Pien, dat ziet er uit als een toffe wandeling zeg. Leuke route.
Moonsparkle, fijne wandeling.
Lizard, wat jammer dat het zo druk was. Maar wel mooie foto's uiteindelijk. Hoe kies jij altijd je bestemming? Ga jij dan 's ochtends zitten googlen ofzo? Heb je inmiddels een lijst met plekken waar je nog heen wil?
Ah leuk Jojoleine. Schrikken van je vriend gisteren.
Ja, die aanvaring dus....
We liepen in een losloopgebied met beide honden. Op een wandelpad over een richel tussen wat heuveltjes, leuk stuk daar. Ik liep een x-aantal meter voor mijn man op dat moment omdat er een man wat verderop voor me liep met een teefje en beide honden vonden haar interessant, bovendien was het pad wat smal.
Op dat moment komen er 3 mtb'ers ons tegemoet. Dat mocht niet en ging ook niet, want ze moesten notabene afstappen om de fiets over een boomstam te tillen aan het begin van dit pad.
De 1e passeert mij, dus ik zeg; "Dit is een losloopgebied".
Zijn reactie: "Ja, daaaaag!"
Ik: "Wow, sympathiek".
Hij rijdt door en hij rijdt vervolgens vol op mijn man in die op de grond viel. WTF!
Mijn man is vliegensvlug overeind gesprongen en heeft die kerel van zijn fiets getrokken om te vragen of hij wel helemaal goed bij zijn hoofd was.
Ik liep nog steeds voor hem en heb dit incident niet gezien, maar draaide me pas om toen ik verhitte stemmen hoorde. De andere 2 mannen waren mij inmiddels net zo sympathiek gepasseerd als de eerste, maar susten hun fietspartner en riepen dat hij gewoon door moest fietsen. Aldus gebeurde.
Mijn man heeft last van zijn hand en schouder.
Maar serieus, what the f*ck bezielt mensen om ergens te komen waar je niet mag komen en dan ook nog te denken dat je een ander omver mag fietsen omdat hij wandelt op een wandelpad.