Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:15

ElineS, het sarcasme was alom aanwezig in mijn post. En denk dat dit ook wel plek is om dat zo te zeggen. Niet iedereen wil evenveel betalen voor makeup, prima.

Al is mijn ervaring door de jaren heen bij bijna alle producten dat wat meer geld ook meer kwaliteit betekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:18

Twilight schreef:
er is een nederlandse webshop die ze verkoopt he shizzle, makeup musthaves :j hele fijne shop ook qua levering en inpakken :j

10 euro voor die grote en 5 voor de kleine, en maar 3 euro verzendkosten

Oh echt? :D Zal eens kijken. Ik heb voorheen wel via MUR's eigen site besteld, dat ging ook prima, maar als het goedkoper kan dan graag. Thanks voor de tip! *\o/*

MarJon, toch hele bruikbare en goede palettes, ga je sowieso plezier van hebben. En ja, dat is mijn angst ook altijd. Ik heb er wel een ooit via wish gekocht, een van mijn favoriete palettes tot nu toe zelfs, zal eens opzoeken.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:20

Shizzel schreef:
Twilight schreef:
er is een nederlandse webshop die ze verkoopt he shizzle, makeup musthaves :j hele fijne shop ook qua levering en inpakken :j

10 euro voor die grote en 5 voor de kleine, en maar 3 euro verzendkosten

Oh echt? :D Zal eens kijken. Ik heb voorheen wel via MUR's eigen site besteld, dat ging ook prima, maar als het goedkoper kan dan graag. Thanks voor de tip! *\o/*

MarJon, toch hele bruikbare en goede palettes, ga je sowieso plezier van hebben. En ja, dat is mijn angst ook altijd. Ik heb er wel een ooit via wish gekocht, een van mijn favoriete palettes tot nu toe zelfs, zal eens opzoeken.

ik heb net ook nog maar ff naar de mermaid palette gekeken, die staat nu op de verlanglijst haha. nadat dat blauw zo leuk stond wil k wel wat meer tinten erin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:22

Deze heb ik zelf ooit gekocht, gebruik voornamelijk de roze en 'zachtrode' en lichtpaarse kleurtjes maar is wel een van mijn favorieten en ook gewoon goede kwaliteit. https://www.wish.com/search/Professiona ... 1325104e87

Deze heb ik ook nog ergens liggen, maar ik zeg je eerlijk, ik heb hem nog nooit gebruikt. Zitten eigenlijk alle kleuren in om ooit eens 'gedurfd' aan de slag te gaan, maar die doos is een draak om mee aan de slag te gaan dat je al op hebt gegeven voor je hem geopend hebt. Laat 'm altijd of vallen, of er is wel weer wat anders mee. Nee, teveel in 1 doos. :=

Twilight

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:24

pff, nee zulke grote gebruik k niet, lijkt me dat je overzicht kwijt raakt :j
ik wil nu eerst even zown Z palette, waar k al me losse oogschaduws in kan. vind k net zo handig.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:31

Joolien schreef:
ElineS schreef:
@Jans: ik kon het niet vinden bij V&D, dus helaas :(.

Ik heb vandaag een MAC geprobeerd, maar oliebol, ik wil een Mac lippenstift.. Het zit er nog steeds goed op en de kleuren die je kan kiezen zijn liefde... Maar ze zijn zo duur!

Mijn vriendinnetje Liselot hier op bokt heeft er nog een paar te koop, weinig gebruikt. Misschien zit er een mooie kleur voor je tussen :D
Ik pb je even met de link :)

Ik heb Twig en Faux nog, wel gaan ze alleen weg met de lipliner die er bij hoort

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:32

Shizzel schreef:
Deze heb ik zelf ooit gekocht, gebruik voornamelijk de roze en 'zachtrode' en lichtpaarse kleurtjes maar is wel een van mijn favorieten en ook gewoon goede kwaliteit. https://www.wish.com/search/Professiona ... 1325104e87

Deze heb ik ook nog ergens liggen, maar ik zeg je eerlijk, ik heb hem nog nooit gebruikt. Zitten eigenlijk alle kleuren in om ooit eens 'gedurfd' aan de slag te gaan, maar die doos is een draak om mee aan de slag te gaan dat je al op hebt gegeven voor je hem geopend hebt. Laat 'm altijd of vallen, of er is wel weer wat anders mee. Nee, teveel in 1 doos. :=

Oh de bovenste vind ik mooi <3 Zitten echt de kleuren in dit ik zou gebruiken. De onderste zou binnen de kortste keren stuk zijn bij mij. Ik heb zelfs de talent kleine palettes te slopen. :=

Edit; Liselot; wat zou je voor Twig & Faux allebei willen hebben? :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:42

ElineS dan moet je maar niet met DnT en mij mee shoppen :') het interesseert mij echt geen moet wat iets kost als ik het mooi vind wil ik het hebben máár ik gebruik het wel, ik koop niet om er naar te kijken :j maar in m'n stash zitten echt alle merken hoor van Catrice tot Mac van Nars tot kiko, als t maar werkt :j

Net de BB Cream van Mac compact gehaald, ben benieuwd morgen hij voelt romiger dan de tube!
Ook een hele mooie subtiele highlighter meegenomen, nieuwe mascara en de Ardell 110 heb ik nog meegenomen :D

Afbeelding
Oeeeh 8-)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:44

wauw, mooi <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:46

Ziet er prachtig uit <3 Foto morgen? :))

En Marjon, precies! Ik verkies hem regelmatig ook echt boven mijn palettes van UD of The Balm, kwaliteit is net zo goed en die kleuren zijn echt to die for. Als ik op reis moet en maar 1 palette mee zou kunnen nemen werd het denk ik ook die omdat bijna iedere combinatie (bruin, zachtroze, roodtinten, paars, zilver, zwart) erin voorkomen. Maar die met die 3 'lagen' is inderdaad ook een ramp. :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:51

Kaygee die kleur kan je goed hebben! Jij kunt veel hebben sowieso :j

Ik had vandaag inderdaad de demo. Ben toen ik in de auto terug naar huis zat al gebeld. Ik ben aangenomen voor MAC Eindhoven *\%/* *\o/*

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:52

elkee schreef:

Ik had vandaag inderdaad de demo. Ben toen ik in de auto terug naar huis zat al gebeld. Ik ben aangenomen voor MAC Eindhoven *\%/* *\o/*

Super, gefeliciteerd! Dat wordt een trip naar Eindhoven dus *\o/*

_Friemel schreef:
Net de BB Cream van Mac compact gehaald, ben benieuwd morgen hij voelt romiger dan de tube!
Ook een hele mooie subtiele highlighter meegenomen, nieuwe mascara en de Ardell 110 heb ik nog meegenomen :D

[ Afbeelding ]
Oeeeh 8-)

Oh, mooi. <3
Laatst bijgewerkt door MarJon op 24-03-16 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:53

Gefeliciteerd Elke :D Top.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:55

elkee schreef:

Supergaaf!! Gefeliciteerd. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:55

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah Elke wat super!!!! Gefeliciteerd toppertje! *\o/* *\o/* *\o/*
Wanneer begin je? Ik kom sowieso in mijn pauze dan snel eens langs. :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:02

elkee schreef:

Nu moet ik naar Eindhoven komen voor een workshop :')

GEFELICITEEEEEEERD!

@Friemel. Is dat lightscapade?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:03

Gefeliciteerd elke!!!

Mooie highlighter zeg!

Hier ook ardells gehaald de 105 & 110

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:09

Yes, gefeliciteerd Elke! *\o/*

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:10

Dankjulliewel *\o/* *\o/* :+:

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:13

linoleum schreef:
elkee schreef:

Nu moet ik naar Eindhoven komen voor een workshop :')

GEFELICITEEEEEEERD!

@Friemel. Is dat lightscapade?

Ja :j

Gefeliciteerd Elke!!!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:20

Kaygee schreef:
Wauw DnT wat heb je toch een vriendelijk en open gezicht!

Hahahahaha :')

DnT schreef:
En ik weet dat Friem nu echt helemaal in een scheur ligt.
Ik ben namelijk wel heel open en benaderbaar, maar echt absoluut niet lief _O-

HAHAHA :')

Oyeru schreef:
Mijn look vandaag is lekker neutraal met een klein beetje kleur. Vind dat je in de zorg niet met mega veel veel make up op aan kan komen

[ [url=m/JeyAXl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niet alleen in de zorg hoor :D Ik werk op kantoor in de zakelijke communicatie maar moet weleens mee naar buiten en je hebt altijd te maken met directeuren etc. Ik kan dus niet echt uitpakken op kantoor.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:23

Wauw Elke, super vet! Gefeliciteerd!!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:26

Gefeliciteerd Elke, suuuuper gaaf!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:27

Ik ben benieuwd naar wat je vind van lightscapade. Ben aan twijfelen of ik die wil.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:35

linoleum schreef:
Ik ben benieuwd naar wat je vind van lightscapade. Ben aan twijfelen of ik die wil.

Ik vind hem echt prachtig, de MUA heeft hem namelijk opgebracht bij me :j zo subtiel! DnT heeft hem ook mee genomen :j ik wilde geen goud en ook niet "boom in your face" hij is echt heel zacht maar ik stond in de paskamer van h&m onder het licht lekker te shinen <3