Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Staat hier geen inspiratie voor je tussen? https://www.google.nl/search?q=stingray ... xyCh0u4AKAIs het ook toegestaan om hier te vragen of iemand iets voor mij zou willen tekenen? Ik wil graag een kleine mantarog op de binnenkant van mijn onderarm maar ik kan op internet niet iets soortgelijks vinden van wat ik wil. Ik wil heb gewoon in 1D, niet in 3D of realistisch oid, gewoon zwart wit en dan op een of andere manier de kieuwlijnen etc. erin (dus een grijze manta met zwarte details of iets)...
Hij mag ongeveer 12 cm lang worden incl staart.
laughterline schreef:Oh ja, dat heb je natuurlijk ook haha
Hoe vond je de ribben?
Ik wil daar ook (wat kleins) zetten, een getallenreeks. Vriendin van mij heeft d'r een op haar buitenkant onderarm, (zegmaar als je je arm naar je gezicht doet zie je 'm), maar ook een kleintje op haar ribben, en dat vond ze zooo veel pijlijker en veel meer 'snijden' terwijl beide tattoo's ongeveer even dunne lijntjes zijn.
Nagini schreef:Ik had een sessie van 4.5 en 7 uur.![]()
Echt niet dat je dan praat..Eerste sessie heb ik alleen muziek geluisterd en geconcentreerd op ademnhaling.
2e sessie heb ik gelezen en wat gekletst en muziek geluisterd.
Er zat bij mij 2 weken tussen maar hij was bereidt om het met één week te doen.. maar dat kon ik even niet betalen..