Dat heb ik inderdaad ook wel eens gehoord, kan het me maar moeilijk voorstellen haha. Maar we zien 't vanzelf Wil dus nog een kleintje op m'n ribben, een 'iets groter dan m'n hand' grootte op m'n bovenbeen, en nog een op de bovenkant van m'n onderarm Mag nog even sparen haha. (en moed sparen )
Was jij dat trouwens niet met die wereldkaart op je rug?
terecht ook dat je daar trots op bent, wat een prachtwerk blijft dat.
Dominique_96
Geplaatst: 19-07-15 23:31
Ik ben nu bezig met een tattoo op m'n ribben. Ik vind het lijnwerk heel goed te doen, heb een goede pijngrens. Ik kreeg er echter afgelopen week veel kleur in bij sessie 2 en dat vond ik na 2 uur ongeveer echt heel pijnlijk. Op een gegeven moment had m'n lichaam zoiets van nee dit is genoeg geweest. Daarna begon het ook te bloeden.
Waauw wat heeft Shennaki weer een mooie op haar facebook staan! Die vakantie heeft haar goed gedaan!
Connie
Geplaatst: 21-07-15 20:25
Hee mag ik even binnenvallen? Ik ben me wat aan het oriënteren op een tattoo en ik vind de stijl van Sasha Unisex echt ontzettend gaaf. Weten jullie een tattoo artist in Nederland die in zo'n zelfde stijl werkt?
Drunksheep
Geplaatst: 21-07-15 20:30
Ik vind sommige tattoos van Shennaki echt afgrijselijk, om eerlijk te zijn. Maar moet zeggen dat er tussen de laatste paar wel aardig wat mooi werk te vinden is
In Nederland zijn volgens mij niet echt artiesten die in dezelfde stijl werken als Sasha Unisex. Er zijn sowieso weinig artiesten die dat doen, laat staan dat ze het net zo goed als zij kunnen. Ik zou zoeken op artiesten die geometrische dingen zetten, of misschien een artiest die te gast is bij Nederlandse shops of op conventies.
Anoniem
Geplaatst: 21-07-15 20:58
mooie tattoo, hoe groot is hij? heb je er een betekenis achter?
hij is zo'n 20 m hoog en breed anker staat voor hoop, het lint in hartjes vorm voor liefde, en de vogels en vlinders voor vrijheid. deze hebben allemaal heel veel betekenis voor mij, ondanks dat ze standaard klinken
Connie
Geplaatst: 21-07-15 21:23
xZiva die ziet er echt super netjes uit!
LidyK97 ik wil een geometrische kolibrie in kleur. Een paar van m'n inspiratie dingetjes:
mooi! ik ben erg benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden.
xZiva, mooi hoor! ach, wat maakt dat uit ik laat een tattoo zetten zonder betekenis haha
Supervixen
Geplaatst: 21-07-15 21:32
xZiva_ schreef:
hij is zo'n 20 m hoog en breed anker staat voor hoop, het lint in hartjes vorm voor liefde, en de vogels en vlinders voor vrijheid. deze hebben allemaal heel veel betekenis voor mij, ondanks dat ze standaard klinken