Stoned tatoeëren zou voor mij geen probleem zijn mits het verder allemaal hygiënisch gaat en de persoon zelf niet half buiten bewustzijn is. Ook 100% afhankelijk van hoe de artist verder levert. Bij super gaaf werk ga ik niet lopen zeiken als hij een jointje wilt roken, bij een kleine tattoo/matig werk trek ik aan de bel en ga ik ook echt niet betalen.
Ik ook niet, zolang 'ie maar z'n jointje rookt voordat 'ie gaat tattooeren. Ik zie nu namelijk echt iemand voor me die een stickie in z'n mond heeft terwijl hij bezig is, en dat zou ik toch niet echt chill vinden.
Hoewel..... Onder invloed van drugs kunnen ook bijzondere en abstracte kunstwerken ontstaan
Terwijl hij aan het zetten is valt imo onder niet hygienisch. Ik las ook tijdens het zetten regelmatig even een pauze in voor een sigaretje en het zou mij niet erg veel kunnen schelen als er in het sigaretje van mijn artist wat wiet zit. Zo lang het maar normaal blijft zeg maar.
Jointjes tijdens of voor het tattoo werk vind ik echt een hele grote no go. Als je tandarts dat zou doen zou je toch ook meteen een andere zoeken? Of een nagelstyliste, of een pedicure...enz.
Weet zeker dat je het bij een hoop niet zou merken, voor sommige is het heel normaal.. Maar waar ik bij ben, nee bedankt Vooral niet tijdens het tatoeëren..
Veel mensen in het 'creatieve vak' kunnen juist beter werken met een jointje op. Zou er geen probleem mee hebben zolang z'n werk er niet slechter op word en zolang hij het alleen in zijn pauzes doet
UhNee
Geplaatst: 18-07-15 22:30
Als hij z'n werk professioneel en goed aflevert zie ik eigenlijk niet in waarom hij geen jointje zou mogen roken. Bij veel mensen merk je het inderdaad niet eens... Als iemand zich zo beter kan concentreren is het niet aan mij om daar over te oordelen.
Even grof gezegd gebruik je dus drugs tijdens het werk. Moet je ergens anders eens flikken. Als ik zag hoe mijn vriend vroeger was als hij een joint op had, dan werd hij er echt niet beter op. Maar ach ieder zijn keuze.
Hoe je wordt als je een joint op hebt is ook compleet afhankelijk van hoe vaak je het doet en hoe je zelf bent he. Ik ben ook helemaal van de planeet als ik een hele joint rook, maar ik ken ook genoeg mensen die 3 gram op een dag wegroken (en dat is echt veel, moet je flink doorroken) en nog steeds een goede baan hebben. Denk dat je het prima kan vergelijken met mensen die coke snuiven op hun werk. Dat zijn er zo veel meer dan je denkt. Zelfde geldt voor mensen die stoned of dronken zijn op hun werk. En zoals al gezegd werd is het in de creatieve tak zo veel meer gangbaar.
Maar ik denk dat dit een discussie is zonder einde. Ik schrijf zelf en als ik een jointje rook ga ik als een trein, dus ik kan het proces erachter best begrijpen.
goldenarrow
Geplaatst: 18-07-15 22:42
Ik ben absoluut niet tegen drugs, maar ik zou het ook absoluut niet chill vinden als iemand wiet rookt tijdens het tatoeëren, ook al is dat in de pauzes. Ik vind dat je dat soort dingen in je vrije tijd moet doen. Voor mij zou dat dus ook een hele grote no go zijn en een reden om niet meer terug te gaan bij de artiest die dat doet.
laughterline
Geplaatst: 18-07-15 22:43
Ik kan t ook wel begrijpen, zeker in het creatieve vlak. Maar als je bij wijze van spreken de rook in je gezicht krijgt vind ik het toch een ander verhaal haha
Courses
Geplaatst: 18-07-15 22:43
Nou niet alleen mensen in de creatieve sector doen ‘het goed’ (of misschien naar eigen zeggen ‘goed’) op joints. Maar toe maar, discussie voor een andere keer
Over jointjes of niet. Ik ben heeeel open minded mbt drugs.. maar stoned zijn terwijl je mij met een naald zit te bewerken. No way. Kwestie van vertrouwen is dat. En dat zou ik dan missen. Vind het al een hele stap op een vreemde 'normaal' mijn lichaam voor altijd te laten veranderen.
Oei drank en drugs zou ik ook niet prettig vinden eigenlijk... Mijn tattoo is gisteren uitgebreid door Mandy, was weer super. Lekker gekletst en weer dik 3 uur gezeten. Maar het was het waard, mijn vogels hebben er een vriendje en een blauwe roos bij. Ga zo even een foto maken
Nagini
Geplaatst: 19-07-15 13:18
__Sannne schreef:
Nou eindelijk een datum afgesproken! 25 september weer naar Phred van Devine Canvas voor het ontwerp, en de week erna laten zetten
Wauw die is heel mooi!! Ook echt overduidelijk een staartmees.
Nagini
Geplaatst: 19-07-15 13:27
Heel gaaf, Mars!!
@Sanne; heel relaxed. Heel erg in z'n eigen concentratie wel.. maar goed ik lag ook constant op m'n buik, dus kon hem niet echt zien en praten is dan ook wat lastig. Maar soms hadden we wat gesprekken en vind ie ook gezellig om te doen. Verder idd wat cola meenemen en snickers of eten wat je wilt.
Ik heb op de tweede dag een heel groot stuk vegan chocolate cake gekregen en ik denk wel 5 of 6 koppen thee
Als je aangeeft dat je even pauze wilt is dat geen probleem, soms moet je even 5 of 10 minuten wachten omdat ie iets moet afmaken.
Ik lag natuurlijk wel een heel stuk langer, dus weet niet hoe het is als je enkele uren hoeft.