Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Roos04 schreef:Voor degenen die ook gel nagellak gebruiken:
Wat is de truc voor geen pijnlijke en lelijke nagels na afhalen?
Ik gebruik netjes nagellak remover met aceton, ik laat het goed inweken en pulk dan beetje bij beetje de nagellak er af. Maar er blijven altijd stukjes op mijn nagel die er moeizaam af gaan en dan is het resultaat een beschadigde nagel.
Jodie_ schreef:Te langzaam drogende nagellak was voor mij uiteindelijk de reden om toch over te stappen naar gellak. Had echt het geduld niet om het goed te laten drogen, of na een eeuwigheid wapperen en wachten had ik de volgende ochtend nog steeds afdrukken van m'n lakens in mijn nagels staan. Vlak voor het overstappen wel ook aan de Seche vite en ik moet zeggen, die was wel echt fantastisch
Ik heb helaas ook nog steeds de beste methode om m'n gellak eraf te halen gevonden. Wel openvijlen, niet openvijlen, in de lamp, niet in de lamp, een halfuur weken, niks laat het er nou echt makkelijk af gaan. Ik ben vaak alsnog de helft er met geweld aan het af peuteren. Niet goed natuurlijk, maar pff ik heb geen geduld hoor.Elke week probeer ik een andere manier, maar tot dusver bijna alles met hetzelfde resultaat. Zelfde als bij jou dus denk ik Roos04. Sowieso blijft het bij mij zonder primer als een huis zitten, dus ik zal dan wel droge nagels hebben of weet ik het wat.
Sinds deze week wel m'n nagelvorm eens veranderd, was dat vierkante/squoval ineens helemaal zat. Nu wil ik ze langzaamaan als ze wat langer zijn nog wat puntiger vijlen.
[ [url=m/lodIxW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleur is Pink Gellac Mauve.
Memories schreef:Die seche vite topcoat is een goeie tip, daar ga ik ook maar eens naar kijken![]()
Wauw wat gaaf Stamper, die glitters![]()
Denk dat wat puntiger jou goed staat Jodie, je hebt best lange vingers ook of lijkt dat maar zo?
Peelslowly die is ook heel mooi!
Ik heb vandaag een chrome infusion van Catrice opgedaan. Verliefd op het effect![]()
[ [url=m/cAovir.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh en tipje trouwens: ALLE nagellak bij de kruidvat is deze week 1+1 gratis! Slecht voor mijn portemonnee dit
Memories schreef:Daar zit ik ook op te azen! Zou rond deze tijd in de schappen moeten liggen maar hier zeiden ze dat het eind september pas kwam
Memories schreef:Die seche vite topcoat is een goeie tip, daar ga ik ook maar eens naar kijken![]()
Wauw wat gaaf Stamper, die glitters![]()
Denk dat wat puntiger jou goed staat Jodie, je hebt best lange vingers ook of lijkt dat maar zo?
Peelslowly die is ook heel mooi!
Ik heb vandaag een chrome infusion van Catrice opgedaan. Verliefd op het effect![]()
[ [url=m/cAovir.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh en tipje trouwens: ALLE nagellak bij de kruidvat is deze week 1+1 gratis! Slecht voor mijn portemonnee dit
Frummels schreef:Jodie: mooi! En wat heb jij mooie nagels![]()
Memories: heeeel erg gaaf!
Ik heb mijn nagels helemaal moeten kortwieken. Ze zijn ontzettend dun geworden door dat gepulk aan die lak een tijdje terug en klapten constant achterover.vreselijk gevoel.. Helaas nu dus echt een soort stompjes voor mijn gevoel..
Heb er niets op zitten nu, ook heen verharder. Zouden jullie adviseren dat zo te laten, of wel een verharder erop?
Shenavallie schreef:Warboel schreef:Ja ik was gisteren bij het kruidvat, maar die Metal Shock Powder zag ik nog niet liggen helaas
Ik heb nog BP chrome poeder over, die mag je wel hebben hoor! Ik heb de zilveren uitvoering en de gouden. De gouden is (vind ik zelf) niet zo mooi. De zilveren wel.