Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Safiera schreef:Het is duidelijk dat ik weinig ervaring heb met tattoos en mijn oog voor 'netjes gezet' nog wat oefening nodig heeft.
Maar de staartlijn van de vlinder over de ruggegraat vind ik juist mooi, omdat het de relatief kleine tattoo verbindt met de rest van het lichaam van de getattooeerde. Vind het vaak jammer dat veel middelgrote tattoos meer als een plaatje geplaatst zijn, dan dat ze echt iets met het lichaam er onder doen (lijnen volgen, vormen benadrukken enz)
Iets kleins als een tekst, hartje, infinity, kan imo prima 'los'. Een sleeve is het andere uiterste (ook mooi!) maar die afbeeldingen, vaak druk of bont, die echt zo los of random geplaatst lijken te zijn?
No offence, gaat niet over iemand hierEn zolang mensen blij zijn met wat ze laten zetten is het niet aan mij om daar wat van te vinden. Weet wel dat watercolour niet zo mijn ding is, eerder tribal... maar dat ik het vooral belangrijk vind om als een soort architect te bekijken wat een lichaam goed doet. (hah, slecht in uitleggen ook nog
srry )
Poess91 schreef:Linn ik heb 2 jaar terug een redelijk grote tattoo bij hem laten zetten!
Wachttijd durf ik niet te zeggen... Had toen een plekje van een uitvaller. Maar zal geen half jaar zijn gok ik :p.
Uurtarief is wel vrij prijzig, was tenminste mijn duurste tattoo van allemaal. Ik gok op zo'n €150,- per uur.
Wat een gokken hè haha