Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twilight schreef:er is een nederlandse webshop die ze verkoopt he shizzle, makeup musthaveshele fijne shop ook qua levering en inpakken
10 euro voor die grote en 5 voor de kleine, en maar 3 euro verzendkosten
Shizzel schreef:Twilight schreef:er is een nederlandse webshop die ze verkoopt he shizzle, makeup musthaveshele fijne shop ook qua levering en inpakken
10 euro voor die grote en 5 voor de kleine, en maar 3 euro verzendkosten
Oh echt?Zal eens kijken. Ik heb voorheen wel via MUR's eigen site besteld, dat ging ook prima, maar als het goedkoper kan dan graag. Thanks voor de tip!
![]()
MarJon, toch hele bruikbare en goede palettes, ga je sowieso plezier van hebben. En ja, dat is mijn angst ook altijd. Ik heb er wel een ooit via wish gekocht, een van mijn favoriete palettes tot nu toe zelfs, zal eens opzoeken.
Joolien schreef:ElineS schreef:@Jans: ik kon het niet vinden bij V&D, dus helaas.
Ik heb vandaag een MAC geprobeerd, maar oliebol, ik wil een Mac lippenstift.. Het zit er nog steeds goed op en de kleuren die je kan kiezen zijn liefde... Maar ze zijn zo duur!
Mijn vriendinnetje Liselot hier op bokt heeft er nog een paar te koop, weinig gebruikt. Misschien zit er een mooie kleur voor je tussen
Ik pb je even met de link
Shizzel schreef:Deze heb ik zelf ooit gekocht, gebruik voornamelijk de roze en 'zachtrode' en lichtpaarse kleurtjes maar is wel een van mijn favorieten en ook gewoon goede kwaliteit. https://www.wish.com/search/Professiona ... 1325104e87
Deze heb ik ook nog ergens liggen, maar ik zeg je eerlijk, ik heb hem nog nooit gebruikt. Zitten eigenlijk alle kleuren in om ooit eens 'gedurfd' aan de slag te gaan, maar die doos is een draak om mee aan de slag te gaan dat je al op hebt gegeven voor je hem geopend hebt. Laat 'm altijd of vallen, of er is wel weer wat anders mee. Nee, teveel in 1 doos.
elkee schreef:Kaygee die kleur kan je goed hebben! Jij kunt veel hebben sowieso![]()
Ik had vandaag inderdaad de demo. Ben toen ik in de auto terug naar huis zat al gebeld. Ik ben aangenomen voor MAC Eindhoven![]()
_Friemel schreef:Net de BB Cream van Mac compact gehaald, ben benieuwd morgen hij voelt romiger dan de tube!
Ook een hele mooie subtiele highlighter meegenomen, nieuwe mascara en de Ardell 110 heb ik nog meegenomen![]()
[ Afbeelding ]
Oeeeh
elkee schreef:Kaygee die kleur kan je goed hebben! Jij kunt veel hebben sowieso![]()
Ik had vandaag inderdaad de demo. Ben toen ik in de auto terug naar huis zat al gebeld. Ik ben aangenomen voor MAC Eindhoven![]()
linoleum schreef:elkee schreef:Kaygee die kleur kan je goed hebben! Jij kunt veel hebben sowieso![]()
Nu moet ik naar Eindhoven komen voor een workshop![]()
GEFELICITEEEEEEERD!
@Friemel. Is dat lightscapade?
Kaygee schreef:Wauw DnT wat heb je toch een vriendelijk en open gezicht!
DnT schreef:En ik weet dat Friem nu echt helemaal in een scheur ligt.
Ik ben namelijk wel heel open en benaderbaar, maar echt absoluut niet lief
Oyeru schreef:Mijn look vandaag is lekker neutraal met een klein beetje kleur. Vind dat je in de zorg niet met mega veel veel make up op aan kan komen
[ [url=m/JeyAXl.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Ik ben benieuwd naar wat je vind van lightscapade. Ben aan twijfelen of ik die wil.