* zoekt naarstig naar okergele accessoires in huis maar kan ze niet vinden. Wel een strontbruine muur. Die wordt binnenkort vervangen door een ander kleurtje, was een beetje een miskleun *
Ik vond de HB eerst vies. Echt heel vies. Totdat er kort geleden iets gebeurd was (ik zal jullie de details besparen ) waar ik een interierspray voor nodig had, en toen vond ik zo'n flesje HB. Paar keer sprayen en ineens begon ik het te waarderen! Ondertussen ben ik dankzij een paar lieve Boktvriendinnetjes ook in het bezit van een doucheolie van HB en die ruikt ook heerlijk!
Oh wat fijn al die nieuwe veranderingen! Geweldig! Ik vind ze namelijk foeilelijk. Ik heb toevallig wel een okerkleurig shirt aan maar dat wil niet zeggen dat ik die kleur verder in huis ook mooi vind ofzo. En ik vind die nieuwe vormgeving van de geurstokjes ook echt heel lelijk. Heerlijk, dit zal een berg verleidingen schelen komend jaar, wat goed uitkomt want ik moet dringend gaan sparen
Dallista
Geplaatst: 10-12-20 14:36
Alwiene schreef:
Heerlijk, dit zal een berg verleidingen schelen komend jaar, wat goed uitkomt want ik moet dringend gaan sparen
ik heb dadelijk de shopping alleen voor de goodie bag
Toogfilosoof
Geplaatst: 11-12-20 20:21
Alwiene schreef:
Toogfilosoof schreef:
Oh wat is de vorm van die nieuwe geurstokjes ongelooflijk lelijk zeg..
Ligt het toch voor één keer eens niet aan mij, ook wel eens leuk
Haha, nee joh, ik vind die rare vormen ook niet mooi, ben meer van de strakke vormgeving. En die gele kleur vind ik ook gruwelijk lelijk... nouja scheelt idd weer geld zoals je zei
Ik heb morgenavond mijn afspraak gepland staan in Amersfoort. Ben heel benieuwd. De nieuwe winkel was sowieso al heel erg mooi! Ik wil gaan kijken voor een kaars. Ik heb normaal IKEA kaarsen maar ben ook wel benieuwd naar de Rituals kaarsen
Ja, die vind ik fantastisch Is ie toevallig ergens in de aanbieding? Dan hoor ik het graag!
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-20 17:38
Driemaal hoera voor onze rode Ritualsliefhebber! Hiep hiep..
Ashleytjuhh
Geplaatst: 12-12-20 17:40
Courses schreef:
Zijn er hier Bokkers die extreem fan zijn van Black Oudh?
Ja mijn moeder
Oscar gefeliciteerd
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 12-12-20 17:40
Dank, dank! Ik ben vandaag echt schandalig verwend. Ben ook de trotse bezitter van een Rituals kalender geworden en ook nog wat losse producten. En heb een kadobon gekregen. Daar ga ik een interieurspray van kopen
Oh echt? Ik had nog in Waalwijk gevraagd en daar hadden ze helemaal niks meer. Denk dat ik dan na de feestdagendrukte op een rustig moment nog eens de stad in ga duiken. Of misschien komt ie wel in de sale. Ook goed.
Oh echt? Ik had nog in Waalwijk gevraagd en daar hadden ze helemaal niks meer. Denk dat ik dan na de feestdagendrukte op een rustig moment nog eens de stad in ga duiken. Of misschien komt ie wel in de sale. Ook goed.
in ww hebben ze nooit iets al zijn ze daar wel erg vriendelijk
Marocje
Geplaatst: 12-12-20 18:38
Gefeliciteerd Oscar! Ik ben ook nog dagelijks blij met mijn adventskalender, zo leuk! Mijn kinderen vinden het raar dat ik er echt elke dag 1 openmaak: ‘kan je dit echt volhouden tot kerst?’ Maar vind het zelf zonde om meteen alles open te maken, dàn kan ik net zo goed naar de winkel en zelf wat mini’s uitzoeken voor dat bedrag..