Colorado schreef:Haha, ach, als je wilt kan het. Mijn collega's zijn net met 3 jonge kinderen overgekomen vanuit Ierland!
Ok, bedankt! creusli (7.1 gram per serve, even op t pak gekeken, zogenaamd health and wellbeing creusli, dus was nieuwsgierig geworden haha) wordt dan inderdaad vervangen door meusli, en mocht ik zin krijgen in brood vervang ik het bij deze door zo'n soort cracker (geen idee of we hier wasa hebben).
Ja die healthy en light versies zijn ook niet alles. Ik heb het heel lang gegeten tot iemand hier in dit topic hetzelfde zei. Toen ik op de doos keek was ik meteen afgekickt haha. 
Je hebt hier ook Wasa crackers met allerlei pitjes en zaden en zelfs met pompoenpitten en rozijnen, die zijn echt heerlijk en vullen goed vind ik
doet in ieder geval niet onder voor een boterham 
Ik heb opeens zin om allemaal lekkere dingen te maken!
Mijn dag gaat er zo uitzien:
O: magere kwark met banaan, lijnzaad en honing.
T: halve appel (was nog over van de salade gisteren).
L: ijsbergsla met lente ui, groene appel en feta (ook allemaal over van gisteren)
T: 1 rijstwafel met zuivelspread en rauwkost en een cracker met zuivelspread en tomaat.
A: Gevulde vleestomaat met het restantje feta, lenteui en gebakken champignons met italiaanse kruiden en knoflook met daarbij een koude couscous met cherrytomaatjes, citroensap en de andere halve appel. Als ik veel trek heb maak ik er nog een stukje vis bij 
Bewegen zit er vandaag niet in, ik zit heel de dag met mijn neus in de boeken
Een vriend van me is net verhuisd van Leiden naar Den Haag dus misschien dat ik daar vanavond even heen ga, kan ik meteen lekker op de fiets!
Wil niet heel de dag binnen zitten met dit prachtige weer..