugoperatie gehad. Dus gisteren zat ik nog eens wat te googlen en zag ik een foto van een bultrug voorbij komen, die ik ook errugggg mooi vind! :)) Dus eens zitten googlen wat daar de betekenis van zou zijn en ik kwam tegen:

Citaat:
One of the incredible features of the marine mammals is their ability to submerge to immense depths. And as they make their way up out of the deep, breaching the surface with an intense release of air, many can relate to this as a kind of rebirth. The strength that it takes to handle the pressures of the deep shows endurance, but just as the whale must surface, we must ensure that we find release from our pressures of life, and take a breath of fresh air every once in a while. For many this also symbolizes emerging from a darker place, or overcoming a difficult obstacle in life.

Perfect! :))

Toen ben ik gaan zoeken op foto's van die beesten en kwam ik er een tegen met een moeder die haar jong naar de oppervlakte brengt om te ademen.. *\o/* DAT IS 'M! Dacht ik gelijk.

Ik heb een super creatieve kleine tekening gemaakt.. Een moeder bultrug die haar jong naar de oppervlakte brengt (die heb ik natuurlijk van Google :Y)) Dan wil ik denk ik de kop van het jong boven het water uit laten kopen en dan zo'n ademwolk erboven.. En dan een afgebroken pijl in de rug van het jong, en het afgebroken stuk wat dan de 'diepte' in dwarrelt. Het jong zou dan symbool staan voor mij en de grote bultrug symbool staan voor mijn ouders/vrienden/familie die mij door de zware tijd hebben geholpen. :) Ik weet alleen nog niet of mijn moeder het leuk vind om als walvis op mijn rug te staan maar het zal altijd beter zijn dan een ankertje met hartje en 'MOM' denk ik dan maar. :')

Afbeelding

Als alternatief heb ik nog zoiets en dan ipv het anker een pijl.. Als zijnde dat ik dan loskom uit het verleden..

Afbeelding

Wil hem trouwens bij Blackbear laten zetten dus houd hun FB in de gaten om te kijken wanneer ze weer afspraken inplannen!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 10:10

Adamootje ik zou toch even navraag bij shop doen. Ik vind het er uit zien als een soort reactie . Waarmee smeer je je tattoo in?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 10:16

Willl65 schreef:
Adamootje ik zou toch even navraag bij shop doen. Ik vind het er uit zien als een soort reactie . Waarmee smeer je je tattoo in?

Bepanthen babyzalf voor de schrale billetjes. :D

Voor alle zekerheid slik ik nu ook antihistamine. Hopelijk verdwijnen de bultjes gewoon weer. Voor zover ik weet ben ik niet allergisch voor kwik (dacht dat dit in de rode pigmenten zit) of eventuele andere kleurstoffen/ metalen in de pigment. Het lijkt overigens ook niet echt op een allergische reactie (niet rood, jeukt niet, niet gezwollen, alleen die bulten dus).

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 10:19

Het zijn wel heel veel bultjes. Ik heb op de paarse stukken op mijn arm 2 van dat soort bultjes. Bij mij zijn ze niet meer weggegaan en de tattoo staat er nu iets meer dan een jaar.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:04

Rood staat er om bekend de meeste reacties te geven bij mensen. Zou je tattooshops mailen wat je het beste kunt doen, zou verder ook niet weten hoe je er het beste mee om kunt gaan.

Mooi idee Captain! Vraag me af of de eerste niet te 'letterlijk' is, ik denk dat tattoos in die stijl het mooiste zijn als ze zo simpel mogelijk zijn, denk dat dit vrij groot gaat worden om genoeg detail er in te krijgen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe groot je het überhaupt wil :))

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:07

ik wil hem denk ik op mijn rug dus plek zat maar het moet niet MEGA worden.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:07

Zou inderdaad even mailen/bellen/appen naar de shop met wat foto's. Rood staat er idd om bekend dat het reactie geeft en vaak trekt dat ook snel weer weg, maar als het blijft is het wel belangrijk dat er even iemand naar kijkt.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:16

Bedankt voor jullie reacties, dames. Ik heb de tattooshop een mail gestuurd. Hopelijk krijg ik snel antwoord. Ze zijn zo klein dat het andere mensen niet opvalt, maar ik heb de tattoo net dus ik blijf er naar kijken en voor mij vallen ze dus wel op. :D

Ik hou jullie op de hoogte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:34

Rood en wit zijn idd kleuren die niet altijd goed pakken in de huid. Ik zou t even afwachten wat het gaat doen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:35

Adamootje schreef:
Bedankt voor jullie reacties, dames. Ik heb de tattooshop een mail gestuurd. Hopelijk krijg ik snel antwoord. Ze zijn zo klein dat het andere mensen niet opvalt, maar ik heb de tattoo net dus ik blijf er naar kijken en voor mij vallen ze dus wel op. :D

Ik hou jullie op de hoogte!

Beter!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:38

Haha heb jij geluk Sannne! :P

Heel mooi captain! Die eerste deed me een beetje denken aan deze tattoo, ook met die lijn zo en de stijl. Vind m heel tof:
Afbeelding

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:44

Stille mee lezer meld zich even..

Kan iemand mij uitleggen in begrijpelijk Nederlands wat Flashwork in houd?
Bepaald een artist dan zelf wat hij zet? Of hoe gaat dat in zijn werk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:46

Bij flashwork heeft een artiest een soort mapje met ontwerpen klaarliggen waar je uit kan kiezen. Veel artiesten vinden het leuk om dit te doen omdat ze dan volledige artistieke vrijheid krijgen en mensen dus kiezen uit tekeningen die zij volledig zelf en niet in opdracht gemaakt hebben. Het voordeel is dus dat je echt een uniek kunstwerkje op je lichaam hebt, het nadeel is dat je van tevoren vaak niet weet waar je mee thuis gaat komen omdat je ter plekke kiest. Vaak is de prijs wel iets gereduceerd.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:48

Oke super dankjewel Emma!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 11:51

Tegenwoordig worden de getekende ontwerpen vaak wel al op Facebook of Instagram gedeeld, zodat je alvast kan kijken wat er allemaal beschikbaar is. Of je dan ook al kan aangeven welke je wil, is per artiest verschillend geloof ik..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 12:04

Gaaf Captian! Die laatste 'geometrische' vind ik ook heel tof, die artiest volg ik ook op Facebook want hij maakt zulk tof werk! <3

De shop waar ik in Tokyo heb heengemaild is trouwens de shop die onder andere dit soort werk zet:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heel subtiel, vooral het kleurwerk met de wolf vind ik heel erg mooi maar helaas kan ik nog niet beginnen aan zo'n grote piece! <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 12:07

laughterline schreef:
Haha heb jij geluk Sannne! :P

Heel mooi captain! Die eerste deed me een beetje denken aan deze tattoo, ook met die lijn zo en de stijl. Vind m heel tof:
[ [url=m/AHGC5g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja prachtig, zulke mooie dieren! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 12:49

Zo'n bultrug is erg gaaf!

Ik vind dat hertje van blackbear zo leuk, maar ik weet niet waar die mooi zou staan. Rug wil ik nog 'vrijhouden', armen en onderbenen durf ik niet ivm met werk, dus dan heb blijven ribben en bovenbeen over. Ribben denk ik niet dat m recht doet, bovenbeen weet ik niet zeker. Wat denken jullie?

Edit: hij is al vergeven zie ik net ;(

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 15:11

jaimy10 schreef:
Dat olifantje is echt super lief!

Heb 23 mei een afspraak. Bedrag afgesproken en mijn tatoeerder gaat lekker zijn gang daarvoor :Y)

Weer bij thomas? wat ga je dit keer zetten?

Die bultrug is wel gaaf zeg, hoewel ik die eerste wel wat veel van het goede vind, die 2e vind ik gaver :j. Maarja, dat blijft persoonlijk he

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 15:26

Ja sowieso bij Thomas, hij kent me smaak etc. Ja geen idee wat k ga zetten.. wel wat ideen besproken en t zal in dezelfde trant zijn alleen hij ontwerpt em! :))

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 20:01

Afbeelding

Weer 2 nieuwe tattoos erbij! Pijn viel me heel erg mee gelukkig