Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_arola schreef:Voordeel heeft ze aan de telefoon niet doorgegeven. Ze zei dat ze nog het een en ander uit moesten zoeken in de winkel. Geen idee dus hoe ze het uiteindelijk willen gaan doen en of er nog een voordeel zou komen. Heb daar ook niet naar gevraagd omdat ik dat brutaal vond.
Alwiene schreef:Dallista ik weet toevallig dat Roosch vandaag beteuterd naar een leeg vakje stond te kijken, hopelijk zit die van vandaag ergens achter en komt die nog tevoorschijn.
Dallista schreef:1. Okay, dan nu echt de goede dag voor deze vraag: klopt de inhoud van dag 17 van de 2D kalender?Spoiler:
Ik heb ineens drie ampullen GLOW, en denk dat eentje uit de 3D is gekomen. Dan heb ik er dus nog twee over. Die lijken dus van dag 17, en dag 10. De omschrijving op beide deurtjes lijkt ook wel te kloppen. Maar ik ben niet gewend dat er naast de kaarsjes dubbele items in de kalender zitten. Volgens mij hadden ze vorig jaar wel meerdere ampullen, maar dan wel verschillend spul erin.
Niet dat ik het heel erg vind, ben dol op dit spul, mar stond wel even raar te kijken.
En
2. clicky! achter een spoiler om de mentale gezondheid van sommige Rituals fans te beschermen.Christmas came early!
Spoiler:
[ [url=m/pExlfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ashleytjuhh schreef:Gaan wij een rituals ruil handel doen Dallista![]()
Vorige keer ook al![]()
Citaat:Nice, waar heb je die vandaan?