Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 DnT schreef:Cuticle remover, niet nagellak remover
Dat gebruik je om je nagelriemen terug te duwen en het overtollige weg te halen.
Sally Hansen heeft een fijne, Nfu Oh ook, maar die is aan de prijs.
Flutter moet je met jouw nagelriemen juist regelmatig gebruiken.
Ik zou elke ochtend en elke avond smeren, maar let op, gebruik echt maar een ieniemienie beetje
Verder gewoon tussendoor lekker met handcreme smeren, gewoon een tube in je tas mikken.

) mijn voeten nu ook wat beter te gaan verzorgen.                                                         
?

Moet je voor de grap eens opletten hoeveel vreselijk onverzorgde voeten je voorbij ziet komen in de zomer, tot super ranzig aan toe! Ik vind het eerder raar dat mensen hun handen tot in de puntjes verzorgen en dan hun voeten totaal verwaarlozen...

dus dan let ik er extra op.                                                         
 Maar ik dans regelmatig (minimaal 1x in de week) en mijn voeten zijn errrrg zichtbaar in mijn dansschoenen. Daarbij zit er dan nog een hele kudde mensen om je heen als je je schoenen gaat wisselen en ik zou niet bekend willen staan als "dat meisje met die ranzige poten" 

Kleine moeite om dat even bij te houden toch.                                                         

Die kan je heel goedkoop krijgen via Ebay.