Ik vind het ook echt super knap dat je zo structureel 6x kan sporten per week. Leonie je bent een mooi mens, zo tof om te lezen dat je tijdens het rennen ook bedenkt dat het een voorrecht is om te mogen en te kunnen lopen
Daar kan ik echt nog enorm veel van leren. Ik ben trouwens nu benieuwd wat Ieris doet voor werk, Ieris lees je nog mee?
Nilda die mooie runs kun je al heel snel lopen, echt waar
Ik heb in juni met een vriendin bij een evenement gelopen. Zij kon nog geen 5 km aan 1 stuk, we hebben de 5 toen gewoon run-walk-run gedaan. Maar met 3x8 minuten ga je echt al snel hoor, je ben zo bij die 5 
Germie fijn dat je bilspier weer ok is. En luie dagen horen er ook bij.
Supervixen en Leonie bedankt voor de tips van de intervallen! Ik vind het nog erg lastig in te schatten. De vorige schema's zeiden gewoon, ga 5 min opwarmen, doe dan je intervallen en daarna 5 min uitlopen. Het schema wat ik nu heb zegt bij de intervallen, ga maar 45 min in die en die zone lopen totaal en kies zelf maar wanneer je de intervallen doet. Dus zoals afgelopen week als voorbeeld, 45 min in lage zone, en 6x2 min in hogere zone met 1 minuut rust.
Ik ga eens een beetje puzzelen wat voor mij fijn voelt, dank jullie wel!
Niet iets wat ik gewoonlijk eet, gelukkig blijft het best lang goed, maar ben gelijk begonnen met uitdelen. De kaas die bij de borrelplank zat is wel echt heel lekker ook, net nog een tosti mee gemaakt.
Inmiddels is dat bijna weggetrokken, afgelopen 2 dagen heel rustig gedaan, en heb ik alleen pijn in extreme strekstanden, dus dat geeft wel hoop dat het volgende week hersteld is.

. Komt echt hartstikke goed!
. Soms verbaas je jezelf.
.. ondanks dat toch maar gedaan!

althans, de eerste minuten met inlopen. Met het lopen zelf wel lekker warm geworden. En we hebben het gewoon gehaald! Ik had de hoop op max. 40 minuten en dat is ook gelukt! En ook deze keer zeiden we: zullen we tot het einde van t pad lopen? Dus uiteindelijk is t ongeveer 5,2 km geworden wat we hebben hardgelopen. Echt paar weken geleden niet verwacht dat het echt zou kunnen!

Weet niet of ik dat zou durven! Dat weekendje Rotterdam klonk trouwens erg gezellig, leuk ook met je eigen Bruggenloop