Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Frummels schreef:Ik krijg 18 april het ontwerp, maar het wordt iets met mandala en een zonnebloem er inHoe precies, geen idee haha. Daar vertrouw ik Joe blind in. Ben wel heel benieuwd!
Ah dat kan hij vast wel jatof!
keat schreef:Ik zou zeggen, foto's van al die tattoos!! Leuk toch? En is weer wat anders dan die verse tattoos. Kan je mooi zien hoe het bij mensen bewaard is gebleven!
Captain schreef:Kwal op mijn onderarm, nu 1,5 jaar oud. Hoop binnenkort te starten met het verder vullen van die arm met zeedieren.
njiloj schreef:Captain schreef:Kwal op mijn onderarm, nu 1,5 jaar oud. Hoop binnenkort te starten met het verder vullen van die arm met zeedieren.
Jaaah!!! Nice!! Ik heb een ‘zeearm’, ook een kwal op Mn onderarm. En een krab, rog en schelp. De volgende word een garnaal.(al moet ie in het ‘kommetje’ komen, dus die stel ik al maanden uit, haha)
Als ras echte Zeeuw ben ik heel blij met Mn zee thema.
linda_gigant schreef:Ik heb er 4 op t moment. Hartje en een letter L op m’n pols. Palmboompje op m’n enkel en een anjer op m’n onderarm. aan t einde van t naar komt eten halve sleeve op de arm waar ook de anjer op staat. Buitenkant mandala. Binnekant opgevuld met iets van Maori en Defqon logos (hardstyle feestje) [ [url=m/w4JKT2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:cinniz123 schreef:Ik zou mijn sleeve nog even plaatsen als ik een goede foto zou hebben dus bij deze.
[ [url=m/8A5nnf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel erg mooi. Ben wel benieuwd naar een onbewerkte foto
cinniz123 schreef:Ik zou mijn sleeve nog even plaatsen als ik een goede foto zou hebben dus bij deze.
[ [url=m/8A5nnf.jpg]Afbeelding[/url] ]