Wat grappig, mijn ouders in Zwitserland hadden het pasgeleden over een hele lieve entlebucher sennenhond. Mijn stiefvader is vaak bang voor honden maar deze vond hij heel lief. Ze zijn daar natuurlijk veel minder zeldzaam.
Ik ben moe. 17 km gewandeld en lekker Indiaas gegeten. Morgen gaat het sneeuwen, wij gaan alvast inkopen voor oud & nieuw
Bootsiebob ziet er prachtig uit Schoonouders van mijn zus hadden een enlebucher was geen leuke hond.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 30-12-25 08:40
Befunny komt vast weer, winter is ook niet het beste seizoen er voor.
Bootsiebob wat heerlijk! Heel mooi die bergtoppen.
Wij hebben de zomervakantie geboekt, gaan naar het Zwarte Woud. Voor elk wat wils daar. Bossen en natuurgebieden voor Coco en mij, en hopelijk kan mijn man ook vaker mee. Treintjes voor hem. En een theme park op 3 kwartier van de camping zodat dochter ook nog mee wil. Kunnen vanaf de camping ook meteen lekker wandelen volgens mij dus dat is fijn. En voor Coco is er een hondenspeeltuin naast de camping. Heb nu al zin om te gaan.
Ik was naar het Aamsveen. Natuurgebied tussen Enschede,en Gronau.
Op de grens.
En daarna nog naar het witte Venn. Was ik pas ook. Maar aan een andere kant.
boedjang
Geplaatst: 30-12-25 16:18
Prachtig lizard. Mooi de watermolen ook SusanH heel fijn vooruitzicht hoor nu al genieten met voorpret Wij hebben ook geboekt 3 weken exmoor dartmoor ook heel erg zin in
Ik was vanmorgen in de Gloria voor t eerst los op de pony gereden.rustig aan want hij is nog geen 4 en wil m niet overbelasten. Vanmiddag ging manlief naar z'n moeder en heeft mij afgezet in beeckestein, vanuit daar naar huis klein uurtje lopen Lil was niet op dr best, want vuurwerk knallen én loslopende jonge visla die , op de plek dat hij als een tornado op lil afstorten, aanlijnplicht had. Ik was niet snel genoeg want hij dook er van achter op. Lil wees m terecht, dier gillen .. die beesten hebben natuurlijk ook 0 vacht dus een hoektand pakt altijd een velletje. verder volgens mij niets aan de hand, bleef nog even wachten tot de baas de visla mee nam , zag ook niks aan hem. Baal daar dan wel weer van want lil dr correctie was zeker op z'n plaats maar ik voel me dan toch niet lekker bij. Maar goed de wandeling was verder Fijn en nu ligt lil lekker te tukken
Mooi Lizard. Die Watermolen ook en dat pad vind ik ook heel mooi.
Boedjang jij hebt ook een mooi rondje gemaakt. Jammer dat die Vizsla niet terug geroepen werd. Ik zou me daar verder niet druk over maken.
Ik ben lekker hier wezen wandelen met mooie blauwe lucht.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 30-12-25 17:20
Ja heerlijk weer he, echt mooie foto's allemaal.
Ik heb een heel kort rondje gelopen ivm niet veel tijd. Toch wel lekker.
Bootsiebob
Geplaatst: 30-12-25 17:25
Heerlijke foto’s van een lekker zonnige dag. Hier sneeuwde het de hele dag. En ben nog altijd moe. Dus inkopen gedaan, alles voor morgenavond en ook nog lava cakejes gebakken.
Morgen de laatste wandeling van 2025
Leuke plannen SussnH!
En Lil was terecht assertief
shaddy82
Geplaatst: 30-12-25 18:41
Prachtige foto's allemaal weer, de een en nog mooier als de andere
Wat een zonnige wandelingen allemaal. Het was ook echt een mooie dag. En vakanties geboekt, leuk. Ik vind de correctie van je hond alleen maar goed hoor Boedjang. De andere hond moet het ook gewoon leren. Aanvallen is niet goed, reageren en corrigeren vind ik prima.
Bootsiebob
Geplaatst: 31-12-25 14:59
Vanochtend de Gindelalmschneid opgewandeld.
Een hele fijne, veilige en gezellige jaarwisseling allemaal! En hopelijk niet teveel overlast voor de viervoeters