Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:13

Staat je weer mooi Suus. En nu ben ik wel stiekem nieuwschierig naar je zogenoemde scheve hoofd :D

Mooi staat Candy YumYum, lijkt wel minder fel en meer pastel dan bij anderen.

Niniane, haha echt hè. En dan ook zeggen dat ze verwisselt met kleuren. Euh nee het is altijd koper kleur. Zo zonde, zij moet eens opgemaakt worden door Nikkie, weten we niet wat we zien denk ik.

Ik heb gedroomd dat de lipsticks van Jeffree in een palette zaten met hele mooie oogschaduw erbij, zo vaag :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:28

Mooie makeup dames.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:04

Kaygee, prachtig die lipstick zo! Ik hou sowieso van Pinkerbell maar deze combi is helemaal mooi. <3

Ik ben vandaag de Douglas en Bijenkorf afgegaan voor een backup van Have Your Cake.... is overal uitverkocht. -O- Ook online. Dus mijn ouders die dit weekend naar Duitsland gaan heb ik alles via de app doorgestuurd en die mogen dan maar op zoektocht voor mij, aangezien hij in bijv. de UK nog wel te krijgen is, dus wie weet daar ook. :D _O- Ik neem ook echt alleen een tweede van een lipstick als ik 100% zeker ben dat ik hem op ga maken en aangezien ik er zo verliefd op ben weet ik zeker dat dat nog gaat gebeuren.. zucht.

Maar voor degene die hem wilden: als je hem niet kan bemachtigen, dame bij Bijenkorf wist me te vertellen dat Heroine lipliner met Flat Out Fabulous mixen ongeveer in dezelfde richting komt. :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:18

Die combi gebruik ik best vaak haha.
Als ik voor iemand een foto moet maken hoor ik het wel :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:19

Zou ik wel fijn vinden als je dat kan doen, kan ik hem vergelijken met Have Your Cake. :)

Elke, je had morgen toch die dag bij Bijenkorf/MAC toch??
edit: zie net dat die vandaag was. Hoe was de demo dag? :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:26

@Jans: ik kon het niet vinden bij V&D, dus helaas :(.

Ik heb vandaag een MAC geprobeerd, maar oliebol, ik wil een Mac lippenstift.. Het zit er nog steeds goed op en de kleuren die je kan kiezen zijn liefde... Maar ze zijn zo duur!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:32

ElineS schreef:
@Jans: ik kon het niet vinden bij V&D, dus helaas :(.

Ik heb vandaag een MAC geprobeerd, maar oliebol, ik wil een Mac lippenstift.. Het zit er nog steeds goed op en de kleuren die je kan kiezen zijn liefde... Maar ze zijn zo duur!

Mijn vriendinnetje Liselot hier op bokt heeft er nog een paar te koop, weinig gebruikt. Misschien zit er een mooie kleur voor je tussen :D
Ik pb je even met de link :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:33

Nee joh, MAC is helemaal niet duur. Maar 19.50 per stuk.

Vergeleken bij high end merken als Dior (vanaf 36.95) en Tom Ford (48 euro) is dat echt niks.

Dat is zo fijn aan MAC: wel hele goede producten, niet high end prijzen.

:D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:40

maar voor iemand met klein budget kan t alsnog een rip uit je lijf zijn :P ik wil er ook graag meer, maar nu ff niet. van t weekend conventie en dan geef k al toe aan de andere verslaving genaamt funkos hahha.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:43

Haha ik heb ook klein budget, maar steeds beter geworden in redenen bedenken :+

Een oogschaduw palette met 10 kleuren voor 42 euro is best wat geld. Maar het is maar 4.20 euro per kleur. Zoveel betaal je al bijna voor losse Essence of Catrice oogschaduws. Oftewel best goedkoop; KOPEN!

Een primer van 40 euro is best duur. Maar als er 50 ml in zit en je kan er meer dan halfjaar mee doen is per dag maar 23 cent. Geen geld: KOPEN!

Lipstick van 19.50 is best duur. Maar als je deze dagelijks gebruikt en nauwelijks hoeft bij te werken is dat in verhouding veeeeeel meer het geld waard dan een goedkope lipstick die je om het uur moet bijwerken en je nauwelijks draagt: KOPEN!

Haha jullie snappen me wel denk ik :')
Laatst bijgewerkt door linoleum op 24-03-16 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:46

haha, dat idd :P ik spaar daarom altijd wat langer voor een shopping trip in een grotere stad :D en dan neem k altijd 1 mac lipstick mee. miss nu sparen voor de bb cream va mac, als iedereen er zo lovend over is :j helemaal dichte dekking hoef k niet, maar iets mijn roodheden verbergen is wel fijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:49

Lino, je bent mijn held. _O- _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:52

Ik heb vanmiddag 3 paletten en 2 liquids gekocht voor 41 euro. Ik had eerst 2 paletten en toen was het 31 euro+ 4 euro verzendkosten dus 35 euro totaal, toen dacht ik, als ik nog 1 palette koop, dan hoef ik geen verzendkosten meer te betalen(boven 40 euro) en betaal ik maar 6 euro ipv 11 euro voor de palette (snap je em? :)) )

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:55

hahaha dat doe ik idd ook, als t ff kan extra bestellen en geen verzendkosten :')

staat die bb cream van mac op de website, wou graag weten wat die ongeveer kost :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:56

Alles wat in assortiment van MAC zit staat op hun site.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:59

Ik ben uiteindelijk toch voor twee Sleek paletten gegaan :D En zes L.A. Girl USA Matte Pigment Gloss om uit te testen ( :') ) en een set Morphe kwasten. Nu eerst weer even klaar voor deze maand, al moet ik eigenlijk nog een wenkbrauwgeld en een poeder. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:01

Welke palettes heb je gehaald Marjon? :)

Zit zo te twijfelen of ik deze ga bestellen.. Ik heb de Flawless palette van hun en de kwaliteit is wel echt ge-wel-dig, maar enige wat me tegen blijft houden zijn de kleuren. Aan de andere kant, ik wil hem juist zodat ik iets 'gedurfder' en aparter kan gaan doen aangezien ik nooit felroze, groen, blauw of donkerpaars oid gebruik, maar ugh. Ik weet het niet. Ben bang dat ik hem helemaal niet ga gebruiken. :') http://www.makeuprevolutionstore.com/pa ... ngels.html

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:03

linoleum schreef:
Haha ik heb ook klein budget, maar steeds beter geworden in redenen bedenken :+

Een oogschaduw palette met 10 kleuren voor 42 euro is best wat geld. Maar het is maar 4.20 euro per kleur. Zoveel betaal je al bijna voor losse Essence of Catrice oogschaduws. Oftewel best goedkoop; KOPEN!

Een primer van 40 euro is best duur. Maar als er 50 ml in zit en je kan er meer dan halfjaar mee doen is per dag maar 23 cent. Geen geld: KOPEN!

Lipstick van 19.50 is best duur. Maar als je deze dagelijks gebruikt en nauwelijks hoeft bij te werken is dat in verhouding veeeeeel meer het geld waard dan een goedkope lipstick die je om het uur moet bijwerken en je nauwelijks draagt: KOPEN!

Haha jullie snappen me wel denk ik :')

Haha zo denkt iedereen wel in dit topic waarschijnlijk. _O-
Er zijn altijd wel kleuren, tinten, formules etc. die je nog niet hebt, dus; KOPEN :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:04

MarJon schreef:
Ik ben uiteindelijk toch voor twee Sleek paletten gegaan :D En zes L.A. Girl USA Matte Pigment Gloss om uit te testen ( :') ) en een set Morphe kwasten. Nu eerst weer even klaar voor deze maand, al moet ik eigenlijk nog een wenkbrauwgeld en een poeder. :=

Oh 6 maar :') Ik heb er 2, instinct en bazaar, jij?

Shizzel, deze dan? Zit wat kleur in, maar wat donkerder?
http://static.webshopapp.com/shops/0770 ... forest.jpg

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:04

Shizzel schreef:

Zit zo te twijfelen of ik deze ga bestellen.. Ik heb de Flawless palette van hun en de kwaliteit is wel echt ge-wel-dig, maar enige wat me tegen blijft houden zijn de kleuren. Aan de andere kant, ik wil hem juist zodat ik iets 'gedurfder' en aparter kan gaan doen aangezien ik nooit felroze, groen, blauw of donkerpaars oid gebruik, maar ugh. Ik weet het niet. Ben bang dat ik hem helemaal niet ga gebruiken. :') http://www.makeuprevolutionstore.com/pa ... ngels.html

gewoon doen :j ik had laatst van hun die kleinere palette gekocht met hele felle kleuren. en pak hem nu vaker als mijn neutrale stuff haha. al is t alleen voor een klein lijntje onder mij ogen :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:06

Shizzel schreef:
Kaygee, prachtig die lipstick zo! Ik hou sowieso van Pinkerbell maar deze combi is helemaal mooi. <3

Ik ben vandaag de Douglas en Bijenkorf afgegaan voor een backup van Have Your Cake.... is overal uitverkocht. -O- Ook online. Dus mijn ouders die dit weekend naar Duitsland gaan heb ik alles via de app doorgestuurd en die mogen dan maar op zoektocht voor mij, aangezien hij in bijv. de UK nog wel te krijgen is, dus wie weet daar ook. :D _O- Ik neem ook echt alleen een tweede van een lipstick als ik 100% zeker ben dat ik hem op ga maken en aangezien ik er zo verliefd op ben weet ik zeker dat dat nog gaat gebeuren.. zucht.

Maar voor degene die hem wilden: als je hem niet kan bemachtigen, dame bij Bijenkorf wist me te vertellen dat Heroine lipliner met Flat Out Fabulous mixen ongeveer in dezelfde richting komt. :D

Ik had gelezen dat ie ook maar tot medio maart verkrijgbaar is? -O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:07

linoleum schreef:
Nee joh, MAC is helemaal niet duur. Maar 19.50 per stuk.

Vergeleken bij high end merken als Dior (vanaf 36.95) en Tom Ford (48 euro) is dat echt niks.

Dat is zo fijn aan MAC: wel hele goede producten, niet high end prijzen.

:D

Wat iemand duur vind is relatief. De één vind het duur, de ander niet. Ik vind 20,- voor een lippenstift echt belachelijk duur. Ik kan het best kopen, maar de prijs bevalt me gewoon niet. Ik wil dat gewoon niet uitgeven aan make-up. Ik vind het belachelijk dat make-up merken met zulke belachelijke prijzen kunnen wegkomen en dat mensen het dus normaal vinden... Want 42 euro voor een palette met 10 kleuren is ook duur... Het is een klein beetje poeder en dat is dan 4.20 per stuk.. Dat vind ik echt niet goedkoop, ook niet als je het zo redeneert. Want 23 cent per dag klinkt goedkoop, maar het is wel even 40,- euro voor 1 product die je als primer gebruikt, waar je nog een product van 40,- overheen smeert, waar je weer blush van 20,- bij gebruikt, oogschaduw uit een palette van 42 euro met kwastjes van 10,- per stuk, met mascara van 15,- met wenkbrauw poeder van... Enzovoort. Een hele look bij elkaar is verdomde duur. Dus dat is wel een paar euro per dag wat je opsmeert.

Ik heb één uitzondering, waar ik wel wat meer geld aan geef; foundation. Goedkopere foundation heb ik wel gehad, maar over het algemeen was dat allemaal niet zo geslaagd en ben ik pas in de duurdere foundation merken de goede foundation gaan vinden. Maar voor foundation is bij mij de max alsnog 30,-. Dat vind ik al duur, waar een ander dat een normale of goedkope prijs vind.

Make-up is belachelijk hoog geprijsd vind ik.. En ik wil best leuke make-upjes hebben, maar er geen tientallen euro's aan uit besteden.

Maar alles is relatief en iedereen stelt andere prioriteiten. Waar de één veel geld uitgeeft aan setjes, geeft een ander veel uit aan Schleich of waxmelt kaarsdingetjes, dingen voor in huis, kleren, nagellakjes, of een hobby, of dus make-up.

Ik geef mijn geld zelf liever uit aan de paarden en aan mijn nichtjes. Daarin ga ik soms eh, over de schreef "Ze heeft al 10 zomerjurkjes..." "Ja, maar dit is het schattigste jurkje ooit! Die moet ik wel kopen!"

Maar ik ga wel wat hints droppen voor mijn verjaardag in juni. Een ander mag het wel voor me uitgeven hoor haha :') :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:09

Joolien schreef:

Zitten dan 'helaas' veel kleuren in die mijn Flawless en andere palettes al hebben, enige andere kleur is eigenlijk die blauwe en groene dus denk dat die zonde is van het geld voor die twee kleuren.

Twilight, da's waar! En 8 pond.... is nou ook weer niet zo heel duur.

Deze lijkt me ook geniaal om mee aan te klooien. http://www.makeuprevolutionstore.com/pa ... rever.html

Niniane schreef:
Ik had gelezen dat ie ook maar tot medio maart verkrijgbaar is? -O-

Neeeee meen je die -O- -O-

Eline, het is altijd drie keer zo leuk als anderen het ook voor je kopen, ja. _O-

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:12

er is een nederlandse webshop die ze verkoopt he shizzle, makeup musthaves :j hele fijne shop ook qua levering en inpakken :j

10 euro voor die grote en 5 voor de kleine, en maar 3 euro verzendkosten
Laatst bijgewerkt door Twilight op 24-03-16 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:15

Shizzel schreef:

Oh So Special en All Night Long :D Toch weer aardig richting de bruintinten, terwijl ik toch echt iets anders wou :=

Ik vind bovenstaande palette ook gaaf! Weet alleen nu al dat ik hem waarschijnlijk niet veel ga gebruiken. Help, kleuren die opvallen :') Ik heb ook gekeken naar het palette met 144 (of 140?) oogschaduws van hun, maar volgens mij is dat echt een onhandig hanteerbaar palette. En aangezien ik nog geen mooie make-up tafel heb, zag ik hem in stukjes op de grond liggen.

Joolien schreef:
MarJon schreef:

Oh 6 maar :') Ik heb er 2, instinct en bazaar, jij?

Ikkonniekiezen.. :Y)

Ik heb Dreamy, Rebel, Secret, Backstage, Fleur en Bazaar. Ben nog steeds op zoek naar de perfecte matte donkerrood, hoop dat ie hier tussen zit.

Over Mac lipsticks; ik zit er ook nog over na te denken.. Ik had een redenatie van Linoleum nog niet eerder gehoord, maar klinkt best logisch eigenlijk :')