Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dallista

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 16:23

Hahaha aparte verzekering afsluiten voor de Rituals verzameling. ;-)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 17:27

Haha, je zou het haast wel denken!
Maar mooi dat je dit hebt weten te scoren. Je hebt er zo te lezen ook behoorlijk je best voor gedaan. Tof voor je! *\o/*

Ik heb ook weer wat hoor. Ooit (als in: enkele jaren geleden) heb ik m'n lege Dao-boxen weggemieterd. Deed er niks mee en had al rondgevraagd maar niemand wilde ze. Nu heb ik onlangs een nieuwe kleur voor op de muur (moet er nog op gaan komen maar de verf is al besteld) en dat is precies de kleur van die dozen. Dus die groene met goudkleurige mandela.
Mochten jullie toevallig iemand weten of langs zien komen die wat van die lege dozen heeft en ze voor een beetje een normale prijs wil verkopen (ik kwam 2 advertenties op MP tegen maar dat zijn echte handelaren), zouden jullie dan mij willen tippen?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:18

Ik heb het ooit hier gevraagd en toen een hele stapel kunnen ophalen. Voor mijn haak en brei werkjes. Probeer het eens op Facebook.
Kun je eventueel ruilen? Voor mij is de kleur namelijk niet belangrijk. Dan kan ik kijken of ik Dao heb

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:14

Dallista schreef:
Hahaha aparte verzekering afsluiten voor de Rituals verzameling. ;-)

Wat betreft je andere vraag, je moest ff wachten want hij gaat hier meerstal 's avonds pas open

Spoiler:
Je conclusie klopt, ik heb beide kalenders en er zaten er 2 in de 2D en 1 in de 3D allemaal glow, geen andere. Misschien hopen ze dat langere tijd het product je gebruiken je een betere indruk geeft en dus overhaalt een kuur te kopen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:25

Alwiene schreef:
Wat betreft je andere vraag, je moest ff wachten want hij gaat hier meerstal 's avonds pas open

Spoiler:
Je conclusie klopt, ik heb beide kalenders en er zaten er 2 in de 2D en 1 in de 3D allemaal glow, geen andere. Misschien hopen ze dat langere tijd het product je gebruiken je een betere indruk geeft en dus overhaalt een kuur te kopen.

Spoiler:
Ah, dank! Zou inderdaad kunnen dat dat het idee erachter is. Ik vind het wel fijn spul, maar kan me toch voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op iets dubbels in de kalender...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:02

Las keertje hier in het topic die yalda waxmelts kon maken. Iemand enig idee wie dat ook al weer was, en nog steeds doet? :*

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 22:30

Banyu schreef:
Las keertje hier in het topic die yalda waxmelts kon maken. Iemand enig idee wie dat ook al weer was, en nog steeds doet? :*

ik heb er een aantal in enthousiasme gekocht. maar na 1 te hebben gesmolten vond ik hem erg tegen vallen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:56

Banyu schreef:

Zijn er genoeg, bijna allemaal noemen ze het Yalda Ritueel. Even googlen en kijken wie je aanspreekt anders :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:19

Ashleytjuhh schreef:
Banyu schreef:

ik heb er een aantal in enthousiasme gekocht. maar na 1 te hebben gesmolten vond ik hem erg tegen vallen

Ojeez weet je nog wie het was toevallig?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 01:53

Hoe maken ze die waxmelts, is dat gewoon omgesmolten yalda kaars en dan in stukjes?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 02:04

Dallista schreef:
Hoe maken ze die waxmelts, is dat gewoon omgesmolten yalda kaars en dan in stukjes?

Ik geloof het wel ja.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 06:23

Banyu schreef:
Dallista schreef:

Ik geloof het wel ja.

Oh, okay. Ik dacht altijd dat echte waxmelts een sterkere geur afgeven dan een kaars... Dat verklaart het dan. Is dus geen “echte” waxmelt.

Maar jee, als mensen dat ook al zo verkopen, dan heb ik daarvan ook nog een potentieel fortuintje in de kast staan. Zes kaarsen... hoeveel waxjes zou je daarvan kunnen maken? :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 08:48

Banyu de gene waar ik ze heb gekocht zou toen al gaan stoppen.

Roos heeft ze ook ergens besteld en is er wel tevreden over.

Ze ruiken echt heel anders als de kaars

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 13:38

@Dallista. Omdat het antwoord op je vraag onzin is, het zijn geen omgesmolten yalda kaarsen, geen mens zou dat doen. Het zijn huisgemaakte waxmelts met een geurolie die ze gewoon inkopen en qua geur dus heel sterk op de Rituals geur lijkt.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 13:50

Alwiene schreef:
@Dallista. Omdat het antwoord op je vraag onzin is, het zijn geen omgesmolten yalda kaarsen, geen mens zou dat doen. Het zijn huisgemaakte waxmelts met een geurolie die ze gewoon inkopen en qua geur dus heel sterk op de Rituals geur lijkt.

;) Hahaha echt waar? Mij kan je echt alles wijsmaken hoor. Maar dat klinkt inderdaad wel wat aannemelijker...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 14:19

Dallista schreef:
Oh, okay. Ik dacht altijd dat echte waxmelts een sterkere geur afgeven dan een kaars... Dat verklaart het dan. Is dus geen “echte” waxmelt.

Maar jee, als mensen dat ook al zo verkopen, dan heb ik daarvan ook nog een potentieel fortuintje in de kast staan. Zes kaarsen... hoeveel waxjes zou je daarvan kunnen maken? :')

Nou, nee, denk niet dat dat zo werkt. :+

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 14:26

Je kunt het natuurlijk proberen :))
Als ik zie wat andere mafklappers op MP proberen te verkopen dan zou een verbrijzelde Yalda-kaars toch ook moeten lukken :')

Blue_flower, bedankt voor je aanbod. Ik heb helaas geen ruilmateriaal. Mocht je toevallig nog wat oude Dao-dozen tegenkomen en ze willen verkopen dan hou ik me aanbevolen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 14:36

Oscar schreef:
Je kunt het natuurlijk proberen :))
Als ik zie wat andere mafklappers op MP proberen te verkopen dan zou een verbrijzelde Yalda-kaars toch ook moeten lukken

:D :D :D Ik heb nog wel ergens een Yalda kaars om in stukjes te hakken...
Zie soms wat ze vragen/bieden voor die mini kaarsjes die in de adventkalender van dat jaar zitten, die brengen ook behoorlijk wat op!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 16:21

Ik denk zomaar dat je yalda kaars in zijn geheel een stuk meer oplevert :=

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 12:45

Kerstpakketje van werk (zelf gekozen) werd gisteravond door een PostNL pakketjesdame op een fiets met grote bak erachter bezorgd. Onze standaard PostNL bezorging is altijd ‘s ochtends rond acht uur, dus ik stond wel even raar te kijken.

Ben voor de Hammam gegaan, eens wat anders dan de standaard Sakura of Ayurveda en die doos had ik nog niet. :+
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 13:39

Hammam, vind ik heerlijk in de winter. Vooral de hotscrub als ik weer eens last heb van mijn pokke-nek.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 14:05

Ja is een heerlijke geur, ik moet hem echt vaker gebruiken!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 14:07

Heb ik jullie al eens vertel dat Dallista de beste is *\%/* *\%/* *\%/*

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 14:24

Want?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 15:04

@Banyu
Citaat:
Want?

Yalda ruil. *\o/*

Ashleytjuhh schreef:
Heb ik jullie al eens vertel dat Dallista de beste is *\%/* *\%/* *\%/*

:+ En jij ook, hoor!
Leuk dealtje gesloten, toch? Ik heb iets dat jij wilt, jij hebt iets dat ik wil, easy peasy! Doe ik heel wat liever dan op marktplaats of via facebook aan de slag, is toch wat minder vertrouwd. Plus ik had gewoon geen zin om weer zoveel geld uit te geven aan Yalda.