Voor routes in Orvelte kan je op komoot of garmin kijken wat andere hebben gedaan. Op komoot geven ze ook scores hoe leuk ze zijn. Misschien heb je daar wat aan?
wat leuk van die vrouw om je even binnen uit te nodigen met een kop koffie! Even opwarmen dus. Bijzonder hoe zo, mooie ontmoetingen kunnen ontstaan.
Samantha haha jij bent ook niet te stoppen he. Ik ga niet lopen hoor, ow toch wel
Was het leuk die cross?
2x 15 min krachttraining is goed erbij te doen.
wat vervelend van die 5km. echt een gezinsrun dus
Super leuk maar niet handig als jij tempo wil lopen. Achja ,weet je dat ook weer voor de volgende keer. BusyMissy ja bloed geven kan wel even impact hebben. Wel mooi dat je het doet.
Dapper hoor zo in het donker door het bos. Hopelijk knapt je jonkie snel op!
Puera respect voor je bijleespost. Weer lekker loopweekje achter de rug. Alleen nat regenen is niet zo fijn. Klinkt wel als een leuke training zo met die pionen. En wat een pittige afstand vandaag! hoeveel km ga je lopen bij de devilstrail?
Sv weer mooi rondje, wel vervelend dat je vriend last had van maagzuur. Dan had je nog een behoorlijk tempo over! En weer hele mooie plaatjes
Gister spinningles gegeven en daarna nog wat kracht gedaan voor mijn armen en mijn oefeningen. En vandaag, voor het eerst helemaal alleen, gelopen in Berg en Dal. De laatste tijd echt super weinig hoogtemeters gemaakt en over 2 weken heb ik een serieuze uitdaging in zowel afstand als hoogtemeters dus het leek me een goed idee om in ieder geval nog 1x te trainen.
Dan merk je wel hoeveel steun je hebt als je met zijn 2-en of 3-en bent (en de andere loper ook nog eens sterker is en jou dus motiveert). Ik vond het lastig om het tempo er echt in te houden als het wat steiler omhoog ging. Daarbij ging het omlaag ook niet heel snel, de paden waren echt vol blad en modder. Het was glad en soms ook gewoon echt heel lastig om het pad te vinden waardoor ik meermaals verkeerd liep
. De laatste 30 minuten echt vol in de sneeuw gelopen waardoor ik toch wel wat koud en nat werd. Daarom even een short cut naar mijn auto genomen. Maar toch weer fijn getraind in dit prachtige gebied. En garmin vind me nog steeds niet productief

Zoek het pad...

De kabouterboom

Verbaas me er telkens weer over dat dit Nederland is

trappen en heuvels genoeg hier!
Moet er niet aan denken. Ik was ook erg blij dat ik gisteren al gelopen had. 
Komt vast helemaal goed.
Een paar dagen niet trainen is nog te overzien, woensdag gelukkig alweer een beetje lopen. Ik ben benieuwd of de techniek oefeningen verbetering gaan brengen.
Klinkt wel of het allemaal een beetje makkelijk en gehaast was, had je er nog over gebeld?

Je hebt weer flink getraind als ik dat zo hoor met je spierpijn.
Die Garmin verzint steeds weer wat nieuws... Ik kan het me bijna niet voorstellen, net als niet productieve Leonie
Of in de Lidl… heel bijzonder! 

ik dacht dat het over langere tijd ging. Ik dacht je gaat juist zo lekker hoe kan er nou een blokje af gaan ineens.
Ik ben projectmanager bij een bedrijf wat artikelen levert voor sanitaire hygiene (iets minder chique gezegd, ik zorg er bij grote, veelal landelijke, klanten voor dat iedereen zijn kont kan afvegen en zijn handen kan wassen
Dat fluitje gemist hahaha. Oeps.