Vandaag een beetje tussen de buien door gewandeld. Eerst naar het Wekeromse zand. Toen naar de ijzer tijd boerderij. Kon ik gelijk schuilen voor de regen.
Toen wilde ik via de Veluwe naar huis rijden. En kwam ik toevallig bij het Kootwijker zand.
Vandaag 13 km door Wenen gelopen, mn voetjes doen best pijn. Had mn wandelschoenen niet aan en ondanks steunzolen vonden mn voeten het niet zo fijn . Morgen de berg op (en af) die Wenen overziet, ben benieuwd hoeveel km we dan gaan maken!
Hier geen wandelen vandaag denk ik, net paard gereden, zo naar de sportschool en vanmiddag ga ik naar Lelystad om bij een camper te kijken die ik misschien ga kopen. Wellicht op de terugweg nog even een stop bij de Oostvaardersplassen ofzo.
Ik heb gisterenavond gewandeld. M’n vriend kwam om 21:15 uit z’n werk en wilde graag nog even naar buiten. Zagen een groepje kittens langs de drukke weg over het fietspad.. ik hoop dat dat goed gaat. Gisteren trouwens ook nog met pony gewandeld.
Een camper lijkt me heerlijk om te hebben. Succes gaucho, hopelijk wordt het wat
Hopelijk hebben de kittens goed uitgekeken. Heerlijk een avondwandeling, maar om 21:15 was het hier helemaal donker en kwam het met bakken uit de lucht.
Ga straks een eindje hardlopen
noordje
Geplaatst: 07-08-21 10:41
Leuke foto's weer van iedereen. Hagedisjes, mooi slot in Wenen en zo leuk om met de kat te wandelen
Gefeliciteerd Gaucho! Fijne dag! Erg druk zo te lezen.
Wat deden die kittens daar dan Mandyy?
Onze laatste nacht (afgelopen woensdag) was bij de huskylodge. Ze hadden daar 10 puppies. Je kunt daar echt uren naar kijken Ons hutje, was zo knus.