We wandelen door naar deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:11

Wat een gaaf hertje.
Oeps Goof, leuk gewandeld maar die aanvaring klinkt niet goed.
Suzanne tof weer paardrijden!

Ik heb vandaag ook 9 km gewandeld. Een heel stuk geklauterd o ver de stenen langs het water. En mijn rug ging goed. Heel bewust ging ik af en toe op handen en voeten door de nauwe paadjes en over de stenen en dat ging heel goed voor mijn rug. We hebben er 2,5 uur over gedaan (ook echt af en toe gestopt om te genieten van de omgeving. HEt was zo vreselijk prachtig. En daarna buiten nog wat gedronken aan de buitenbar. HEt was een nieuwe route en de mannen hebben ons gehaald en gebracht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lizard

Re: We wandelen door naar deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:30

Wat een mooie omgeving weer,Pien.
Leuke foto's.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:52

Inderdaad veel moois gezien pien!

Dit waren een paar vondsten
Viltinktzwam

Afbeelding

Peksteel

Afbeelding

Afbeelding

Een van de bekermossen

Afbeelding

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:54

Mooi hoor! Misschien dat ik toch een keer jouw kant op kom voor zo’n wandeling, blijft dit helemaal leuk vinden! :D

Mooie bruggetjes pien!

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:55

Ik wilde eigenlijk naar het kasteel in s' Heerenberg.
Maar die is pas geopend vanaf 12.30.
Dus eerst naar kasteel Roosendaal?
Die is vanaf 11.00 open.
Daar ben ik ooit met schoolreisje van de lagere school geweest.

Dus naar Roosendaal.
Vreselijk druk.
Er was een evenement,park was gesloten,en het kasteel was pas om 12.30 open.
Okee.
Dan naar s'heerenberg.
Stikdruk.
Halve kasteel staat in de steigers.
Dan maar niet.

Toen naar een parkeerplaats in de buurt van de molen van Zeddam.
Dit is de oudste bestaande torenmolen van Nederland.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebouw van de waterzuivering.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Net toen ik een foto wilde maken, verstopte hij zich.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bij een andere parkeerplaats.
Afbeelding
Kleine bunker.
Stond op de kaart,anders had ik hem nooit gevonden.
Afbeelding

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:56

Mooi, moonsparkle!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 16:58

Wat balen dat je zo van hot naar her moest voor een wandelplekje Lizard, maar wel een mooie molen!

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 17:00

Dideh,ach ik had er mooi weer bij. :)

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 17:01

Jeetje wat een afstand Pien! Wat knap zeg. Hopelijk blijft je rug goed gaan :D

Leuke route weer Lizard. Je hebt niet voor niks gezocht ;)

Suzanne, wat leuk! Ga je nu weer regelmatiger rijden?

Mooi Moonsparkle!

De pijn bleek een ontsteking, dus nu antibiotica. Het gaat al veel beter gelukkig.
Wij waren bij het corso weer even terug op vakantie.

Afbeelding
Afbeelding

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 17:11

Jojoleinee,wat leuk.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 18:09

O wouw wat een mooi weer ook bij jullie. Dat had ik even niet door. Prachtig vind ik het weer Lizard.

Jojoleinee ik vind het zelf ook heel knap en ik voel mijn rug wel maar ça va!

Leuk corso en mooie foto's. Niets zo leuk als vakantie gevoel dat terugkeert.

Ik moest vandaag denken aan Zeeland en opeens zag ik de populierbomen die dat speciale zeeuwse geluid maken wat ik goed ken van onze vakantie vroeger vaak in Zeeland. Ik vond het zo apart.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 20:31

Pien, dat ziet er uit als een toffe wandeling zeg. Leuke route.
Moonsparkle, fijne wandeling.
Lizard, wat jammer dat het zo druk was. Maar wel mooie foto's uiteindelijk. Hoe kies jij altijd je bestemming? Ga jij dan 's ochtends zitten googlen ofzo? Heb je inmiddels een lijst met plekken waar je nog heen wil?
Ah leuk Jojoleine. Schrikken van je vriend gisteren.

Ja, die aanvaring dus....
We liepen in een losloopgebied met beide honden. Op een wandelpad over een richel tussen wat heuveltjes, leuk stuk daar. Ik liep een x-aantal meter voor mijn man op dat moment omdat er een man wat verderop voor me liep met een teefje en beide honden vonden haar interessant, bovendien was het pad wat smal.
Op dat moment komen er 3 mtb'ers ons tegemoet. Dat mocht niet en ging ook niet, want ze moesten notabene afstappen om de fiets over een boomstam te tillen aan het begin van dit pad.
De 1e passeert mij, dus ik zeg; "Dit is een losloopgebied".
Zijn reactie: "Ja, daaaaag!"
Ik: "Wow, sympathiek".
Hij rijdt door en hij rijdt vervolgens vol op mijn man in die op de grond viel. WTF!
Mijn man is vliegensvlug overeind gesprongen en heeft die kerel van zijn fiets getrokken om te vragen of hij wel helemaal goed bij zijn hoofd was.
Ik liep nog steeds voor hem en heb dit incident niet gezien, maar draaide me pas om toen ik verhitte stemmen hoorde. De andere 2 mannen waren mij inmiddels net zo sympathiek gepasseerd als de eerste, maar susten hun fietspartner en riepen dat hij gewoon door moest fietsen. Aldus gebeurde.
Mijn man heeft last van zijn hand en schouder.
Maar serieus, what the f*ck bezielt mensen om ergens te komen waar je niet mag komen en dan ook nog te denken dat je een ander omver mag fietsen omdat hij wandelt op een wandelpad. _-:(

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 20:50

Goof schreef:
Pien, dat ziet er uit als een toffe wandeling zeg. Leuke route.
Moonsparkle, fijne wandeling.
Lizard, wat jammer dat het zo druk was. Maar wel mooie foto's uiteindelijk. Hoe kies jij altijd je bestemming? Ga jij dan 's ochtends zitten googlen ofzo? Heb je inmiddels een lijst met plekken waar je nog heen wil?
Ah leuk Jojoleine. Schrikken van je vriend gisteren.

Ja, die aanvaring dus....
We liepen in een losloopgebied met beide honden. Op een wandelpad over een richel tussen wat heuveltjes, leuk stuk daar. Ik liep een x-aantal meter voor mijn man op dat moment omdat er een man wat verderop voor me liep met een teefje en beide honden vonden haar interessant, bovendien was het pad wat smal.
Op dat moment komen er 3 mtb'ers ons tegemoet. Dat mocht niet en ging ook niet, want ze moesten notabene afstappen om de fiets over een boomstam te tillen aan het begin van dit pad.
De 1e passeert mij, dus ik zeg; "Dit is een losloopgebied".
Zijn reactie: "Ja, daaaaag!"
Ik: "Wow, sympathiek".
Hij rijdt door en hij rijdt vervolgens vol op mijn man in die op de grond viel. WTF!
Mijn man is vliegensvlug overeind gesprongen en heeft die kerel van zijn fiets getrokken om te vragen of hij wel helemaal goed bij zijn hoofd was.
Ik liep nog steeds voor hem en heb dit incident niet gezien, maar draaide me pas om toen ik verhitte stemmen hoorde. De andere 2 mannen waren mij inmiddels net zo sympathiek gepasseerd als de eerste, maar susten hun fietspartner en riepen dat hij gewoon door moest fietsen. Aldus gebeurde.
Mijn man heeft last van zijn hand en schouder.
Maar serieus, what the f*ck bezielt mensen om ergens te komen waar je niet mag komen en dan ook nog te denken dat je een ander omver mag fietsen omdat hij wandelt op een wandelpad. _-:(

Jeetje Goof! Snap dat je goed geschrokken en ook boos bent! Echt niet normaal, hoop dat je man er niet teveel last van over gaat houden!

Heb sowieso een hekel aan MTBers die vaak (uitzonderingen daargelaten) denken dat de halve wereld van hen is en de rest maar moet uitwijken. Vroeger toen ik nog op manege reed kwamen we ze ook vaak met buitenritten op ruiterpaden tegen en dan hadden ze altijd een grote bek als je ze erop aan sprak. Echt niet normaal!

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 20:56

Ja,de zondagmorgen trainingsrondjes.
Ik heb ook niets met groepen fietsers.
Je hoort ze meestal al van verre aankomen.
En eigenlijk mag iedereen wel even opzij.

Maar het verpest wel je dag zo.

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 20:59

Mooie route Pien! Fijn dat het goed ging met je rug :)

Dide, wat leuk een Newfie! :D

Lizard heeft weer een toren(molen) gevonden, en paddenstoelen-les van Moon!

Goof, wat ongelofelijk onbeschoft! Dit is precies waarom ik het niet heb op (groepen) mountainbikers (en wielrenners zijn net zo erg trouwens). Als de situatie andersom was geweest (loslopende hond op fietsroute) dan waren helemaal de poppen aan het dansen geweest natuurlijk, want hoe durf je! Maar zelf mogen ze natuurlijk gewoon overal komen :evaw: ^) Hopelijk is je man oke, zowel fysiek als mentaal :(:)

---

Ik heb vandaag met een vriendin door Amsterdam gestruind. Weer eens iets anders dan het bos of de hei. Maar de volgende keer ga ik toch echt weer lekker naar het bos :+ A'dam is niet mijn stad :=

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:00

Goof,hoe ik beslis waar ik naar toe wil?
Inderdaad Google maps.
Of ik zie iets op internet.
En ik heb nog een hele lijst met bestemmingen,waar ik nog naar toe wil.

Maar die lijst wordt maar niet korter,ik zie veel te veel. :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:09

Jeetje Goof, wat balen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:36

Wat onbeschoft zeg. Hier in de buurt geen mountainbikers maar wel veel wielrenners. Die rijden je soms ook voor je sokken.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:37

Wat ontiegelijk asociaal zeg. Hopelijk gaat het verder met je man en genezen hand en schouder snel..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:43

Jeetje goof ik zou me rot schrikken

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 22:57

Jeetje goof wat een mafklapper zeg. Snap dat je daar van schrok. Hopelijk zijn de klachten van je man snel minder.

Wij kregen vanavond een NL-alert....dus een Griekenland alert. Afwachten maar wat er gebeurt. Voorspelling veel regen, onweer en storm. Hotel heeft al voorbereidingen getroffenen door alles plat te leggen en de luiken enz dicht te doen.
Afbeelding

De zee was nog wel prachtig vanmiddag.
Afbeelding

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 06:51

Spannend Faringo! Houd je ons op de hoogte wat er gebeurt?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 07:16

Rustig aan Mandy, Je hebt ook best wat voor je kiezen gehad toch. Gelukkig is je verbouwing thuis bijna klaar.

Lizard. wat ben je weer lekker actief geweest en mooie plekken bezocht. Palm tuin ziet er heel mooi uit. Net alsof je op vakantie bent.

Leuk even wandelen met je vriendin Pien. En je 9 km wandeling ziet er echt heel cool uit. Fijn dat het goed ging met je rug.

Wat grappig die vissen en schildpad Bootsiebob.

Mooie foto's Faringo. Een relax vakantie is ook weleens fijn toch? Die onweersbui was een voorbode voor wat er nu gaat komen? Hopelijk valt het mee. Succes!

Leuk rondje Amsterdamse bos Gaucho. Wat een schattig reetje.

Lekker met de woef op pad Eelmo. Ik herken je gevoel voor Amsterdam. Af en toe een dagje best leuk. Maar als ik mocht kiezen tussen Amsterdam en natuur. Nou dan wist ik het wel!

Mooie route heb je gewandeld Goof. Wow dat verhaal van gisteren is echt heftig! Wat een achterlijke mensen heb je er toch soms tussen zitten Bah. Hopelijk houd je man niet te lang last.

Wat vervelend voor je vriend jojoleinee. maar wel fijn dat jullie samen op pad konden. Leuk bloemencorso. Kan me niet herinneren dat ik daar ooit geweest ben. maar zal vast wel.

Wat cool Suzanne. Leuk om te lezen dat het goed is bevallen!

Leuk moonsparkle je wandeling.

Ik heb weer niet echt gewandeld. Zaterdag wel weer een rondje Harderwijk gedaan. hadden afgesproken met vrienden om te eten. Er was ook een soort festival met een drone lichtshow. Dat was echt cool om te zien.

Afbeelding

Gisteren hebben we mijn ouders meegenomen voor een brunch in Breda. Eerder gingen we met hun ook graag wandelen. Maar mijn vader gaat wel hard achteruit. Dus helaas geen wandelingetjes meer maar wel leuke dingen doen. Nog even bij hun in de tuin gezeten die ze echt heel mooi hebben gemaakt en daarna nog een BBQ bij vrienden.

Afbeelding
Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 08:26

Wat fijn Sure_lee om zo het weekend door te brengen met je ouders. Mooie foto van jullie samen.

Hier heeft het vannacht 3 uur lang hard geregend met onweer en wind. Echt bagger geslapen erdoor. Nu bewolkt en geen zwembad weer. Hopelijk klaart het nog wat op. Beetje jammer wel zo'n laatste dag. Is verder ook niet veel te doen hier met zulk weer.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 08:39

Een tijd niet gereageerd. Is het er nu ook koud dan Faringo? Of gewoon slecht weer, maar wel warm?

Pien wandelt altijd mooi,die riviertjes e.d., altijd mooi.

Corso, was dat het corso van Eelde? Want dat was zaterdag, niet geweest overigens. Maar bijrijder ging wel.

Hier komend weekend de 7 heuvelen hike in Nijmegen doen. Een test voor de Kilimanjaro, want ik zit nog steeds met die peesonsteking (wordt ook niet beter), en wil graag boeken. Als de pijn na een dag wandelen meevalt, dan durf ik wel te boeken denk ik zodra er een goede vlucht voorbij komt.