Wow dat is echt not done. Lekker poedersuiker, half uur van te voren. Dat was echt mijn nachtmerrie toen ik ging trouwen, heb op de dag zelf om 7 u sochtends mijn marriage commissioner/fotograaf/getuigen gebeld om te checken of alles goed ging en door ging.
Ik vind de million volume lashes van L'oréal dan fijner Sharmila! De butterfly heeft een apart borsteltje, waar op sommige plaatsen veel te veel mascara aan blijft zitten.
Ik hoop dat mijn makeup en camera regenproof zijn, ga met vriendinnen in Belgie naar een dierentuin maar het ziet eruit alsof het weer gaat regenen
SuSem
Geplaatst: 23-08-14 08:58
We zijn op "doorreis" naar Parijs, dus maar 1 nachtje. Gisteren regende het zo hard dat we weinig gezien hebben
NYC2B
Geplaatst: 23-08-14 09:00
Ik hoop het ook!
Echt? hier schijnt het zonnetje, echt super lekker! Hopelijk voor jou blijft het droog!!
@susem: oeeeh leuk! veel plezier
linoleum
Geplaatst: 23-08-14 09:01
Oehh in Parijs kun je ook vast wel slagen.
Vandaag komt de YSL matte in 207 als goed is aan. Kon het niet laten. Ben heel benieuwd, heb niet geprobeerd en waren nog niet zoveel swatches te vinden.
Ahh dat is zeker vervelend Deijs! Als je een pakketje besteld wil je het gewoon snel hebben!!!
NYC2B
Geplaatst: 23-08-14 09:18
Precies!! ik kijk altijd super erg uit naar pakketjes (vooral makeup) dus ik baal echt super! Vreemd ook want dit heb ik nog nooit meegemaakt met PostNL..
Edit: zie net dat je via twitter bij hun een klacht en/of vraag kunt indienen. Daar ga ik even gebruik van maken
Ik lees net op Beautylab dat NYX en Sleek vanaf augustus te vinden zijn bij V&D in Hoofddorp, Dordrecht, Heerlen, Rotterdam Zuidplein, Roosendaal en Amsterdam Noord. Nou ben ik benieuwd of augustus klopt, maar het is iig wel leuk
NYC2B
Geplaatst: 23-08-14 10:24
PostNL @PostNL @YrsaIris Iris, ik ga je vervelend gevoel graag weg nemen in ruil voor de 3S Code. Heb jij straks weer een vrolijk weekend ^Gijs
Nou PostNL, verras me maar had een bericht gestuurd via twitter.