Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vera96 schreef:Maar hoe kom je dan aan je eiwitten? Want ik doe eiwitpoeder door mijn havermout, eet kipfilet, eiwitrepen maar zelfs nu zit ik er nog ver onder. Nu is deze keer mijn avondeten natuurlijk ook wel een beetje gek, maar alsnog vind ik het best lastig. Ik heb nog wat kwark toegevoegd aangezien ik nog meer kcal mag, maar alsnog kom ik niet in de buurt.
Frummels schreef:Hennepzaad werkt ook wel lekker mee voor je eiwitten en geeft een lekkere smaak aan kwark etc. vind ikEr zit alleen ook wel wat vet in, dus als je echt op je macro's wilt letten misschien even opletten dat je dan niet een dag vol met avocado, pindakaas en hennepzaad hebt.
(Spreekt uit ervaring
)
Dan zit ik rond de lunch al over mijn vetinname heen, haha.
Eulogy schreef:Wow wat zitten jullie hoog in eiwitten! Ik zit rond de 100-120 gram meestal maar ik ben ook klein (en weeg dus minder) dus dat scheelt op zich wel veel natuurlijk. Ik eet vooral veel kip, kalkoen, skyr, Griekse yoghurt en zo. Tegenwoordig eigenlijk nooit meer whey etc.
Maar met zulke lage calorieën zou Ik een stuk lastiger aan 150 gram eiwitten komen hoor, knap! Zelfs tijdens mijn bikini prep at ik niet minder dan 1800.
Maanlicht schreef:Ik heb echt een prutdag.. Het is weer die tijd van de maand, normaal heb ik dan niet echt cravings, maar dit keer wel en dan driedubbel, en ik moet overal om huilen, gaat lekker hier, haha. Ik stond net in de supermarkt en ik moest me echt inhouden om geen donuts en M&M's en Ben&Jerry's en chips en en en en mee te nemen.
O: Snickers (twee van die kleintjes), chocolademelk uit de koffieautomaat
L: broodje kip tandoori
T: 10 autodropjes
A: salade van tonijn, cannellini bonen, gekookt ei, kappertjes, rode ui, bleekselderij en augurk
T: citroenijsje, handje wasabinootjes
Maanlicht schreef:Ik heb echt een prutdag.. Het is weer die tijd van de maand, normaal heb ik dan niet echt cravings, maar dit keer wel en dan driedubbel, en ik moet overal om huilen, gaat lekker hier, haha. Ik stond net in de supermarkt en ik moest me echt inhouden om geen donuts en M&M's en Ben&Jerry's en chips en en en en mee te nemen.
O: Snickers (twee van die kleintjes), chocolademelk uit de koffieautomaat
L: broodje kip tandoori
T: 10 autodropjes
A:salade van tonijn, cannellini bonen, gekookt ei, kappertjes, rode ui, bleekselderij en augurkpizza met garnalen
T:citroenijsjeMcFlurry M&M, handje wasabinootjes, twee glazen wijn, twee gin-tonics