Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:13

Yeeeeeah Happy me! 8)

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:16

Stamper schreef:
Yeeeeeah Happy me! 8)

[ [url=m/cZQWlU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig!! <3

Cinnepin

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:19

Moooi stamper!!!

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:33

Voor degenen die ook gel nagellak gebruiken:

Wat is de truc voor geen pijnlijke en lelijke nagels na afhalen?

Ik gebruik netjes nagellak remover met aceton, ik laat het goed inweken en pulk dan beetje bij beetje de nagellak er af. Maar er blijven altijd stukjes op mijn nagel die er moeizaam af gaan en dan is het resultaat een beschadigde nagel.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:36

Roos04 schreef:
Voor degenen die ook gel nagellak gebruiken:

Wat is de truc voor geen pijnlijke en lelijke nagels na afhalen?

Ik gebruik netjes nagellak remover met aceton, ik laat het goed inweken en pulk dan beetje bij beetje de nagellak er af. Maar er blijven altijd stukjes op mijn nagel die er moeizaam af gaan en dan is het resultaat een beschadigde nagel.

Ik las hier puur acceton en geen naggelak remover met acceton, dus echt puur doe je ook folie om je nagels? Ik ga volgende keer met warmte proberen omdat ik ze nu dus ook beschadigd heb en dat niet heb gedaan.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 11:41

Te langzaam drogende nagellak was voor mij uiteindelijk de reden om toch over te stappen naar gellak. Had echt het geduld niet om het goed te laten drogen, of na een eeuwigheid wapperen en wachten had ik de volgende ochtend nog steeds afdrukken van m'n lakens in mijn nagels staan. Vlak voor het overstappen wel ook aan de Seche vite en ik moet zeggen, die was wel echt fantastisch <3

Ik heb helaas ook nog steeds de beste methode om m'n gellak eraf te halen gevonden. Wel openvijlen, niet openvijlen, in de lamp, niet in de lamp, een halfuur weken, niks laat het er nou echt makkelijk af gaan. Ik ben vaak alsnog de helft er met geweld aan het af peuteren. Niet goed natuurlijk, maar pff ik heb geen geduld hoor. :') Elke week probeer ik een andere manier, maar tot dusver bijna alles met hetzelfde resultaat. Zelfde als bij jou dus denk ik Roos04. Sowieso blijft het bij mij zonder primer als een huis zitten, dus ik zal dan wel droge nagels hebben of weet ik het wat.

Sinds deze week wel m'n nagelvorm eens veranderd, was dat vierkante/squoval ineens helemaal zat. Nu wil ik ze langzaamaan als ze wat langer zijn nog wat puntiger vijlen.

Afbeelding

Kleur is Pink Gellac Mauve.

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:12

Ik heb Zoya Remy weer eens op, een favoriet!

Afbeelding

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:17

Ik doe wel met watje en folie erom heen, maar ik gebruik geen pure aceton. Dus misschien dat dan maar eens proberen. Het vergt veel geduld inderdaad! Maar dan heb je ook wat. :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:54

Stamper schreef:
Yeeeeeah Happy me! 8)

[ [url=m/cZQWlU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ondanks dat er op de nagelriemen is gelakt, vind ik het erg mooi! En die kleur.... <3

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 12:57

Jodie_ schreef:
Te langzaam drogende nagellak was voor mij uiteindelijk de reden om toch over te stappen naar gellak. Had echt het geduld niet om het goed te laten drogen, of na een eeuwigheid wapperen en wachten had ik de volgende ochtend nog steeds afdrukken van m'n lakens in mijn nagels staan. Vlak voor het overstappen wel ook aan de Seche vite en ik moet zeggen, die was wel echt fantastisch <3

Ik heb helaas ook nog steeds de beste methode om m'n gellak eraf te halen gevonden. Wel openvijlen, niet openvijlen, in de lamp, niet in de lamp, een halfuur weken, niks laat het er nou echt makkelijk af gaan. Ik ben vaak alsnog de helft er met geweld aan het af peuteren. Niet goed natuurlijk, maar pff ik heb geen geduld hoor. :') Elke week probeer ik een andere manier, maar tot dusver bijna alles met hetzelfde resultaat. Zelfde als bij jou dus denk ik Roos04. Sowieso blijft het bij mij zonder primer als een huis zitten, dus ik zal dan wel droge nagels hebben of weet ik het wat.

Sinds deze week wel m'n nagelvorm eens veranderd, was dat vierkante/squoval ineens helemaal zat. Nu wil ik ze langzaamaan als ze wat langer zijn nog wat puntiger vijlen.

[ [url=m/lodIxW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kleur is Pink Gellac Mauve.

Deze vorm vind ik erg mooi staan. Puntig staat vaak al snel ordinair, maar wie weet pakt het bij jou wel goed uit. Je kunt altijd nog terug naar deze vorm als het niet is wat je hoopte.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 14:45

Die seche vite topcoat is een goeie tip, daar ga ik ook maar eens naar kijken :j

Wauw wat gaaf Stamper, die glitters <3

Denk dat wat puntiger jou goed staat Jodie, je hebt best lange vingers ook of lijkt dat maar zo?

Peelslowly die is ook heel mooi!

Ik heb vandaag een chrome infusion van Catrice opgedaan. Verliefd op het effect <3
Afbeelding

Oh en tipje trouwens: ALLE nagellak bij de kruidvat is deze week 1+1 gratis! Slecht voor mijn portemonnee dit :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 14:56

Ja ik was gisteren bij het kruidvat, maar die Metal Shock Powder zag ik nog niet liggen helaas :n

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 14:57

Daar zit ik ook op te azen! Zou rond deze tijd in de schappen moeten liggen maar hier zeiden ze dat het eind september pas kwam :\

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:10

Memories schreef:
Die seche vite topcoat is een goeie tip, daar ga ik ook maar eens naar kijken :j

Denk dat wat puntiger jou goed staat Jodie, je hebt best lange vingers ook of lijkt dat maar zo?

Ik heb vandaag een chrome infusion van Catrice opgedaan. Verliefd op het effect <3
[ [url=m/cAovir.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh en tipje trouwens: ALLE nagellak bij de kruidvat is deze week 1+1 gratis! Slecht voor mijn portemonnee dit :+

Gaaaf die Chrome!!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:11

Memories.. waarom zeg je dat nou |( Ik moet zo naar de ah, die naast een kruidvat zit _O- Maar thanks :')

(iemand al de nieuwe essence-collectie gezien?)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:28

Memories schreef:
Daar zit ik ook op te azen! Zou rond deze tijd in de schappen moeten liggen maar hier zeiden ze dat het eind september pas kwam :\

Echt eind september pas -O- En dan eerst medio augustus zeggen >;) Volgende week trouwt mijn neef en ik wilde graag die nail powder halen voor 's avonds op het feest -O- Nouja doe ik wel mat rood ofzo op :+

Ik was in Alphen naar de Kruidvat gegaan maar die is best klein, dus dacht dat het daaraan lag maar helaas dus :\

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:35

Ja ik had dus ook medio augustus gelezen maar aangezien het nu tegen september aan loopt dacht ik, laat ik het eens vragen... de ene kruidvat zei de week van 18 sept en de andere de week van 25 sept dus ik weet ook niet of het op verschillende tijden bij verschillende filialen binnenkomt of dat ze het zelf eigenlijk ook niet zo goed weten :=
Ik hou het iig nog maar lekker in de gaten komende tijd, kom er toch bijna dagelijks langs.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:46

Ik ben echt spuitelf geloof ik _O- vraag het terwijl t 2 posts boven mij verteld wordt :=
Ik ben op dit moment om de dag bij het kruidvat idd. zie de nieuwe lakjes etc. ook nog niet..
maar ik wil het echt hebben :')

Ze hebben idd wel gezegd dat het waarschijnlijk alleen de grote filialen is.. nu hebben we die zowel bij m'n werk als thuis _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:20

Ik ben er zo blij mee hihi! :oo
En ook ik zie weer hele mooie fotos voorbij komen!! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:27

Memories schreef:

[ [url=m/cAovir.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze lijkt één op één de BP Chameleon kleur, mooi hoor!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:29

Jodie: mooi! En wat heb jij mooie nagels :)

Memories: heeeel erg gaaf!

Ik heb mijn nagels helemaal moeten kortwieken. Ze zijn ontzettend dun geworden door dat gepulk aan die lak een tijdje terug en klapten constant achterover. := vreselijk gevoel.. Helaas nu dus echt een soort stompjes voor mijn gevoel..
Heb er niets op zitten nu, ook heen verharder. Zouden jullie adviseren dat zo te laten, of wel een verharder erop?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:30

Warboel schreef:
Ja ik was gisteren bij het kruidvat, maar die Metal Shock Powder zag ik nog niet liggen helaas :n

Ik heb nog BP chrome poeder over, die mag je wel hebben hoor! Ik heb de zilveren uitvoering en de gouden. De gouden is (vind ik zelf) niet zo mooi. De zilveren wel.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:31

Frummels schreef:
Jodie: mooi! En wat heb jij mooie nagels :)

Memories: heeeel erg gaaf!

Ik heb mijn nagels helemaal moeten kortwieken. Ze zijn ontzettend dun geworden door dat gepulk aan die lak een tijdje terug en klapten constant achterover. := vreselijk gevoel.. Helaas nu dus echt een soort stompjes voor mijn gevoel..
Heb er niets op zitten nu, ook heen verharder. Zouden jullie adviseren dat zo te laten, of wel een verharder erop?

Geen verharder, daar maak je je nagels alleen maar broos mee. Dan lijkt het of ze harder aanvoelen, maar in werkelijkheid is dat dus niet het geval. Smeren, smeren en nog eens smeren (zowel nagelplaat als nagelriemen masseren) met nagelriemolie.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:45

Shenavallie schreef:
Warboel schreef:

Ik heb nog BP chrome poeder over, die mag je wel hebben hoor! Ik heb de zilveren uitvoering en de gouden. De gouden is (vind ik zelf) niet zo mooi. De zilveren wel.

Ohh superlief <3 Kan die ook over normale nagellak of is die voor gel?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:46

Dankje voor je tip! Ik ga maar weer aan de smeer dan :j