Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Delicia schreef:Heeft iemand toevallig de maybelline age rewind concealer? Heb m eens geswatcht toen ik in Duitsland was, zat enorm te twijfelen of ik hem nou wel/niet koop. Toch maar niet gedaan maar het trekt enorm omdat veel zeggen dat die juist zo goed is.
ItsMe2 schreef:Ik gebruik de cc cream van Clinique, maar aan het eind van de middag zitten er dan schilfers op mijn voorhoofd en neus, terwijl die plekken normaal juist wat vettiger zijn. Heeft iemand van jullie een goede tip voor een bb of cc crème? Sinds gisteren gebruik ik als dag- en nachtcrème jojoba-olie
ElineS schreef:ItsMe2 schreef:Ik gebruik de cc cream van Clinique, maar aan het eind van de middag zitten er dan schilfers op mijn voorhoofd en neus, terwijl die plekken normaal juist wat vettiger zijn. Heeft iemand van jullie een goede tip voor een bb of cc crème? Sinds gisteren gebruik ik als dag- en nachtcrème jojoba-olie
Wat vreemd. Je huid droogt daar dus iets uit door de foundation lijkt me. Hoe verzorg je het verder? Heb je er een dagcrème onder? En een primer?
@[***]: ik ben gisteren niet naar binnen geweest, want het was echt superdruk en lange rijen voor de kassa. Maar ga straks zo stad weer in, dus dan ga ik voor je kijken.
DnT schreef:Stiekem ben ik zo benieuwd hoe je er zonder hoed uit ziet
Mooie look Suus, maar stiekem vind ik het toch wel weer een echte suus look
Ik heb vandaag JS Masochist op.
Heerlijke kleur, maar ik vind hem qua formule minder fijn dan mijn andere JS.
Hij droogt niet helemaal op en blijft een tikje plakkerig