[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 07:44

Peelie schreef:
Gelukkig verschillen smaken he :D

Het is ook zeker niet negatief bedoeld, ik zou het zelf alleen anders gedaan hebben :P

Dan is het natuurlijk ook wel zo dat jij nog maar net blush bent gaan gebruiken, 2/3 weken geleden had je nog niet eens een blush. Als iets nieuw is, dan lijkt het al snel of je ergens veel van op hebt.

Niks mis met beetje opvallende blush!

Rena100

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:14

Ik vind je prachtig Elke! Blush heb ik zelf vaak ook iets heftiger, omdat ik heel bleek ben. Gebruik ik geen blush, dan krijg ik de hele dag de vraag of ik me wel goed voel...:P Ik heb wel een beetje kleur nodig, dus voor mijn gevoel doe ik hem altijd iets heftiger dan ik zelf zou doen, maar in het echt valt dat dan toch reuze mee meestal.

Ik was laatst bij de ICI paris. Die vrouw zei me dat ik mijn foundation beter niet kan afpoederen ivm zeer droge huid. Nu ben ik dat dus even aan het uittesten (testen kan altijd), maar mijn foundation blijft zo plakkerig aanvoelen, vind dat weer absoluut niet fijn...iemand van jullie tip?
Het klopt wel overigens dat mijn huid inderdaad droger lijkt met poeder (logisch ook wel).

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:27

Rena, gebruik je al een fixing/setting spray? En goede crème als basis. En heel klein laagje poeder. Niet de oplossing voor je huid, maar kun je in elk geval makeup dragen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:34

Shizzel
Jij had toch de one and done van UD?
Hoe bevalt die inmiddels?

Denk dat ik toch maar weer voor geld uitgeven ga :=
Ik weet dat ik tegen verschillende producten van UD kan dus das wel zo veilig :+

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:43

Ik heb 3d lashes, dus er zit wel lengte verschil in :)
Zag weer een mooie look voorbij komen!
Gisteren een rot dag gehad, ik werd van m'n werk gehaald omdat het zo slecht ging met de hond en helaas is ze ingeslapen :( :(

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 09:05

Rena100 schreef:
Ik vind je prachtig Elke! Blush heb ik zelf vaak ook iets heftiger, omdat ik heel bleek ben. Gebruik ik geen blush, dan krijg ik de hele dag de vraag of ik me wel goed voel...:P Ik heb wel een beetje kleur nodig, dus voor mijn gevoel doe ik hem altijd iets heftiger dan ik zelf zou doen, maar in het echt valt dat dan toch reuze mee meestal.

Ik was laatst bij de ICI paris. Die vrouw zei me dat ik mijn foundation beter niet kan afpoederen ivm zeer droge huid. Nu ben ik dat dus even aan het uittesten (testen kan altijd), maar mijn foundation blijft zo plakkerig aanvoelen, vind dat weer absoluut niet fijn...iemand van jullie tip?
Het klopt wel overigens dat mijn huid inderdaad droger lijkt met poeder (logisch ook wel).

Mijn huid is ook droog. Ik gebruik na mijn dag verzorging nog een speciale moisture creme, en daarna direct de foundation. Dit zorgt voor een dewy finish zonder velletjes. Primer laat ik vaak achterwege ivm droge huid vind ik dat niet fijn. Ik poeder vaak dunnetjes af. Het beste is een poeder zonder veel talc (trekt vet weg). Ik gebruik meestal de mineralize skinfinish (is fijn voor droge/gevoelige huid) of de careblend powder van MAC.
Sorry guys, van andere merken weet ik gewoon niet zoveel! De goedkopere merken zullen vast ook wel iets hebben. Misschien een loose powder?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 09:21

Elke...wat een heerlijke look weer <3 De blush juist prachtig, ik durf nog niet zo goed het op te laten vallen, bang dat het te veel is. Maar als ik het bij jou zo zie juist erg gaaf !

Zag een palette voorbij komen met heerlijk vrolijke kleurtjes !

En joolien geweldig !!! Wel heeeeel paars haha Ik weet niet wat de rest van je outfit is ( miss overheen gelezen ?)

Lippen preppen ...dat is voor mij denk ik ook niet onverstandig. Zeker met lipstick toch wat last van droge lippen soms.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:17

Droge huid zou ik niet weten. Heb zelf een normale huid lekker makkelijk

Zelf laat ik blush sneller achterwege ik ben meer een bronzer fan alleen vind mijn vriend dit niet mooi :Y)

Vandaag redelijke neutrale look met donkere lippen

Afbeelding
Afbeelding

Edit;
Vandaag geprobeerd om eerst ogen te doen en daarna concealer en bb crème, ben hier toch geen fan van.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:22

Jamiefris schreef:

Zelf laat ik blush sneller achterwege ik ben meer een bronzer fan alleen vind mijn vriend dit niet mooi :Y)

[ [url=m/0uoQOz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yNBqJa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit;
Vandaag geprobeerd om eerst ogen te doen en daarna concealer en bb crème, ben hier toch geen fan van.

Wat leuk met die bandana!! Lekker 50's / 90's rap!
Ik ben van die volgorde ook geen fan. Mijn standaard volgorde is huid, wenkbrauwen, ogen, countour, highlight, blush (lekker veel haha) :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:27

Prachtig weer elk! Sexy lady! :D
Mooi jamie, die bandana staat je top!

Sorry voor de slechte fotos had nog geen natuurlijk licht toen ik me opmaakte
Afbeelding
Afbeelding

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:30

Superleuk Jamiefris!! Leuke look met de haarband bandana hoe heet zo'n ding, het maakt je look in ieder geval helemaal af.

En Suus ook mooi weer! Vind de bruine eyeliner erg mooi, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:32

Jamiefris schreef:

[ [url=m/0uoQOz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yNBqJa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit;

Ik vind jou de bronzer wèl mooi staan. En wat een gave lipstick! <3

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 11:37

Bedankt allemaal!

Ik hou ook echt van mijn bandana zou graag nog meer willen maar weet niet welke kleur.

Normaal zet ik mijn bronzer nog wel iets meer aan. Deze is vrij licht. De bahama mama van de balm is echt mijn favoriet en veel donkerder.

Suus jou leuks zijn altijd prachtig! Net als die van elke ben erg jaloers

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:05

Mooi hoor Jamiefris! Staat lekker zomers eigenlijk ook zo met die bandana en lipstick + bronzer :D Doet terugdenken aan warmere tijden :+

Suus, ook een mooie warme look :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:09

Rena, ik heb zelf enorm droge huid en die schilfert heel snel op mijn wangen. Mij hebben ze gezegd dat poederen op de plekken waarvan je weet dat het bij "wrijving" niet schilfert prima kan. Ik doe dus alleen voorhoofd, neusbrug, hals en waar mijn bronzer/blush zit. Nergens last van nu. :D

Sonja, ik vind 'm geweldig. Heb een hele droge huid en alles schilfert en deze houdt alles zo heerlijk normaal. Zit tussen een bb cream en foundation in dus je voelt hem ook niet zitten, echt mijn liefde. <3 Vind 'm ook fijner dan de Naked Skin foundation.

Sterkte Pradaatje!

Jamiefris wat ben je prachtig! Vind de bronzer je ook super staan en je lipstick al helemaal prachtig. En mijn volgorde is standaard wenkbrauwen, concealer, ogen, foundation, contour creme, poeder, bronzer, blush, highlight. Zo kan ik m'n fallout snel weghalen of mijn eyeliner bijpoetsen. :))

Mooi hoor Suus!

Vandaag aan de slag geweest met de Eyescream palette.

Afbeelding

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:16

Gaaf shiz!
Jodie wilde geen sterke eyeliner dus gewoon met oogschaduw :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:24

Mooie look shiz, echt mega gaaf!`

Ik heb nu dus een paar goede en fijne producten gekocht bij de ICI. Een fijne reinigingsmilk, serum en goede moisturizer.

Spray heb ik wel, maar vergeet ik vaak om te gebruiken.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:41

Leuke look jamiefris :) Ook superleuk met die bandana <3 Ik doe mijn make-up altijd in die volgorde. Eerst ogen dan wenkbrauwen, concealer en eventueel bronzer en highlight :') Blijkbaar ben ik een geval apart :')

Suus: Prachtige look en mooi die bruine eyeliner/oogschaduw

Shizzle: Prachtmeid as ever <3 Mooi kleurtje ook

Rena: Ik kan je helaas niet helpen, ik heb juist een huid die naar vettig neigt :') Maar idd wat de rest zegt, primer setting spray's enzovoorts zouden kunnen helpen :)

Sonja: Die kleur staat je echt prachtig :j Gewoon dragen, went vanzelf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:07

Peelie schreef:
Gelukkig verschillen smaken he :D

Het is ook zeker niet negatief bedoeld, ik zou het zelf alleen anders gedaan hebben :P

Jolien, leuke Halloween makeup ;) heb je nu nepbloed gebruikt, of iets anders?

Nee, gewoon mijn rode liquid lipstick van LA girl :P Die zit toch niet zo lekker op mijn lippen, dus die kan ik mooi hier voor gebruiken :D Werkt nog hartstikke goed ook, want dat nepbloed blijft vaak vloeibaar.

En Mondy, ik blijf vrij paars haha. Ik word een mens-vogel met veren die uit mijn huid groeien. Heb engelvleugels die ik ombouw tot gewone vleugels, een paarse tutu met een boa eraan gemaakt en een paars topje en zwarte broek. Heb gisteren zelfs mijn armen geschoren om die veren erop te kunnen plakken. Eindelijk die lange haren van mijn arm := (sommige waren 4 cm lang ofzo := )
Heb gisteravond alleen weer allerlei nieuwe ideeën gekregen voor make-up, dus ik ga vanavond denk nog eens oefenen :')

Jamie, leuke look! Vind je blush/ bronzer/shaping mooi gedaan!

Suus, hoe doe je het toch elke keer? Als ik het prober, ziet het er uiteindelijk zo anders uit :')

Shizz, mooi dat groen, vind het alleen iets te zomers ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:11

Meiden wauw weer! En Jamiefris wat ben jij prachtig zeg :oo Ik kijk hier elke keer mijn ogen uit, vind jullie zo mooi allemaal <3

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:23

Wauw. Dat zijn gewoon weer een hele serie mooie dames met bijpassende prachtige looks

Shizzel Thanks
Ik ga eerdaags eens naar de winkel
Kijken of ze de goeie kleur hebben voor me
zit er al een tijdje naar te kijken maar wil hem niet op de gok bestellen qua kleur

Blingh, denk ook zeker dat het een stukje gewenning is , de kleur
dus maar gewoon veel dragen denk :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:33

Joolien schreef:
Shizz, mooi dat groen, vind het alleen iets te zomers ofzo.

Het is altijd wel ergens zomer toch? :D :P
Ik vind dat juist heerlijk, gewoon doen waar je zin in hebt met kleur. Of het nou 'het seizoen' ervoor is of niet.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 14:12

Ik hou ook echt geen rekening met t seizoen :=
Mn favo look is heel warm en smokey en die draag ik ook gewoon zomers hoor terwijl je t eerder zou wegschrijven als herfst/winter :)

Geen idee jolien haha ik heb n hele andere oogvorm gok ik ;)
Je halloween look klinkt heel gaaf!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 16:38

Schijt aan seizoenen. Alles kan.

Hoe bevalt Eyescream Shiz?

Suus, mooi hoor!

Jamiefris, leuk :j Ook in combinatie met je bandana.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 17:21

Suus en shizz, wauw!!
Suus je keuze voor een zachte liner vind ik echt nice keuze! Heel zacht en herfstig.

Shizz, heerlijk frisse look! Vind deze kleur je nog toffer staan dan oranje misschien wel!