Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Negerzoen schreef:Ik ga zo naar de Decathlon om gewichtjes te halen. Welk gewicht raden jullie aan? Ik ga vanavond beginnen met dag 1 level 1
KarinvdM schreef:Morgen nog 1x level 4 van Ripped doen en dan ben ik klaar!
Al merk ik wel dat de ripped oefeningen mn rugspieren en mn triceps meer laten branden
Ben trots op jullie!
). Kon het niet laten me hier even te melden! 
waren 8.45 bij de decathlon. Duurder dan bij de action maar ik kan in ieder geval beginnen!
Sabini schreef:@ Rockey: ik heb geen voor en na foto's van mezelf, maar wel heeeeeeeeel wat centimeters minder. Qua eten let ik vooral op dat ik niet zoveel suikers binnen krijg en geen transvetten. Mede daarom snoep ik niet meer en eet ik geen chips of whatsoever.
Ik vind echt dat het werkt

Chips proberen we nu alleen nog op dinsdag in huis te halen (als we samen een serie kijken die we altijd volgen, dus dat is dan een vast punt) maar verder hier bijna geen chips..
Die roepen me toch altijd vanuit die la.. En omdat ik nou de kolder n mijn kop krijg ook mijn vriend lekkere dingen te ontnemen vind ik dan te ver gaan.. Discipline Veerle Discipline
myrt3 schreef:Doubtless, na 10 dagen pushups, lukt het me nog steeds niet om 2x 30sec op te drukken hoor.. Heel af en toe op een goede dag is het me gelukt, maar dat ik t niet volhou is meer regel dan uitzondering. Komt vast nog wel goed:)
n dan doe i nog de Anita manier ook
Barbabientje schreef:Alleen die koekjes
Dus wil ook niet echt iets 'vervangends' zeg maar