Frummels, haha ahw wat schattig, een konijntje dat Mango heet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Frummels schreef:Naoom, kom je dr wel brengen dan?Of woon je dichtbij de delftse hout, dan is het het overwegen waard
![]()
![]()
Geniet van je BBQ!
Madeira, ja is niet echt in de buurt he, haha. Zou wel heel gezellig zijn!
Ook al BBQen! Dat heb ik nog niet gedaan dit jaar. Geniet ervan morgen!
Oh en ook nog nasi vandag, ik ben jaloers

en dan vind ik het hopelijk zo smerig dat ik na die zak nooit meer hoef 

Frummels schreef:Ik heb ook astma en sporten helpt heel goed zeker icm met mijn medicijnen! In het begin vond ik het wel moeilijk, je lichaam is nog lang niet moe maar je krijgt gewoon geen adem meer.. Maar dat gaat nu echt superIs overigens pas naar boven gekomen toen ik stopte met topsport.
 Bij mij is het een combinatie tussen verminderde weerstand en het niet meer kunnen sporten. Voor de rest heb ik gister echt voor het eerst 20 minuten kunnen fietsen zonder te moeten stoppen van de benauwdheid. Dacht altijd dat het door een slechte conditie kwam maar blijkbaar dus niet 
 Ik ben helemaal happy haha                                                         
 Ik ben gek op wandelen, en met gezelschap is het natuurlijk extra leuk!

Fijn dat het al beter gaat!                                                         

vooral met dit mooie weer heerlijk om te wandelen! me zus gaat morgen op vakantie naar aruba, ben zo jaloers!