Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tenshi schreef:Over pluishaar.. ik gebruik sinds een paar weken keratine shampoo/conditioner van L'oreal Professionel, Deze variant. En ik moet toegeven.. mijn haar is een stuk zachter en minder pluizig! Ik heb eerder altijd drogistmerken gebruikt, maar net wat er in de aanbieding was, maar nergens echt heel blij mee geweest (hoewel Aussie aardig in de buurt kwam).
Ik heb lang, witblond gehighlight haar dus die extra verzorging is ook wel nodig..De zilvershampoo van L'oreal Professionel is overigens ook erg fijn.
_mexx_lady_ schreef:Ik ben mijn haar weer eens beu. Ik heb donkerbruin, bijna zwart haar en dat al bijna 21 jaar. Heb het een keer bordeaux/paars gehad maar dit na 6 weken weer bruin laten verven.
Nu wil ik wel weer wat nieuws maar alles wat ik vind zijn plaatjes met meiden met gekruld haar. Heb al geprobeerd te zoeken op straight hair maar zonder veel succes.
Nu heb ik ook een lob met super recht haar, moeilijk om daar op te zoeken.
Iemand een idee hoe ik het beste kan zoeken?
Ik wil wel kleuren, ben simpel bruin tus terug verven is niet heel moeilijk maar wil geen blond. Daar komt te veel bleek bij kijken, dit wil ik niet
Iemand een idee? Ik heb helaas geen foto van mijn huidig kapsel maar die kan eventueel wel gemaakt worden