ojee, pas maar op IMJ, wel blijven bewegen maar echt met mate
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Chewie schreef:Nouja, ik kreeg een 'waarom doe ik dit allemaal, ik wil ook lekker op de bank zitten met wat chips' idee
(ik ben niet zo volhardend als ik zou willen...)
Talisa schreef:Dag mensen! Ik heb de 30 day shred een tijdje terug gedaan, met 0.0 cm verschil helaas. Wel helemaal afgemaakt. Maar ik veranderde te weinig aan mijn eetpatroon denk ik, om resultaat te zien.
Nu wil ik toch weer een programma gaan doen, voornamelijk gericht op buik en bil/heupen. Welk programma raden jullie aan? Ik ben echt een sportleek, en heb 0.0 conditie. Tips?![]()
Wat vonden mensen bijv van Six Weeks Sixpack van Jilian?
Sannert schreef:Wendy vervelend he !
Mars spierpijn van dag 1 !
Ik moet zeggen dat het meevalt. Heb wel spierpijn van het opdrukken, maar verder mag ik niet klagen gelukkig, want moet vandaag werken.
Bhriseis schreef:Bij Killer Buns zijn er 3 levels; je doet elk level 10 dagen, maar je doet de Killer Buns slechts 5 a 6 keer per week. Je verbrandt er veel kcal mee (rond de 400 als ik internet mag geloven) en het is een leuke, vrolijke work-out. Minder cardio, maar de spieroefeningen zijn ontzettend zwaar. Ik heb sinds de shred wel mijn eetpatroon aangepast, heb nadien nog Ripped gedaan en ik zie nu met Killer Buns echt resultaat in de spiegel (ik ga pas meten na het 3e level). Kont wordt een strak bolletje, knieën zijn strakker, dijen zijn strakker, minder cellulitis.