Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

liiza

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:25

Mooi!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:32

Oooh wat een hoop mooie spulletjes Anthea! Die Kat van D lipsticks <3 Krijg alweer zin om sephora te gaan shoppen O:)

Die paarse lipstick is mij wat té sharmila, maar moet eerlijk zeggen dat een donkere huid ze vaak goed kan hebben. Ik ben meer van het rood :+ Electric pallette is mij ook weer te fel, vind hem mooi maar draag het niet.
Je blush is mooooooi! <3

Drunksheep die YSL staat je erg goed!

Glossi, die kleur lipstick is erg mooi!

Deijs wat heb je ook alweer besteld? Sorry, houd het soms niet meer bij hier, jullie gaan gewoon te snel _O-

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:56

Boehoeee er stond dat mijn pakket bezorgd zou worden tussen 11.00 - 13.00
Tot nu toe geen pakket.. -O-

Ook zo fijn elke keer als er een busje de straat in rijd denk ik JA, daar is mijn pakket, en dan is het weer de buurman met zijn werkbus, die toevallig ook wit is net als de pakketjes bus

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 13:41

liiza schreef:
Boehoeee er stond dat mijn pakket bezorgd zou worden tussen 11.00 - 13.00
Tot nu toe geen pakket.. -O-

Ook zo fijn elke keer als er een busje de straat in rijd denk ik JA, daar is mijn pakket, en dan is het weer de buurman met zijn werkbus, die toevallig ook wit is net als de pakketjes bus

Herkenbaar _O-

@santigo ik had bij MAC besteld; oogschaduw deep damson en embark en lipstick craving. Er lijkt nog niet veel te gebeuren bij de Track and Trace van mijn pakketje.. ik ben benieuwd of ie wel morgen komt...

Pff net terug van kleedjesmarkt. Niet veel verkocht ): maar 14,50 rijker.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:26

Thanks weer dames :)

Is trouwens echt een aanrader! Blijft supermooi zitten, droogt alleen iets uit heb ik het idee. Dit is hem iig na 4,5 uur en wat eten en drinken:
http://instagram.com/p/sAIySZimG4/?modal=true

Ik vond de 207 echt een oude wijven kleur in het echt, en zo vind ik hem ook staan bij Vera Camilla, heel saai. Bij Miss Lipgloss vind ik hem wel heel mooi! Had zelf alweer de laatste van de 208 in de Douglas in Groningen haha.

En dat is echt jammer Iris, zonde van je tijd dan eigenlijk :=

Sleek Antique ziet eruit als een mooie blush voor een getint huidje Sharmila. Stond zelf gister in Groningen bij Sleek blushes te kijken, maar kon niet kiezen en aangezien dat mijn eerste serieuze blush aankoop zou zijn ben ik gewoon zonder weggegaan. Terwijl die trio's ook zo mooi zijn <3
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 22-08-14 15:31, in het totaal 2 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:30

Die Antique hadden ze niet in groningen toch? ik heb het toen gevraagd.
Ja dat is zeker jammer!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:30

Geen idee, heb weinig kennis van Sleek blushes, maar neem aan van niet aangezien je er vlak voor mij was _O-

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:38

Wellicht kunnen jullie helpen:

Ik ben totaal geen make-up drager, heb meestal enkel mascara op en soms wat oogschaduw.
Nu vind ik het echt prachtig hoe sommige meiden zich zo subtiel kunnen opmaken en dat zou ik ook wel willen.

Hoe zijn jullie ermee begonnen? Gewoon kwestie van oefenen enz?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:44

Jup, ik wel. Ik vind nude/bruinige tinten vaak het lastigst trouwens, want er zijn zoveel kleuren bruin! En niet alles staat even mooi. Maar vooral oefenen dus :)
En altijd goed om een keer bij MAC, Douglas, ICI te vragen of ze een keer willen voordoen.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:47

Dankje Djilna, qua kleurkeuze snap ik wel dat het inderdaad een kwestie van oefenen is.
Maar hoe weet je nou welke items je gebruikt? Neem je bijvoorbeeld lijntje onder je oog, boven je oog enz.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:49

Dinsdag en woensdag in Amsterdam, dus ik ga lekker naar MAC, Lush ed :D Zin! Oogschaduw kopen, misschien een MSF en sowieso ook nog lipstick :+: Voor de oogschaduw naar de Prostore, voor de rest naar Douglas want dan krijg ik punten :P En nog iets voor mijn wenkbrauwen denk ik..

SteffiiY ook dat is een kwestie van uitproberen. Ik zelf doe het eigenlijk allemaal, afhankelijk van hoe opgemaakt ik wil lijken of het effect wat ik zoek, of zin heb om het erop te doen ;) Ik wissel het dus af.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:52

Grappig misschien moet ik mij er toch meer in verdiepen.

Gisteren werd ik opgemaakt door de visagiste voor mijn bruiloft, en ik was gewoon een compleet ander mens, ik vond mezelf zoveel mooier!
Terwijl zij eigenlijk niet super veel make-up gebruikte, gewoon subtiel.

Welke items zijn bijvoorbeeld onmisbaar in jullie make-up kast?
- Mascara
- Oogschaduw
- foundation
- concealer
- blush
- ?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:01

Alles is misbaar :D Vandaag ook niets op terwijl ik gisteren van alles op had.
Maar basis is wel mascara, blush en een lippie. De rest afhankelijk van wat je wil en nodig hebt. Dus wenkbrauwpotlood/poeder, concealer, foundation, oogschaduw, enz.

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:13

Ik heb mijn kwasten <3
Ze zijn heerlijk zacht, veel fijner dan de oude Hema kwasten, wat 'n verschil.
Wil ze eigenlijk het liefst nu al wassen zodat ze weer nieuw en schoon zijn :+

Ik kijk meestal tutorials op youtube en dan probeer ik het na te maken, door veel te oefenen kom je een heel eind en hier meelezen dat helpt ook :j
Laatst bijgewerkt door liiza op 22-08-14 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:13

Er staat nog steeds; ''zending wordt voorbereid door de zender.''
ughh.. Ik wil hem wel morgen krijgen ):

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:14

xNavatu schreef:
Zqw39 schreef:
Als stille meelezer kom ik toch even binnenvallen!

Tijdens mijn buitenlandse stage heb ik MAC ontdekt. Toen ik als afsluiter van mijn stage een tegoedbon van MAC kreeg, was de liefde geboren en bestond mijn souvernir-stash vooral uit make-up. Ik ben weg van mijn Please Me en ben op zoek naar een nieuwe lipstick voor de herfst. Ik heb zelf ook Ruby Woo, maar vanwege roodheid in mijn gezicht staan roze-tinten mij toch beter.
Daarom ben ik op zoek naar een paarsige, roze, plum-kleurige lipstick voor de herfst. Diva vind ik erg mooi, maar is me (als ik naar swatches kijk) toch iets te donker. Wie van de Mac-kenners kan me helpen? :)

Omg wat voor awesome stage had jij dat je een tegoedbon van MAC kreeg.. doe mij dat!
En Mac Amorous maybe? Die wil ik zelf gaan proberen van de herfst omdat ik Diva niet kan hebben denk ik.. Amorous lijkt me net wat geschikter, en is ook een plum kleurtje dus die vind jij misschien ook wel interessant? Hij is meer plummig dan Diva iig haha :))

Afbeelding

Haha mijn stage was inderdaad te gek! :D
Amorous komt zeker op mijn lijstje! Gave kleur, niet te donker, maar wel lekker herfstig! Dank je wel voor de tip!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:15

Onmisbaar is voor mij een stel mooie wimpers, mooi gestylede wenkbrauwen en een 'flawless' gezicht, en hoe je dat bereikt maakt niet uit. Maar dat vind ik wel de basis van een mooie look!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:27

Onmisbaar is voor mij in ieder geval mascara, foundation en lipstick. Zonder mascara zie ik er moe/ziek uit :+

Hoop voor je dat ie op tijd komt Deijs! Ben benieuwd naar Craving bij jou!

Steffiy, veel youtube tutorials kijken en een kwestie van oefenen. Ik zou bij de Hema wat kwasten halen, niet te duur en toch fijn om mee te beginnen. Een een palletje met kleurtjes wat bij elkaar passen. Daar kom je al een heel eind mee. De truc bij foundation en concealer is om net zo lang te zoeken tot je de goede kleur gevonden hebt, dan ziet er natuurlijk en subtiel uit. Anders krijg je zo'n neppe rand van je foundation, goed uitblenden bij je kaak.

Mirjam, MAC cadeaubon wil ik ook wel! <3 Amorous is inderdaad erg mooi! Niet te heavy, maar je ziet hem wel.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:29

Bedankt voor jullie tips, ga misschien straks dan even langs de Hema :j
Toch maar een beginnetje maken :)

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:58

Ik vind dit zo'n mooie look, in de video zegt ze dat de Mac lippencil in de kleur Brick gebruikt voor haar lippen. Nu heb ik zitten kijken naar een lipstick in die kleur en ik heb Brick-o-la gevonden. Wat denken jullie is dat dezelfde kleur?

Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:26

Ik heb de sleek antique blush ook willen kopen, maar toen ik hem swatchte schrok ik van de glitters. Echt te veel glitters voor mij.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:08

http://www.inglot.nl/

Webshop van Inglot :D mochten jullie die nog niet bekeken hebben. Ook wel goedkoop zeg!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:12

SteffiiY schreef:
Grappig misschien moet ik mij er toch meer in verdiepen.

Gisteren werd ik opgemaakt door de visagiste voor mijn bruiloft, en ik was gewoon een compleet ander mens, ik vond mezelf zoveel mooier!
Terwijl zij eigenlijk niet super veel make-up gebruikte, gewoon subtiel.

Welke items zijn bijvoorbeeld onmisbaar in jullie make-up kast?
- Mascara
- Oogschaduw
- foundation
- concealer
- blush
- eyeliner

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:18

Inglot is idd heel leuk! Vind die magnetische pallets zo leuk :') Heb er nog geen besteld maar wil dat graag doen :)

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:23

Echt een aanrader hoor! Ik heb drie freedom palletjes van vier oogschaduws. Kleuren kiezen vind ik wel lastig vanaf de computer. Sinds kort zit er weer een Inglot in Rotterdam dat vind ik makkelijker :)