[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 13:43

Eline, ik heb van mezelf donkerblond/peper en zout/melkboerenhondenhaar qua kleur
Mijn wenkbrauwen vallen heel snel weg in het geheel
Heb van UD nu browbeater taupe. Maar wil er nog een slagje donkerder Bij hebben .
Dankje Mondy
Eight, nou moet ik dalijk nog gaan googelen ook(ik ben zo ontzettend blissfully ignorant wat betreft bekende personen :+ )
En dan ga ik waarschijnlijk blozen

Zal straks even kijken welke foundation ik nu heb staan

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 15:26

Eline wat gaaf die halloween look!
En leuk dat je bent gevraagd om drag queens op te maken :D

Sonja, mooie kleur! Kan je inderdaad goed hebben!

Pradaatje, vind ook dat je mooie wimpers hebt. Wist niet dat je om de 4 weken terug moet gaan, zit er ook aan te twijfelen om het te nemen.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 15:27

Dankjewel! Ze zijn nu ook wel heel 'fresh' hoor, ben gisteren geweest.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 15:55

Supermooi die wimpers zo!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 15:58

Zo dan... Dat zijn idd pas wimpers
Jeetje , mooi zeg

Eline , gaaf idd ,
Straks even goed bijlezen(telefoonscherm blijft een beetje irritant qua formaat)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:09

Heel mooi je wimpers! Vind t zo jammer dat t bij mij maar n week mooi blijft

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:45

Ja hier dito, m'n wimpers groeien er te snel voor helaas.. jammer want t is zó makkelijk in gebruik!

Zijn ze bij jou allemaal dezelfde lengte? M'n styliste deed buiten altijd slagje langer en binnen korter :j

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:40

Heel erg mooi je krijgt er hele mooie wimpers van!

Mijn moeder heeft ze ook vind het heel mooi alleen zo zonde als je er nieuwe op moet ziet het er bij haar niet meer uit.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:50

Uitdaging hoor Eline!

Ik heb nu die bourjois foundation gekocht, fijne foundation, kon zelfs kleur 52 ipv 51 :)

Heftig die wimpers zo, hoe lang blijven ze bij jou in model?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:06

Gaaf eline! Dragqueen make up is zoo gaaf om te doen. Daar kun je echt helemaal los mee gaan!

De wimperextensions staan je mooi!! Al had ik zelf wel andere gewild. Zoals friem zegt; kleintjes in de binnenhoek die uitwaaiert naar lang. Ook wat meer in plukjes ipv precies even veel.
Scheelt een hoop werk ik de make up he? :))
Ikzelf houd het liever bij plakkers hihi

Vandaag had ik een oranje look, want herfst en mistig enzo :D
Afbeelding
Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:29

Mooie look elke, en je hebt voor mij de perfecte wenkbrauwen!

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:31

velvetblack schreef:
Gaaf eline! Dragqueen make up is zoo gaaf om te doen. Daar kun je echt helemaal los mee gaan!

De wimperextensions staan je mooi!! Al had ik zelf wel andere gewild. Zoals friem zegt; kleintjes in de binnenhoek die uitwaaiert naar lang. Ook wat meer in plukjes ipv precies even veel.
Scheelt een hoop werk ik de make up he? :))
Ikzelf houd het liever bij plakkers hihi

Vandaag had ik een oranje look, want herfst en mistig enzo :D
[ [url=m/RcEWKF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/33a1cD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Wat ben jij knap zeg!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:48

eenitraM schreef:
Mooie look elke, en je hebt voor mij de perfecte wenkbrauwen!

Oh dankje dames! <3
Ik had vandaag juist een 'ik erger me aan mijn wenkies' dag!
Ik teken ze altijd bijna volledig. Hieronder een foto van mijn natuurlijke brauw :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:20

Eight, jouw look. <3 Prachtig ook dat hele lichte op je ooglid. Girlcrush hoi.

Dirndl schreef:
Shiz, HOE zie jij er zo fantastisch uit om 5 uur 's ochtends?! Plus, respect voor de energie voor make-up en selfies voor ons op dat tijdstip.

Thanks voor de opbeurende woorden. Conferentie morgen ga ik rocken, zal een foto voor jullie maken :D

En weet je wat ik ook zo leuk aan dit topic vind? De meeste mensen buiten de 'community' hebben het stereotype dat 'make-up-meisjes' oppervlakkig, bitchy en jaloers en vervelend naar elkaar zijn. En het is juist het compléét tegenovergestelde: hier, en wat ik op yt zie, worden juist tips, complimenten en ervaringen gedeeld. Fijn :+: (sorry, emotionele tijd van de maand :') )

_O- _O- _O-
Dank u dank u. En hoe ging het op de conferentie? En sluit me helemaal aan bij je opmerking. Vind het hier heerlijk zo, lekker veel tips en complimenten. :j

Donnar, mooie look. Vind het alleen zo jammer dat je camera alles blurt.

Fenrir, Mocha staat je zo mooi. <3

Eight schreef:
De lipstick is van colourpop, kleur alyssa :) blijft heel lang netjes zitten.. verslaving thanks to Shizzel :D

Ik zie hier een trend/thema ontstaan... -O- :') _O- _O-

Niniane, heerlijke aankopen. Nude Dude is de hemel. <3

marlonFloris schreef:
Gebruiken jullie onder dat oogpotlood nog een primer? Want als ik het goed begreep is de potlood zelf ook een primer.

Ik doe meestal primer, dan de witte oogpotlood. Hou meer van het gevoel van het potlood op de primer dan op mijn ooglid. :j

Djilan, prachtige look met je mooie rode haren, ben er echt verliefd op! (en zwaar jaloers)

mnka, that escalated quickly. _O- Wel prachtige aankopen waar je veel aan zal hebben! Je hebt ook heerlijk veel ooglid om mee aan de slag te gaan, jaloers!

Leuk gedaan je Halloween look, Eline. :) Ben ook benieuwd wat je neer gaat zetten met de drag, foto's uiteraard als je het hebt gedaan! :)

Ikwashier schreef:
Hoe lang preppen jullie je lippen? De bephanten is na een half uur nog niet ingetrokken :+

Ik smeer 'm op óf als ik ga slapen, óf voordat ik aan mijn makeup begin en dan als ik mijn lippen ga doen haal ik het restant met een tissue eraf. :)

Sonja, ik vind de oranje lipstick je prima staan hoor! Niets mis mee.

Elke, jij bent echt zo'n plaatje, wauwie. <3

Nou, zaterdag is het zover, halloween feestje. Ik haaaat Halloween dus ga heel simpel als vampier. Ben benieuwd wat ik er vanaf ga brengen. Voor overdag op het werk doe ik de basis van de look al (rode ooglook, eyeliner) en zodra ik bij die vriendin ben zal ik wel met bloed bij de mond en eyeliner aan de slag gaan. Lekker 'basic' maar ik wilde niet te doen, hou gewoon niet van Halloween. :')

Vriendin van me had overigens het Renaissance palette twee keer besteld, voor het geval dat ik hem wilde nu dat 'ie weer in stock was, en mijn ouders hebben aangeboden deze te betalen voor kerst dus heb m'n kerstcadeautje binnenkort *\o/* OH, en de Eyescream palette is binnen gekomen dus foto's. *\o/* Ga er denk ik morgen een look mee doen.

Berries 'n Cream is bij mij amper te zien dus ideaal als transitiekleurtje. Mint Chip en Sherbert zijn mijn grote liefdes. :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:34

Het lijkt wel een snoepdoos :9

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:37

Ohhhh, gaaf pallet. Die metallic kleuren <3

Velvetblack, ik vind je blush/bronzer op jou wangen niet complimenteus voor jou gezicht. Veel te donker en te heftig. Je hebt zo'n mooi em fijn gezichtje, ik zou voor subtielere kleuren zijn gegaan. Ik vind jou oogmakeup wel helemaal te wauw! Dat staat je heel mooi.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:41

Shiz, wat is ie mooi! <3 Kan niet wachten tot de mijne volgende week binnenkomt. :):)

Elke wat ben je toch een knappe vrouw! Niks teveel.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:13

Peelie schreef:
Ohhhh, gaaf pallet. Die metallic kleuren <3

Velvetblack, ik vind je blush/bronzer op jou wangen niet complimenteus voor jou gezicht. Veel te donker en te heftig. Je hebt zo'n mooi em fijn gezichtje, ik zou voor subtielere kleuren zijn gegaan. Ik vind jou oogmakeup wel helemaal te wauw! Dat staat je heel mooi.

Inmiddels weet ik wat complimenteus is voor mij en andere en wat niet. Dus daar kan ik me niet in vinden.
Foto's zijn voor mij gunstig want ik heb ik het echt een poolse vorm qua gezicht haha! Oftewel; wat boller (de meiden van de meeting weten dat wel). Dus een klein fijn gezichtje heb ik niet.
Als ik bold eyes doe, doe ik graag veel bold. Ik speel graag met kleur en ga een stapje verder dan 'naturel' of 'avondje stappen'. Het is mijn vak, dus ga ik all the way zodra ik even mag :)
Thanks voor je mening meid!

En niniane, dankje mede brabo <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:57

Elke ik vind je look schitterend en je blush heel mooi!

Ik heb vanavond even Halloween make up uitgeprobeerd. Toch wel prettig om even te testen, laat bijv de veren op mijn kaak weg. Afbeelding

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:06

Ik kan de blush ook wel waarderen moet ik zeggen :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:10

Dankjulliewel!
Jolien, tof die veren met dat bloed. Maakt het schattige toch iets duisterder

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:34

Is ook beetje de bedoeling van blush he? Dat je het ziet :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:59

Peelie schreef:

Oh vind je dat? Ik vind het juist mooi omdat het daardoor lijkt alsof ze een fijner gezicht heeft dan dat ze daadwerkelijk heeft (Dit klinkt zo banketstaaf :( maar ik bedoel het positief) Niet dat je een bolle kop hebt hoor Elke, je bent ene knapperd <3

Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk :j

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 00:32

Owww mooie looks komen er weer voorbij! Ik ben zo blij een vriend is in San Francisco en heeft voor mij het tarte tartellet in bloom en becca moonstone voor mij gehaald bij sephora!! Happy *\%/*

Hij vond het overigens verschrikkelijk in die winkel, hij snapt echt niet dat wij vrouwen daar zo blij van worden een make up en parfumerie winkel _O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 04:01

Gelukkig verschillen smaken he :D

Het is ook zeker niet negatief bedoeld, ik zou het zelf alleen anders gedaan hebben :P

Jolien, leuke Halloween makeup ;) heb je nu nepbloed gebruikt, of iets anders?