Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:25

Liiza Brick-O-La is mooi <3 Denk inderdaad dat het die is op de foto.
Staat hoog op mijn wishlist. Met velvet teddy. Kan maar niet beslissen welke ik liever wil hebben :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:26

Oh neeeee...kreeg een brief van ICI paris dat er vanaf 27 augustus een speciale dag is voor leden...en daar krijg je 40% korting op mascara's :Y) Nu moet ik mij heel erg beheersen om er niet heen te gaan.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:30

Op woensdag en zaterdag toch? Gelukkig ga ik donderdag of vrijdag naar Amsterdam _O-

Elektronische make-up :=
http://www.lostateminor.com/2014/08/20/ ... t-seconds/

Oh en had ik maar geld over, ben benieuwd of DnT hier wat van gaat aanschaffen? :D
http://www.temptalia.com/christian-loub ... ember-2014

Wil trouwens dus graag mijn eerste echte ( :+ ) blush aanschaffen, hopelijk van The Simpsons collectie, maar twijfel welke van de twee haha. Zijn allebei wel liefjes! Ik neig zelf meer naar Sideshow You blush.
http://www.temptalia.com/mac-sideshow-b ... s-swatches
http://www.temptalia.com/mac-pink-sprin ... s-swatches

En het is dat ik meer van de lipstick ben, maar de lipglasses zien er wel tof uit!
http://www.temptalia.com/mac-x-simpsons ... s-swatches
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 22-08-14 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:38

Haha de nacho cheese. :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:41

Nacho cheese?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:50

Zie mijn post Suus ;) maar tof dat je Orgasm hebt!

En ja Lin dat is niet mijn favoriet hahahaha.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:53

Fijn Suus dat je een goede deal hebt!

Drunksheep, ik vind zelf Sideshow mooier, Pretty Pink is mij té roze. Dan krijg je snel zo'n barbie effect :')

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:57

Ze zijn allebei mooi Drunksheep, mijn voorkeur zou uitgaan naar Pink Sprinkles. Vind ze allebei wel erg mooi!
Lipglos/lipglasses ben ik niet van, veel te vloeibaar, ik vind dat niet zo mooi.

Suus_ Fijn dat je 'm op de kop hebt kunnen tikken *\o/*

Studiefinanciering is binnen, dus ik heb Brick-o-la van Mac besteld en omdat ik nu toch al bezig was ook de blush in Harmony meebesteld :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:01

Goed bezig liiza! :D

En ja precies mijn idee Santigo! Vind Sideshow You ook wat beter bij mijn 'uitstraling' passen denk ik :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:05

Ah brick-o-la staat ook nog op mijn wishlist, zo mooi! Foto als ie binnen is? :D

Zo jezus werd van morgen om half negen uit mn bed gebeld of ik een bruiloft wilde fotograferen (mee als back-up).. Had een half uur om alles te doen want we moesten er om 9 uur naartoe :+
Half uur voor kleding makeup en camerashit inpakken is geen succes dus heb een hele dag met vernaggelde makeup rond gelopen en er was nog een videograaf ook dus ik vrees dat ik nog op de film sta ook huil :')

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:08

Haha, ik vind dat altijd verschrikkelijk als je zo overhaast uit bed moet om iets te gaan ondernemen. Heb altijd allemaal ochtendrituelen die heel rustig moeten gebeuren anders is het de rest van de dag foute boel :+

Als ik 'm heb zal ik een foto doen :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:13

Ik zit ook altijd met ochtendrituelen, als ik één stap mis gaat alles fout, dus ik zou ook niet blij worden om zo uit mijn bed gebeld te worden _O-

En ja eigenlijk wil ik van elke nieuwe aankoop foto's zien, van iedereen :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:15

Ja ik vind t ook verschrikkelijk! En ik was al zo moe :') en super slechte huid op t moment dus die mensen moeten wel gedacht hebben lol. Toen viel er als klap op de vuurpeil ook nog eens een klodder tandpasta op m'n blouse en ik had geen tijd meer om een andere aan te doen dus daar heb ik ook een hele dag mee rond gelopen.. Leuk hoor :'D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:22

Stufi binnen?? *gaat bankrekening checken* * *\o/* Jeej!! Thank you for the reminder :+: *

Drunksheep ik vind persoonlijk bij felle lipsticks een beetje subtiele blush mooier. Anders wordt het teveel, en en.

Oh dat vind ik altijd zo irritant Nadine! Dan begin je al gehaast aan je dag -O-
Laatst bijgewerkt door ontherun op 22-08-14 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:23

Hahahaha wat erg! daar zou ik me dus echt dood aan ergeren de hele dag _O-

En ja klopt Santigo, deze schijnen ook heel subtiel te zijn. Daarbij heb ik echt een heel licht huidje dus ik hoef sowieso niet echt een heel aanwezige blush.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:39

Brick-O-la staat ook nog op mijn wishlist .. Die lijst is te lang :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:41

welke nagellak vinden jullie fijn??

Ik heb oa Hema en Catrice maar veelal zijn die nogal dik en streperig met aanbrengen...

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:55

Ja de lijst is zeker lang, en hij wordt ook steeds langer door dit topic :')

Ik ben er ook wel voor dat iedereen een foto van de nieuwe aanwinsten plaatst :j

Nagellak heb ik eigenlijk niet heel veel, wat ik heb is allemaal of Hema, Catrice of Essence. Wil er eigenlijk nu een van Essie, maar hij lijkt heel erg op de kleur die ik eigenlijk al heb van Essence.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:58

Ik vind zelf OPI, Kiko en Essence heel fijn :j

En ja mijn verlanglijstje groeit mede door dit topic en beautybloggers :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:59

Die palettes van Inglot vind ik ook zo fijn, heb er zelf 1 aangeschaft met twee kleuren op de beautygloss party, wil zodra ik terug ben in nl nog 1 aanschaffen met apartere kleurtjes. Kom nu om in naturelle bruintinten

Qua nagellak is essie mijn ultieme favoriet, zelfs beter dan opi. Droogt snel, betaalbaar en prachtige kleuren!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 20:18

Mooie dingetjes zie ik voorbij komen!

Ik vind OPI het beste, blijft ook op mijn prutnagels een dag of 4 zitten _/-\o_ Bovendien ben ik echt een kluns en kan zelfs ik daarmee mijn nagels uitermate netjes lakken. Daarna Essie, houdt zo'n 2 dagen. Al de andere lak die ik al geprobeerd heb, chipt al na een halve dag :\ Maar OPI vind ik eigenlijk echt te duur zodat ik alleen nog Essie koop.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 20:30

Ik heb nou al ruim drie maand een etos cadeaukaart liggen, zodra ik weer in nl ben nagellakjes van essie halen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 20:50

Ik heb ook vooral OPI. Zoya is mijn favoriet. Wij hebben zo'n cheesy liquor cabinet waar ik nu wat nagellak heb staan. _O- Straks even foto maken, het is wel een rommeltje maar zoooo cheesy, prachtig. :')

Oooh Navatu, was de assistent van de fotograaf ziek of zo? Last minute? Anders vind ik het echt not done van diegene. :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 21:18

Het was echt not done van diegene, ze had die vriendin van mij gister avond een berichtje gestuurd van ik heb echt geen zin in die shoot, en vanochtend had ze dus een half uur van te voren afgebeld omdat ze 'migraine had'.. Scheelt dat ik een keer tegen die vriendin van me had gezegd van als ze afbelt (hadden we een half jaar geleden al voorspeld kun je nagaan) dan kun je mij bellen dus dat heeft ze gedaan haha. Achja voor mij ook weer een nieuwe ervaring, was heel leuk om te doen :D