Madeira_ schreef:Goed bezig PassoaJus_! Hoe groot ben jij als ik vragen mag?
Jawel hoor! Ik ben 1,77 M!
 Hoezo?                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Madeira_ schreef:Goed bezig PassoaJus_! Hoe groot ben jij als ik vragen mag?
 Hoezo?                                                         
 Ben bij mijn ouders voor het weekend en dan ben ik nogal snel geneigd om even een saté-tje te eten op het strandpaviljoen en dan 's avonds eten we ook weer friet 
 Vanaf morgen dus maar weer flink opletten                                                         

)
 hopen dat ik overdag even hakjes aankan en neem me slippers wel mee, met me teen gaat al en stuk beter ziet er niet uit maar doet stuk minder pijn! 
                                                         Madeira_ schreef:_PassoaJus schreef:Jawel hoor! Ik ben 1,77 M!Hoezo?
Wouw officieel heb je dus geen overgewicht meerwat is jou streefgewicht?
 Daarom doe ik er wat aan. En oke, eerlijk is eerlijk, ik kan best wat strakker in m'n vel! Ik date momenteel met een super gespierde gozer en dat nodigt ook wel uit om er iets aan te doen! 
 Mijn streef gewicht is om onder de 70 te zitten, maar dat gaat echt ontzettend moeilijk worden! Ik mag denk ik al in m'n handjes knijpen als ik de 72 haal.... 

Leven is oneerlijk..

Qua lengte schelen we ook niet heel veel!                                                         

.