Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 18:55

Die hele lange kunstnagels zijn ook niet zo mijn smaak. Vind het bijna klauwen. :+ Ik zag in het andere topic een faded French, die vond ik wel erg tof. Ik snap dat een bolling in de kunstnagel nut heeft, maar ik vind het vaak ook zo overduidelijk nep ogen. Super zonde, vind dun en bescheiden veel mooier...

Zie weer mooie kleurtjes voorbij komen, blijft leuk om te zien wat iedereen lakt!

Ik ben net aan het spelen geweest met twee tinten rood (OPI Visions of Love en OPI In a Holidaze) en een sponsje:
Afbeelding
De topcoat deed iets te hard zn best om te shinen, maar op andere plekken in huis was het wat donker.

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 18:57

Mooi! :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 19:00

Michje schreef:
Die hele lange kunstnagels zijn ook niet zo mijn smaak. Vind het bijna klauwen. :+ Ik zag in het andere topic een faded French, die vond ik wel erg tof. Ik snap dat een bolling in de kunstnagel nut heeft, maar ik vind het vaak ook zo overduidelijk nep ogen. Super zonde, vind dun en bescheiden veel mooier...

Zie weer mooie kleurtjes voorbij komen, blijft leuk om te zien wat iedereen lakt!

Ik ben net aan het spelen geweest met twee tinten rood (OPI Visions of Love en OPI In a Holidaze) en een sponsje:
[ [url=m/HThmoY.jpg]Afbeelding[/url] ]
De topcoat deed iets te hard zn best om te shinen, maar op andere plekken in huis was het wat donker.

Wat gaaf :oo. Hoe doe je dat?
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 19-08-17 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 19:00

Leuk LM, ik ga zeker even kijken!!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 19:04

Leuk LM! Ik kijk nu ook, alleen ga zo met de hondjes wandelen

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 19:04

Wat een prachtige blauw is dat Elienee <3

Supergaaf gedaan Michje, heel mooi effect! Hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen? :oo

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 19:09

Ik kom ook ff spieken LM! Leuk kleurtje heb je op je nagels!

Het is eigenlijk heel simpel! Heb mijn nagels in de lichte kleur rood gelakt. Vervolgens een makeup sponsje gepakt en daarop de twee kleuren gelakt en dat op de nagel gesponst. Heb wel van dat liquid latex om de nagel gesmeerd van te voren en moest nog wel wat bijwerken. Maar anders wordt het echt een zooitje. :P

Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 19:30

LadyMadonna schreef:
Shenavallie schreef:
Als kunstnagels goed gezet worden, dan beschadigt je nagel niet.

En goed verwijderd en je ze er zelf niet af sloopt :+

Ook dat, inderdaad! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 19:32

Michje schreef:
Ik kom ook ff spieken LM! Leuk kleurtje heb je op je nagels!

Het is eigenlijk heel simpel! Heb mijn nagels in de lichte kleur rood gelakt. Vervolgens een makeup sponsje gepakt en daarop de twee kleuren gelakt en dat op de nagel gesponst. Heb wel van dat liquid latex om de nagel gesmeerd van te voren en moest nog wel wat bijwerken. Maar anders wordt het echt een zooitje. :P

[ [url=m/d15ino.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf gedaan! :j

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 20:02

Net het laatste gedeelte van LM bekeken....helaas zag ik pas laat dat ze online was...Maar daar kan ik wat mee. Leuk. Heb nog maar 1 staaltje dus zorgen voor meer staaltjes vd week en oefenen maar :D Leuk

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 20:05

Nouja, ik had nog wel ff door gekund, maar dat live vreet werkelijk stroom.. een uurtje vind m'n telefoon meestal genoeg :')

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 20:10

ohja dat ken ik met mijn telefoon hoor :D

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:20

Grrrr primer op nagels en elke laag goed geseald.... 2 x base en 2 keer kleur en 1 x top... en nog (!!!) gaat het vooraan bij mijn nagel los, tussen de nagel en lak dus ruimte.... niet bij de nagelriem ma echt topje vde nagel

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:24

Michje schreef:

Mooi! I like!

Iemand suggesties voor mega high shine gel topcoat? die van gelish glimt maar niet extreem en bij sommige kleuren vind ik dat toch wel erg mooi. Pink gellac valt af, die werkt voor mij biet.

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:02

Ik las een paar pagina's terug over de nieuwe lakjes van catrice. Ik ben daar tot nu toe ook zeer over te spreken! Zit er nu al twee dagen zonder topcoat op zonder chip, dat is voor mij echt een record. :))
En ik ben zo te zien de enige die de nepnagels wel wat vind hebben.. :') Hoewel die donkerrode wel wat te lang zijn naar mijn smaak.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:41

Nee hoor, ik ben ook dol opde neppe kunstnagels! Voorbeeld wat gegeven werd vind ik geweldig! Nadeel voor mij is dat ik slecht tegen echt lange nagels kan, en zoiets bij mijn lengte niet mooi staat. Maar ik hou er van!!

Ik las dat iemand het over het insmeren had, dus nagelriemen en nagelplaat. Als ik zelf kale nagels heb smeer ik de nagelplaat ook altijd in, maar heeft dat eigenlijk wel zin? het is toch dood materiaal, of..?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:48

Cinnepin schreef:
Net het laatste gedeelte van LM bekeken....helaas zag ik pas laat dat ze online was...Maar daar kan ik wat mee. Leuk. Heb nog maar 1 staaltje dus zorgen voor meer staaltjes vd week en oefenen maar :D Leuk

Raar, bij mijis het niet voorbij gekomen. Dus kan hethet ook niet terug kijken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:50

Je kan het niet terug kijken omdat ik m niet bewaard heb. Ik had de radio aan staan en dan pleurt fb m eraf "because the content isn't yours" 8)7

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:14

kusvoorjou schreef:
Grrrr primer op nagels en elke laag goed geseald.... 2 x base en 2 keer kleur en 1 x top... en nog (!!!) gaat het vooraan bij mijn nagel los, tussen de nagel en lak dus ruimte.... niet bij de nagelriem ma echt topje vde nagel

Je zou een overlay van gel of acryl kunnen (laten) zetten. Dan houdt de gel lak vaak beter (het best). Als je van nature vettige nagels hebt (ondanks dat je goed ontvet hebt), of misschien medicatie gebruikt, of misschien toch onbewust te ruw met je handen bent geweest, dan laat gel lak op natuurlijke nagels helaas vrij snel los.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:15

_Friemel schreef:
Michje schreef:

Mooi! I like!

Iemand suggesties voor mega high shine gel topcoat? die van gelish glimt maar niet extreem en bij sommige kleuren vind ik dat toch wel erg mooi. Pink gellac valt af, die werkt voor mij biet.

De topcoat van BP blijft superlang z'n glans geven. Misschien is dat een optie voor je?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:25

Afbeelding

-:(-

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 11:35

Auwtsj!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 11:38

Ah pijnlijk!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 11:59

Altijd fijn :n

Ik gooi net m'n iPad op m'n grote teen... iPad heel, teen weet ik nog niet. Doet echt verrot zeer maar kan m wel soort van bewegen.
Zat wel blauw worden.. hoop niet erger want hij landde precies op m'n matrix |o

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 12:02

Ook pijnlijk ladymadonna!
Ik had paar maand terug de hor die voor je raam gaat met de punt op twee tenen laten vallen daar heb ik nu nog last van, waren helemaal dik blauw en zaten twee wondjes op heb nu nog steeds littekens en denk dat ze zwaar gekneusd heb..