. echt heel gaaf! (en ik begrijp ook een beetje spannend
). Alleen al daarvoor zou ik graag in dat gebied lopen haha. Maar volgens mij is de kans gewoon niet zo heel groot. En ook nog eens een flinke afstand gelopen. Jij had sowieso nog genoeg adrenaline in je lijf
Ik loop de warandeloop zondag en de night run vrijdag (voor de lol, zit niet eens startnummer bij!)
De 5 is op onverhard terrein en was vorig jaar echt een modderbaan. Geen echt pr parcours zeg maar. Ben benieuwd hoe het er dit jaar bijligt.
BusyMissy zulke systemen kunnen soms echt heel snel iemand buiten zetten. Iig bij Airbnb weet ik dat ze het echt heel snel doen na een klacht (eigen ervaring, ik was de klager). Ze willen gewoon geen risico lopen en hebben genoeg mensen vaak... Ben benieuwd wat je keuze gaat zijn.
Wel hele mooie plaatjes Wenk!
Over 3 weken moet ik terug naar deze fysio. Dan gaan we nog een keer goed naar de oefeningen kijken en ze evt verzwaren. Inmiddels heb ik met mijn eigen fysio ook nog even gekeken naar de oefeningen (en mijn rug los gemaakt) en zij gaf me waardevolle tips en nog een extra oefeningen die voor iedereen wel leuk is denk ik! Hij is heel simpel. Je gaat voor een spiegel staan en springt naar voren waarbij je land op 1 been. Dan kun je in de spiegel direct heel goed zien, waar je onstabiel bent of inzakt (Zoals in mijn geval). Dit herhaal je een paar keer tot je ziet dat je echt mooi recht 1 lijn kan houden in je hele been en bekken. Dan doe je het andere been. Door zit dagelijks te doen kan je je brein leren hoe je zou willen landen in het hardlopen. Hoeft niet lang, 3 minuten is genoeg. Wel heel leuk en leerzaam!
Gisterochtend naar de loopwinkel geweest en wel 10 paar trailschoenen geprobeerd. De 2 die ik uiteindelijk het fijnste vond, waren er niet in mijn maat dus die zijn voor nu besteld. Maar twijfel nog heel erg. Zou graag eens wat andere modellen nog proberen maar die had hij niet staan.
Daarna met mijn dochter naar de Efteling en in de avond mijn oefeningen en de bootcamp training. Je kon me wegdragen daarna. Ik was zo moe. Vandaag zou rust zijn maar er is iemand ziek dus vanavond spinning geven. Waarom ik geen nee zeg ik zulke situaties is mij ook altijd een raadsel
Super netjes gelopen!
Ik zou een bruine vlek achterlaten denk ik als ik die zo ineens tegen zou komen, zeker alleen! Wel echt heel gaaf ook om de wolf van zo dichtbij te kunnen zien.
Al herken ik die angst wel hoor hahaha, vind de wintersport in januari ook weer spannend. Dat beperkt in het donker hardlopen herken ik hier ook wel.
Benen voel ik wel iets, maar valt gelukkig mee. Er is nog wat werk aan de winkel laat ik maar zeggen.
Hoe ging het voor je gevoel?