Dat is een bijzondere manier van balen stapelen Gaucho
Noordje echt werkelijk prachtig!
Heerlijk op de Edese heide Lugea!
Jij ook een lekkere wandeling Pien! Heerlijk die rust!
Jullie denken er hetzelfde over als ik met dat gegil. ik ga naar het bos voor mn rust, en laat vooral de dieren ook met rust.
Straks een langere wandeling gepland. Ik ben benieuwd hoe nat het gaat zijn
moonsparkle
Geplaatst: 05-01-24 09:04
Hier regent het best wel hard, hoop ook dat het zo droog is
Eelmo
Geplaatst: 05-01-24 15:42
Mini bijleespost
Welkom Lugea! Leuk, meer wandelende viervoeters!
Das een flink pak sneeuw, Jojo! En Noordje ook
Welkom terug Leo Hopelijk heb je het vandaag een beetje droog kunnen houden!
Faringo, leuk, die lange route! Gaan jullie (uiteindelijk) de volle 245km lopen?
Pien, zo leuk die typisch Franse foto's! Bij jullie ook goed nat zo te zien.
Susan, ik ga ook echt heel slecht op gillende koters in het bos
Moon, is het nog droog geworden?
Natte bende overal zeg! Dan hebben we hier toch wel geluk dat de bossen wel redelijk hoog en droog zijn. De uiterwaarden zijn nu uiteraard niet toegankelijk, helaas. Ik liep gisteren een kort rondje in de wijk zowaar met de zon! Mijn dag was gelijk helemaal goed. Deprimerend weer. Maar dit weekend zou het weer droog en zonnig (en koud) moeten worden
Ik begon het jaar helaas met een zieke Speurneus Maar hij is inmiddels weer aardig oke, dus we hebben net gewoon ons vrijdagmiddag-bos-rondje gedaan. Precies tussen de buien door!
Droge paden
Minder droge paden
Maar lang zo heftig niet als bij sommigen van jullie
Gelukkig dat Speurneus weer beter is Eelmo. Leuke fotos.
Lugea
Geplaatst: 05-01-24 16:06
Wat een bijzonder kunstwerk. Ik dacht in eerste instantie ook dat het een kunstwerk van kuilbalen was.
Leo: Veel plezier met je lange wandeling vandaag. Ik hoop dat je het een beetje getroffen hebt met het weer en droge voeten hebt gehouden.
Eelmo: Ach, wat vervelend, een zieke Speurneus. Gelukkig is hij weer opgeknapt. Fijn dat je tussen de buien door kunt lopen.
Ik heb vanochtend een wandeling gemaakt met een vriendin en haar twee honden. We hadden een wandeling van 10 km gepland, maar uiteindelijk zijn we na ruim 8 km toch maar naar de auto gegaan. Er stond enorm veel wind, het regende en we waren letterlijk aan het soppen op de wandelpaden. Het was gelukkig wel enorm gezellig en we hebben wel kunnen lachen om onze survivaltocht.
Even snoepen tussendoor terwijl er fietsers passeren…
We hadden zelfs een echt survival-obstakel, dat was natuurlijk genoeg om de slappe lach te krijgen. Máár we hebben de overkant droog gehaald.
Wat een leuke foto's weer. Er is weer Lekker gewandeld.
Tot mijn verbazing regende het hier ook.
Ik Ben even naar de Holterberg geweest. Gewandeld vanaf de dag camping.
En op de terugweg nog even gestopt bij de Regge.
Leo
Geplaatst: 05-01-24 17:37
Arme Speurneus! Gelukkig konden jullie vandaag weer genieten van een rondje
Leuke foto's Lugea! Die hindernis
Leuke ronde Lizard! Ook goed nat daar! (Waar niet)...
Wij hebben er 14 km opzitten vandaag. We hebben onze eerste Trage Tocht gelopen en zijn voor de TT van Austerlitz gegaan. Niet droog gehouden, zowel de voeten niet als vanuit de lucht. Maar het voordeel was weer dat we wel alleen leken te zijn in het bos, wat een heerlijke wandeling!
Behoorlijk wat paden die er zo bij lagen, maar dan konden we er tussen de bomen door wel omheen laveren.
Wat een natte bende Lugea, maar jullie hebben wel lol gehad
Fijn dat Speurneus weer beter is en er weer lekker gewandeld kan worden.
Ook weer mooie foto's van Lizard.
Hier is het bar koud Vanochtend naar - 21,maar toen ik vanmiddag naar huis reed - 24. Alles gaat in etappes qua wat we buiten (moeten) doen Als het goed is na het weekend wordt het minder koud. Geen gewandel dus hier.