Ik heb opeens ontzettende maag- en buikpijn en ben misselijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Als je al die dingen niet meer mag dan blijft er ook weinig over zeg.. groente en vlees?
Lijstje van vandaag;
O: paar rozijntjes
L: krentenbol met kaas, 1 tomaat
T: 4 mandarijnen
A: 450gr skyr & 2 questbars
T: halve komkommer & 2 tomaten
xNavatu schreef:Lekkere (of tenminste door de skyr heen wel, anders zijn ze best zoet, maar inmiddels ben ik daar ook al aan gewend) proteine repen met hele fijne macro's. Wel 190 kcal per stuk
Maanlicht schreef:Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar die repen!
Alleen proteine is toch voornamelijk voor spieropbouw?
Als je niet beweegt heb je dat eigenlijk niet echt nodig toch?
Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Ik beweeg zelf namelijk ook niet, en ik vraag me af wat de meerwaarde voor mij zou zijn om zoiets te eten.
xNavatu schreef:Hoezo 'extra' proteine? Repen / shakes zijn gewoon een makkelijke en snelle manier om aan die proteine te komen. Natuurlijk 'hoef' je daar geen gebruik voor te maken maar ik vind het ten eerste lekker en ten tweede makkelijk. (:
Maanlicht schreef:Oke helder! Daar was ik benieuwd naar.
Ik ben bang om 'te veel' proteine binnen te krijgen, maar het is dus niet dat als je zo'n reep eet dat je er echt naast moet sporten omdat je anders een teveel binnen krijgt?
Ik weet zelf ook niet hoe ik hierbij kom, maar dit zit altijd in mijn hoofd, haha!
Kayleigh_ schreef:Maanlicht schreef:Oke helder! Daar was ik benieuwd naar.
Ik ben bang om 'te veel' proteine binnen te krijgen, maar het is dus niet dat als je zo'n reep eet dat je er echt naast moet sporten omdat je anders een teveel binnen krijgt?
Ik weet zelf ook niet hoe ik hierbij kom, maar dit zit altijd in mijn hoofd, haha!
Als je bepaalde voedingsmiddelen gaat toevoegen, zal je inderdaad ergens anders moeten korten. Want je wordt te dik van teveel eten. Zo simpel is het...
Meer proteïne innemen betekent niet per sé dat je zwaarder wordt of meer moet sporten. Dat staat volledig los van elkaar. Proteïne helpen zelfs een langer verzadigd gevoel te hebben.
gribaldi schreef:Kay recept van je avondeten? Bokbier