[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 00:27

Ik heb vanmiddag besloten dat ik m’n rechter onderarm wil laten doen :+ Nog geen idee wat maar denk dat ik iets sierlijks wil, black/white. Maar wat ... :P

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 01:22

Ik heb stukken betere watercolor tatts gezien, maarja, Instagram he..
Verwend!
Sashaunisex op Instagram bijvoorbeeld, zet echt super vette dingen.

Courses, gewoon gaan surfen, kom je genoeg inspiratie tegen :)

Drunksheep

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:23

Sasha Unisex zet zeker vette dingen, maar dat valt vaak niet echt onder watercolor imo.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:29

Het is duidelijk dat ik weinig ervaring heb met tattoos en mijn oog voor 'netjes gezet' nog wat oefening nodig heeft.

Maar de staartlijn van de vlinder over de ruggegraat vind ik juist mooi, omdat het de relatief kleine tattoo verbindt met de rest van het lichaam van de getattooeerde. Vind het vaak jammer dat veel middelgrote tattoos meer als een plaatje geplaatst zijn, dan dat ze echt iets met het lichaam er onder doen (lijnen volgen, vormen benadrukken enz)
Iets kleins als een tekst, hartje, infinity, kan imo prima 'los'. Een sleeve is het andere uiterste (ook mooi!) maar die afbeeldingen, vaak druk of bont, die echt zo los of random geplaatst lijken te zijn?

No offence, gaat niet over iemand hier :) En zolang mensen blij zijn met wat ze laten zetten is het niet aan mij om daar wat van te vinden. Weet wel dat watercolour niet zo mijn ding is, eerder tribal... maar dat ik het vooral belangrijk vind om als een soort architect te bekijken wat een lichaam goed doet. (hah, slecht in uitleggen ook nog :+ srry )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:45

Ik ben onwijs fan van olaf en de tekst: 'some people are worth melting for' vind ik zo bijzonder ! Maar olaf zelf ook! Of 'true love is putting someone else before yourself.'

Nu ga ik in augustus naar disneyland en misschien doe ik daar wel inspiratie op ^^

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:57

Safiera schreef:
Het is duidelijk dat ik weinig ervaring heb met tattoos en mijn oog voor 'netjes gezet' nog wat oefening nodig heeft.

Maar de staartlijn van de vlinder over de ruggegraat vind ik juist mooi, omdat het de relatief kleine tattoo verbindt met de rest van het lichaam van de getattooeerde. Vind het vaak jammer dat veel middelgrote tattoos meer als een plaatje geplaatst zijn, dan dat ze echt iets met het lichaam er onder doen (lijnen volgen, vormen benadrukken enz)
Iets kleins als een tekst, hartje, infinity, kan imo prima 'los'. Een sleeve is het andere uiterste (ook mooi!) maar die afbeeldingen, vaak druk of bont, die echt zo los of random geplaatst lijken te zijn?

No offence, gaat niet over iemand hier :) En zolang mensen blij zijn met wat ze laten zetten is het niet aan mij om daar wat van te vinden. Weet wel dat watercolour niet zo mijn ding is, eerder tribal... maar dat ik het vooral belangrijk vind om als een soort architect te bekijken wat een lichaam goed doet. (hah, slecht in uitleggen ook nog :+ srry )

Wat jij noemt is ook de reden dat ik de meeste sleeves van shennaki nog niet mooi vind. Die gaan nog niet mooi mee met de vorm. Ik hoop over ern paar jaar wel, dan laat ik die van mij uitbreiden door haar.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:17

Safiera dat is idd een goed punt.
En uiteraard afhankelijk van je voorkeur, maar begrijp wat je bedoelt en deel die mening ook wel.
Sommige sleeves zijn een bijelkaar geraapt zooitje van allerlei afbeeldingen ipv dat het echt een sleeve is en 1 geheel vormt.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:19

UhNee schreef:
Vegan inkt? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Sorry als dit een domme vraag is, had er nog nooit van gehoord :o

Geen domme vraag hoor :P De meeste merken inkt bevatten dierlijke bestanddelen, maar ik wil graag zonder (veganistisch).

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:35

Hallo allemaal,

mag ik even binnenvallen met een vraag?
Ik wil heel graag een dromenvanger met ook wat bloemen en kleur laten zetten op de binnenkant/zijkant van mijn linkeronderarm.
Nu heb ik al contact gehad met Needle Art Gorinchem en kreeg ik een mail terug dat ik even moet kijken bij welke artiest ik dan wil. Ik heb nu net wat werk van Alexandr gekeken en dat vind ik echt heel mooi gezet.
Weet iemand van jullie wat zo ongeveer het uurtarief is bij hem en of hij een wachtlijst heeft?
Of weten jullie iemand anders die dit heel mooi kan zetten?

Even een ideetje van welke richting ik op wil en wat ik dus heel mooi vind:

Afbeelding

Afbeelding

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:45

Linn ik heb 2 jaar terug een redelijk grote tattoo bij hem laten zetten!
Wachttijd durf ik niet te zeggen... Had toen een plekje van een uitvaller. Maar zal geen half jaar zijn gok ik :p.
Uurtarief is wel vrij prijzig, was tenminste mijn duurste tattoo van allemaal. Ik gok op zo'n €150,- per uur.
Wat een gokken hè haha

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 17:21

Poess91 schreef:
Linn ik heb 2 jaar terug een redelijk grote tattoo bij hem laten zetten!
Wachttijd durf ik niet te zeggen... Had toen een plekje van een uitvaller. Maar zal geen half jaar zijn gok ik :p.
Uurtarief is wel vrij prijzig, was tenminste mijn duurste tattoo van allemaal. Ik gok op zo'n €150,- per uur.
Wat een gokken hè haha

Haha ja jij gokt er een end op los :P
€150,- per uur is best wel veel ja, geen idee hoe lang die hiermee bezig zou zijn....
Zijn alle artiesten daar rond dezelfde prijsrange?

Edit: ik vind dat van Daan ook wel heel tof zo te zien.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:48

Ik kon binnen 2,5 maand bij hem terecht en hij heeft inderdaad een uurtarief van 150. Hij heeft wel 3 jointjes gerookt trouwens tijdens het zetten, voor mij een reden om niet terug te gaan. Was at the moment dusdanig verbaasd dat ik er niks van heb gezegd.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:50

Jeetje, das niet netjes..en niet handig. Wordt wel eens stoned van 'meeroken' en als je dan al erg zenuwachtig bent of gespannen zal t niet altijd erg meehelpen :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:51

Nou als iemand stoned is hoeft ‘ie mij niet te tattooeren hoor :+ De groeten, wil wel rechte lijnen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:55

Misschien kon ie zich anders niet concentreren :P

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 19:04

Huhhh dat is raar :+ Zou ik ook wel een beetje van opkijken ja.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:13

Oh dat is inderdaad niet zo fijn inderdaad...meerdere hier die dat meegemaakt hebben bij hem? Want er zijn er hier wel meerdere die van hem een tattoo hebben toch?

En hoeveel uur gokken jullie dat hij er ongeveer mee bezig zal zijn? Ervan uitgaande dat het op de tattoo gaat lijken als het voorbeeld dat ik geplaatst heb en dat die net niet geheel mijn onderarm bedekt, zo groot wil ik hem dan ook weer niet.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:20

Een vriend van mij wil ook naar Needle Art, hij vind het werk van Eugene heel goed :)
Iemand ervaring met zijn tarieven?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:21

5 uurtjes misschien?
Bij mij rookte hij geen jointjes, alleen gewone sigaretten xD

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 21:16

Afbeelding
Dit is het resultaat van de stonede sessie trouwens :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 21:21

ik vind hem mooi!!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 21:24

Doet ie nog goed ook!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 21:44

Ik moet dan toch eerst nog wat meer door sparen voor die dromenvanger haha. Ik wil ook nog graag een klavertje vier, doe ik die eerst wel haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 21:48

waar wil je dat klaviertje laten zetten? :)

ik ga maandag dan eindelijk bellen haha. weet nu waar ik hem graag wil laten zetten, inktfabriek in Breda

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 21:57

LidyK97 schreef:
waar wil je dat klaviertje laten zetten? :)

ik ga maandag dan eindelijk bellen haha. weet nu waar ik hem graag wil laten zetten, inktfabriek in Breda

Ik denk aan de binnenkant van mijn elleboog. Zegmaar dus ook soort van binnenkant onderarm alleen dan aan de kant van je elleboog.