Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Hahaha aparte verzekering afsluiten voor de Rituals verzameling.
Alwiene schreef:Wat betreft je andere vraag, je moest ff wachten want hij gaat hier meerstal 's avonds pas openSpoiler:
Je conclusie klopt, ik heb beide kalenders en er zaten er 2 in de 2D en 1 in de 3D allemaal glow, geen andere. Misschien hopen ze dat langere tijd het product je gebruiken je een betere indruk geeft en dus overhaalt een kuur te kopen.
Ashleytjuhh schreef:Banyu schreef:Las keertje hier in het topic die yalda waxmelts kon maken. Iemand enig idee wie dat ook al weer was, en nog steeds doet?
ik heb er een aantal in enthousiasme gekocht. maar na 1 te hebben gesmolten vond ik hem erg tegen vallen
Banyu schreef:Dallista schreef:Hoe maken ze die waxmelts, is dat gewoon omgesmolten yalda kaars en dan in stukjes?
Ik geloof het wel ja.
Alwiene schreef:@Dallista. Omdat het antwoord op je vraag onzin is, het zijn geen omgesmolten yalda kaarsen, geen mens zou dat doen. Het zijn huisgemaakte waxmelts met een geurolie die ze gewoon inkopen en qua geur dus heel sterk op de Rituals geur lijkt.
Dallista schreef:Oh, okay. Ik dacht altijd dat echte waxmelts een sterkere geur afgeven dan een kaars... Dat verklaart het dan. Is dus geen “echte” waxmelt.
Maar jee, als mensen dat ook al zo verkopen, dan heb ik daarvan ook nog een potentieel fortuintje in de kast staan. Zes kaarsen... hoeveel waxjes zou je daarvan kunnen maken?
Oscar schreef:Je kunt het natuurlijk proberen
Als ik zie wat andere mafklappers op MP proberen te verkopen dan zou een verbrijzelde Yalda-kaars toch ook moeten lukken
Citaat:Want?
Ashleytjuhh schreef:Heb ik jullie al eens vertel dat Dallista de beste is![]()
![]()