Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miramare

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 12:34

Thanx, ik ben ook van plan om straks even goed te gaan wandelen.
Maar wilde zo graag lekker het programma elke dag volgen...pff echt te irritant dit. Had ook al fotos gemaakt op dag 1, dacht kan ik goed zien of het verschil maakt, en dan moet ik nu al weer afhaken. De planks zitten er ook nog niet in, doe nog level 1

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 12:52

hallo !
Mag ik mij hier ook melden ? Na een tijdje meegelezen te hebben wil ik nu zelf ook gaan beginnen met shredden. Heb vanmorgen bij action dumbbells gekocht. (bedankt voor de tip !)
Ben na mijn zwangerschap 10kg afgevallen en nu wil ik nog wat strakker worden. (en een paar kg extra eraf is mooi meegenomen.) De foto's van jullie zijn een enorme motivatie om zelf ook te beginnen !

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:01

Manon, ik heb de huisarts gebeld en een afspraak voor vanmiddag.
Vorige week donderdag zei de vervangnde arts idd dat er iets met mn evenwichtsorgaan was. Ben benieuwd wat de dokter vanmiddag zegt.

Ik wil geen pauze, wil gewoon lekker sporten en gezond zijn. Ben al die kleine mankementen nu echt wel beu. Ben al vanaf september aan het kwakkelen en ben ik gezond dan zijn mn kinderen wel weer ziek ^)
Maar zal het ff overleggen met de dokter :j

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:02

Welkom sannert!
10kg eraf is heeel netjes, wil ik ook!!! ;)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:15

Oké, ben benieuwd wat hij zegt.
Snap dat je idd door wilt, maar vind het zo eng klinken!

Ik heb net dumbells gekocht bij het kruidvat. :P
0,5 kg, waren nu 3,50.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:25

Ik kom hier ook mee kletsen, vriend en ik waren begonnen met insanity, maar dat is echt effe te heftig als je bijna van 0 moet beginnen qua spierkracht. Conditie heb ik wel dankzij hardlopen, maar wat extra training vanuit het comfort van je huiskamer klinkt erg goed!

Ga me er dus eens in verdiepen en dit topic mee volgen, zag al erg mooie resultaten voorbij komen!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:30

Ik ga straks even langs de Action, kijken of ze die matjes en dumbells nog hebben :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:36

Ik hou het maar gewoon bij een dekentje op de grond en flesjes water :')

Vandaag ga ik opnieuw beginnen met de shred en dit keer ga ik dóór!

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:55

Dat lijkt me ook wel wat!!
Ik ga morgen beginnen.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 14:13

Ik ga zo naar de Decathlon om gewichtjes te halen. Welk gewicht raden jullie aan? Ik ga vanavond beginnen met dag 1 level 1 :)

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 14:17

Negerzoen schreef:
Ik ga zo naar de Decathlon om gewichtjes te halen. Welk gewicht raden jullie aan? Ik ga vanavond beginnen met dag 1 level 1 :)

Wat leuk!
Ik ben met level 1 begonnen met 1 kg, voor sommige oefeningen had ik het er erg zwaar mee, en andere had ik zo iet svan, daar kan nog wel wat gewicht bij!
Een paar post terug las ik dat de dumbels bij de lidl in de aanbieding waren dacht ik??

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 14:19

Bij de action hadden ze dumbells van 1kg voor 2.69 voor een set
voor evt lichter die paar keer zou ik eerder een paar waterflesjes vullen, waarschijnlijk gebruik je die na een paar keer al niet meer

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 14:40

rockey schreef:
zijn er hier ook al voor en na fotos geplaatst? werkt het echt goed, in combinatie met op je eten letten dus.

Geen voor en na foto's maar ik ben al wel strakker en 2 kilo kwijt. :)

Ik heb de shred niet afgemaakt, ik doe het een aantal keer per week en wissel de levels af.

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 15:18

KarinvdM schreef:
Morgen nog 1x level 4 van Ripped doen en dan ben ik klaar! :)

En dan?

Rockey, zoals al genoemd werd, op 412 mijn before en after foto's, teller is -4 kilo

Ik ben begonnen met de ripped week 1 maar vind het minder zwaar dan shred level 3, dus doe nu om en om, wil voornamelijk nog wat vet verbranden rond mn navel en mn love handels, dus heb het idee dat als ik heel erg zweet en hijg (hoge hartslag) ik veel meer vet verbrand :D Al merk ik wel dat de ripped oefeningen mn rugspieren en mn triceps meer laten branden :j

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 15:33

Wat gaat het goed hier zeg! :j Ben trots op jullie!

Ik ben en tijdje niet actief geweest (niet op Bokt, maar ook niet met shredden; om allerlei redenen) en ben vandaag weer begonnen met shredden (dit wordt de 3e keer :) ). Kon het niet laten me hier even te melden! :D

@ Sannert: hoeveel kg zijn die dumbbels van de Action?

@ Rockey: ik heb geen voor en na foto's van mezelf, maar wel heeeeeeeeel wat centimeters minder. Qua eten let ik vooral op dat ik niet zoveel suikers binnen krijg en geen transvetten. Mede daarom snoep ik niet meer en eet ik geen chips of whatsoever.
Ik vind echt dat het werkt :j

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 15:37

Sabini die zijn 0,5 en 1 kg. Ik heb ze beide gekocht. (waren toch zo goedkoop)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 15:38

Ik ga straks langs de Action, hoop dat ze die nog hebben :j

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 15:52

Ik heb kilo'tjes gekocht :) waren 8.45 bij de decathlon. Duurder dan bij de action maar ik kan in ieder geval beginnen! :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 16:31

Sabini schreef:
@ Rockey: ik heb geen voor en na foto's van mezelf, maar wel heeeeeeeeel wat centimeters minder. Qua eten let ik vooral op dat ik niet zoveel suikers binnen krijg en geen transvetten. Mede daarom snoep ik niet meer en eet ik geen chips of whatsoever.
Ik vind echt dat het werkt :j

Goed bezig! Suikers heb ik ook laten vallen. Ik ben wel op zoek naar een manier om 's avonds gezond te eten. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om zelf te koken waardoor ik in de kantine of in een restaurant moet eten hier. Nadeel daarvan is dat aardappel + vlees + groente vaak lastig is. Ik probeer om dagelijks een flink bord salade, vlees en rijst of pasta binnen te krijgen, maar vraag me af of iemand tips heeft voor bepaalde dingen die de spieropbouw helpen :)

Heb net de eerste shred achter de rug & het viel me alles mee! We doen het met z'n 4en en dat is erg stimulerend als je het even zwaar hebt. Zijn er meer mensen die moeite hebben om de pushups de hele tijd vol te houden en daar evt tips voor hebben?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 16:36

Sannert schreef:
Sabini die zijn 0,5 en 1 kg. Ik heb ze beide gekocht. (waren toch zo goedkoop)
Oke bedankt :)

Dat is voor mij helaas te licht. Ik shred nu met 1,5 kg, maar wil naar 2 / 2,5 kg toe.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 16:37

Ik heb vooral moeite met gezond eten -O- Chips proberen we nu alleen nog op dinsdag in huis te halen (als we samen een serie kijken die we altijd volgen, dus dat is dan een vast punt) maar verder hier bijna geen chips..
Alleen die koekjes :') Die roepen me toch altijd vanuit die la.. En omdat ik nou de kolder n mijn kop krijg ook mijn vriend lekkere dingen te ontnemen vind ik dan te ver gaan.. Discipline Veerle Discipline :')

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 16:37

Doubtless, na 10 dagen pushups, lukt het me nog steeds niet om 2x 30sec op te drukken hoor.. Heel af en toe op een goede dag is het me gelukt, maar dat ik t niet volhou is meer regel dan uitzondering. Komt vast nog wel goed:)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 16:38

myrt3 schreef:
Doubtless, na 10 dagen pushups, lukt het me nog steeds niet om 2x 30sec op te drukken hoor.. Heel af en toe op een goede dag is het me gelukt, maar dat ik t niet volhou is meer regel dan uitzondering. Komt vast nog wel goed:)

Ik blijf halverwege neerstorten _O- n dan doe i nog de Anita manier ook _O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 16:41

Barbabientje schreef:
Alleen die koekjes :')

En als je van die salty sticks in huis haalt? Daar zit weinig in, dat kan minder kwaad dan koekjes en heb je toch iets om te 'snaaien'?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 16:46

Naja vind meer van mezelf dat ik gewoon discipline moet kweken := Dus wil ook niet echt iets 'vervangends' zeg maar :=
Vorige week geprobeerd met kauwgom, werkt wel alleen zit ik dan bijna de hele dag op de wc _O-