Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Och, op Twitter kwam de datum 11 september voorbij dat alle gevaccineerden dood zouden gaan. Dit jaar en ik tik nog.
Toch eens vragen of ik geen placebo heb gehad.
Marije_jiplover schreef:ruitje schreef:Ik hoorde vandaag op de radio iets over dat de Jonge nu al aangaf dat de coronpas ingezet blijft( ipv stopt in november) omdat het zo goed werkt, ik ben aan het googelen maar kan niks vinden: heeft iemand anders dit gehoord/een nieuwsbericht?
De coronapas werkt nog niet, want die is is vanaf aankomend weekend verplicht, dus hoezo werkt die zo goed?
Spenk schreef:Weet je zeker dat het over de jonge ging?
Er is namelijk vandaag wel aangekondigd mat Macron de pass sanitaire verlengt na november omdat het zo goed werkt.
Citaat:Het coronabewijs, of de pass sanitaire zoals die in Frankrijk wordt genoemd, was een van de maatregelen die president Macron afgelopen zomer afkondigde om het virus in Frankrijk terug te dringen. Volgens de woordvoerder is dat een efficiënt middel gebleken. Zonder dit bewijs hadden veel instellingen de deuren moeten sluiten, zei hij.
Marije_jiplover schreef:Long covid is geen longaandoening (meer), maar een chronische vorm van covid.
Waarbij er geen tot zeer weinig fysiek aantoonbare aanwijzingen op scans ed te vinden zijn, maar waarbij die mensen wel ontiegelijk veel lichamelijke klachten hebben.
Geen uithoudingsvermogen, geen kracht, bij normaal fysiotherapie programma komen die mensen geen steek verder.
Fysiotherapeuten geven aan dat ze met de patiënten die op de IC gelegen hebben met Covid, sneller en gemakkelijker vooruitgang boeken dan met de mensen die slechts milde klachten hadden maar daar vervolgens niet van herstellen.
Maar nee, als t niet aantoonbaar is, dan komt t vast dat al deze mensen klachten houden omdat er zoveel over gesproken wordt. Natuurlijk...
OleJon schreef:Zak mij benieuwen hoeveel horeca zaken daadwerkelijk controleren op de qr code.
Cer schreef:Ik ben benieuwd hoe bedrijven het gaan doen, met hun werknemers en eventuele controle...
Cer schreef:Ik zie toch stiekem hier en daar bedrijven die tests of QRcodes vragen voordat een medewerker naar binnen mag... (of nou ja, als ze dat niet willen laten zien, hoeven ze niet naar kantoor... ) is daar nog geen rechtzaak over eigenlijk?
En het wordt handel voor vrijmibo's ..
Swah schreef:Mijn man zit in de horeca en bij hem en concullega's doen ze het ook allemaal.
Dimphyl schreef:Swah schreef:Mijn man zit in de horeca en bij hem en concullega's doen ze het ook allemaal.
Mijn vriend ook, en bij hem en meerdere om hem heen gaan ze het niet doen.
Zie oa. :
Facebook groep 'Horeca toegankelijk voor iedereen'
Veel zetten het uiteraard niet online ivm controles, maar hier gaat 9vd10 niet actief controleren bij binnenkomst.