Hier doe ik ook wel eens de losse voordeur sleutel in mijn BH. Langere afstanden heb ik mijn rugzakje om en met kortere heb ik vaak de hond mee waardoor ik mijn gordel ruimte heb voor een telefoon. Maar ga ook rustig zonder telefoon op pad.
Fijn Ninus dat je goedgekeurd bent door de fysio. Misschien heeft je horloge wat langer nodig om de resultaten te "lezen". Mijn horloge vind dat ik al slaap als ik om 20.00 uur op de bank hang en netflix kijk

Goed dat je gewoon doorgaat iiSunshine, zo'n evenement helpt mij ook wel om toch door te blijven gaan en gemotiveerd te blijven. Een hardloopmaatje werkt voor mij ook erg goed, dan kan je elkaar motiveren.
Welke keuring ga je doen judenjul? Ik wil ook nog steeds, maar ben nog steeds niet helemaal fit en vind het dan ergens zonde om te gaan omdat ik weet dat de resultaten beter kunnen

Suliko, hoe was je ijsbad? Kan je er niet beter in 1x in "springen/zakken" dan erin lopen? Dan ben je er sneller weer van af denk ik dan... haha.
Ik heb gisterenavond weer een ontspannen uurtje bij de sportmasseur gehad. Vooral mijn schouders zaten vast, waarschijnlijk van de pull up challenge die ik bij de sportclub doe. Ze had ook wat gevoelige plekken in mijn kuiten maar voor de rest was het ook lekker ontspannen.