Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nandos schreef:Hoi allemaal,
Ik wil me hier graag even melden.
Omdat ik graag iets aan mijn conditie wil doen ben ik recent begonnen met hardlopen. Nu merk ik dat ik elke keer als ik klaar ben rugpijn heb in mijn onderrug.
Het voelt echt als pijn, niet als spierpijn. Een soort erge 'blauwe plek' pijn precies in het midden van mijn onderrug.
Ik heb heel lang niets aan sport gedaan (behalve paardrijden natuurlijk), maar dit had ik niet verwacht. Komt dit omdat ik misschien te hard van stapel loop? Ik ren met 'Hardlopen met Evy', maar dit gaat me redelijk goed af. Of zou dit door mijn schoenen komen? Ik ren nu op Nike Roshe Run. Ik weet dat dit geen hardloopschoenen zijn, maar wou hierop beginnen (had ik toch al).
Iemand die mij iets meer kan vertellen over dit soort pijn? Ik wil sowieso vrijdag even langs een hardloopzaak gaan.
annikeee19 schreef:Hee allemaal, ik wil ook graag hardlopen maar ik durf niet zo goed omdat ik bang ben dat iedereen naar me kijkt, iemand tips om dat af te sluitend
Bloodymary schreef:Gek, ik zo probleemloos 5 km achter elkaar hardlopen. Maar van de week heb ik 2 x vlak achter elkaar een parcours gesprongen (te paard uiteraard) en ik was echt compleet buiten adem. Hou zou dat komen, verkeerde ademhaling of zo?