Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gucci_ schreef:Wil mijn haar ook graag granny grey of asblond laten verven. Heb zelf donkerblond haar en vorig jaar asblonde highlights laten doen die al helemaal uitgegroeid en vervaagd zijn. Maar dat valt niet erg op. Als ik het haar helemaal laat verven gaat dat natuurlijk wel opvallen. Dat is het enigste dat mij tegenhoudt eigenlijk. Ik heb de kapper om advies gevraagd en die zei dat ze het eerst wel 3 keer moeten ontkleuren en dan pas verven. Dat kan een hele middag duren en kost €160.
Met olaplex verf, schijnt niet schadelijk te zijn voor het haar...
Ben alleen even vergeten te vragen of elke uitgroei behandeling ook evenveel kost en het dus helemaal overnieuw moet.
Meer mensen die van donker naar heel licht zijn gegaan, hoe houden jullie de uitgroei bij?
Iris82 schreef:Ik heb t net aan de kapper gevraagd, ik zit toch met mn kop in de verf. Ze zegt: je moet m op een hele lichte kleurbasis zetten. Dit is niet een standaard kleur die je zomaar even ergens kan kopen.
Het advies was: Ga naar de Kinki. (daar ben ik overigens nu niet dus het was geen reclame)