Haha, ik vind de vp's bij een trail ook zoveel leuker dan die "snelle" wedstrijdevenementen. Bij de trails hebben ze vaak een heel buffet en ben echt gek op de sinasappels die ze daar hebben liggen. Ik had het er al met Iris over om die gewoon zelf mee te nemen als we de marathon in Rotterdam gaan lopen

iiSunshine, vervelend dat je nog niet helemaal fit bent, hopelijk knap je snel op. Nog wat leuks van Fusion gevonden?
Ninus, heb jij toevallig ook een update van Garmin gehad? Ik had het er met een vriend over dat ik zo hoog in mijn hartslag zat, en hij gaf aan dat er een update van Garmin is geweest die niet helemaal lekker is gegaan. Online lees ik er ook wel wat over terug. Dus misschien verklaart dat bij jou ook je hoge hartslag. Hopelijk hebben jullie niet veel last gehad van de wind de afgelopen dagen.
Zondagmiddag nog lekker stuk met Iris de bossen in geweest, had het weer redelijk zwaar. Was ook best druk geweest, uiteindelijk toch nog lekker wat km's kunnen maken. Gisterenavond op de band een interval gelopen. Dat gaat steeds beter, al blijven de band en Garmin het niet eens over mijn snelheden